Клас 5 (6-9) __5__
Назва програми (автори для модельної) програми Технології 5-6 кл.)
Програма “Технології. 5-6 класи” для закладів загальної середньої освіти (автори Хлдзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М.)
Назва модуля: Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративно-ужиткового мистецтва
Назва проєкту: Брелок для ключів
Етап проєкту |
Види роботи, форми, методи, прийоми, засоби |
Зміст педагогічної взаємодії |
Очікувані результати |
|
Дії вчителя |
Дії учнів |
|||
Організаційно-підготовчий |
застосування презентації про історичні відомості з бісероплетіння, його техніки і прийоми |
проводить актуалізацію опорних знань здобувачів про бісероплетіння, вироби, які можна виготовити з бісеру; мотивація навчальної діяльності; вибір та обгрунтування об’єкту проєктування |
самостійно працюють з джерелами інформації; вибирають виріб для проєктування;складають план роботи з виконання проєкту; визначають практичне використання виготовленого виробу; проводять маркетингові дослідження; пошук моделей-аналогів; визначають майбутній виріб, який буде виготовлятися. |
планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, результати проєктно-технологічної діяльності |
Конструкторський |
визначення необхідної кількості матеріалів та інструментів для виготовлення виробу; обраховують вартість майбутнього виробу |
.проводить інструктаж з БЖ; аналізує помилки , допущені учнями; налаштовує учнів на роботу на уроці |
пошук зразків брелоків для проєкту;аналіз подібних виробів; визначають необхідну кількість матеріалів для виготовлення брелока; добирають необхідні матеріали та інструменти; схему для виготовлення майбутнього виробу |
Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги відповідно до об’єкта проектування; добирає схему для виготовлення виробу |
Технологічний |
застосовує прийоми роботи з бісером та технікою паралельного плетіння |
проводить актуалізацію опорних знань здобувачів; вказує на недоліки допущені у попередній роботі; проводить інструктаж з БЖ; знайомить з технікою паралельного плетіння бісером |
складають технологічну карту виготовлення брелока з поетапним виконанням роботи; виготовляють виріб з використанням техніки бісероплетіння ; прикріпляють кільце до брелока |
Застосовує спеціальні прийоми бісероплетіння; добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності |
Заключний |
виконання остаточної обробки виробу; контроль якості виробу; вимоги до готового виробу; практичне застосування виробу |
спільно з учнями проводить самооцінювання та взаємооцінювання виконаних робіт |
виконують економічний розрахунок вартості виготовленого виробу, готують презентацію виготовленого брелока та рекламу власного виробу. |
виявляє та аналізує допущені помилки в процесі виготовлення виробу; вказує на недоліки в роботі; аналізує результат власної або колективної проектно-технологічної діяльності відповідно до критеріїв оцінювання; виявляє партнерську взаємодію з учителем, в оцінюванні результату роботи |