Дорожня карта творчого проєкту "Брелок для ключів"

Про матеріал
Дорожня карта творчого проєкту "Брелок для ключів", для здобувачів освіти 5 класу НУШ, чітко визначає види роботи, форми, методи, прийоми, засоби, зміст педагогічної взаємодії вчителя і учнів, очікувані результати , на всіх етапах виготовлення проєкту.
Перегляд файлу

Клас 5 (6-9) __5__

Назва програми (автори для модельної) програми Технології 5-6 кл.)

Програма “Технології. 5-6 класи” для закладів загальної середньої освіти (автори Хлдзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М.)

Назва  модуля: Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративно-ужиткового мистецтва

Назва проєкту:  Брелок для ключів

Етап проєкту

Види роботи, форми, методи, прийоми, засоби

Зміст педагогічної взаємодії

Очікувані результати

Дії вчителя

Дії учнів

Організаційно-підготовчий

застосування презентації про історичні відомості з бісероплетіння, його техніки і прийоми

проводить актуалізацію опорних знань здобувачів про бісероплетіння, вироби, які можна виготовити з бісеру;

мотивація навчальної діяльності; вибір  та обгрунтування об’єкту проєктування

самостійно працюють з джерелами інформації;

вибирають виріб для проєктування;складають план роботи з виконання проєкту;

визначають практичне використання виготовленого виробу; проводять маркетингові дослідження; пошук моделей-аналогів; визначають майбутній виріб, який буде виготовлятися.

планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, результати проєктно-технологічної діяльності

Конструкторський

визначення необхідної кількості матеріалів та інструментів для виготовлення виробу; обраховують вартість майбутнього виробу

.проводить інструктаж з БЖ; аналізує помилки , допущені учнями; налаштовує учнів на роботу на уроці

пошук зразків брелоків для проєкту;аналіз подібних виробів;

 визначають необхідну кількість матеріалів для виготовлення брелока;

добирають необхідні матеріали та інструменти; схему для виготовлення майбутнього виробу

Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги відповідно до об’єкта проектування; добирає схему для виготовлення виробу

Технологічний

застосовує прийоми роботи з бісером та технікою паралельного плетіння

проводить актуалізацію опорних знань здобувачів; вказує на недоліки допущені у попередній роботі; проводить інструктаж з БЖ; знайомить з технікою паралельного плетіння бісером

складають технологічну карту виготовлення брелока з поетапним виконанням роботи; виготовляють виріб з використанням техніки бісероплетіння ; прикріпляють кільце до брелока

Застосовує спеціальні прийоми бісероплетіння; добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності

Заключний

 виконання остаточної обробки виробу; контроль якості виробу; вимоги до готового виробу; практичне застосування виробу

 спільно з учнями проводить самооцінювання та взаємооцінювання виконаних робіт

 виконують економічний розрахунок вартості виготовленого виробу, готують презентацію виготовленого брелока та рекламу власного виробу.

 виявляє та аналізує допущені помилки в процесі виготовлення виробу; вказує на недоліки в роботі; аналізує результат власної або колективної проектно-технологічної діяльності відповідно до критеріїв оцінювання; виявляє партнерську взаємодію з учителем,  в оцінюванні результату роботи

 

docx
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку