Дорожня карта творчого проєкту "Вишиті дрібнички на подарунок (серветка)"

Про матеріал
Дорожня карта творчого проєкту "Вишиті дрібнички на подарунок (серветка)", для здобувачів 5 класу НУШ, визначає види роботи, форми, методи, прийоми, засоби, зміст педагогічної взаємодії вчителя і учнів, очікувані результати , на всіх етапах виконання проєкту.
Перегляд файлу

Клас 5 (6-9) __5__

Назва програми (автори для модельної) програми Технології 5-6 кл.)

Програма “Технології. 5-6 класи” для закладів загальної середньої освіти (автори Хлдзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М.)

Назва  модуля: Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди навколишньому середовищу

Назва проєкту:  Вишиті дрібнички на подарунок (серветка)

 

Етап проєкту

Види роботи,

форми, методи, прийоми, засоби

Зміст педагогічної взаємодії

Очікувані результати

Дії вчителя

Дії учнів

Організаційно-

підготовчий

 Застосування методів проєктування для створення виробів декоративно-ужиткового мистецтва

 проводить актуалізацію опорних знань здобувачів про види декоративно-ужиткового мистецтва;

мотивація навчальної діяльності; вибір  та обгрунтування об’єкту проєктування

 самостійно працюють з джерелами інформації;

вибирають виріб для проєктування;складають план роботи з виконання проєкту;

визначають практичне використання виготовленого виробу; проводять маркетингові дослідження; пошук моделей-аналогів; визначають майбутній виріб, який буде виготовлятися.

 Оцінює та обгрунтовує значення декоративно-ужиткового мистецтва у власному житті на основі зібраної інформації;

Конструкторський

 Визначення необхідної кількості матеріалів та інструментів для виготовлення виробу; обраховують вартість майбутнього виробу.

 .проводить інструктаж з БЖ; аналізує помилки , допущені учнями; налаштовує учнів на роботу на уроці.

 роблять графічне зображення виробу;

створюють малюнок для вишивання; розмічають місце для розташування візерунка;

добирають необхідні матеріали та інструмент

 розпізнає матеріали та інструменти, які використовуються  в основних видах декоративно-ужиткового мистецтва

 

Технологічний

 застосовує прийоми роботи з інструментами та пристосуваннями під час вишивання

 проводить актуалізацію опорних знань здобувачів; вказує на недоліки допущені у попередній роботі; проводить інструктаж з БЖ при роботі з ріжучими та колючими предметами

 складають технологічну карту виготовлення серветки та фото або малюнок з поетапним виконанням роботи

 застосовує технології і техніки декоративно-ужиткового мистецтва у процесі виготовлення та відповідно оздоблення виробу

Завершальний

 Виконання остаточної обробки виробу; контроль якості виробу; догляд за вишитими виробами

 спільно з учнями проводить самооцінювання та взаємооцінювання виконаних робіт

 виконують економічний розрахунок вартості виготовленого виробу, готують презентацію виготовленої серветки та рекламу власного виробу.

 виявляє та аналізуєдопущені помилки в процесі виготовлення виробу; вказує на недоліки в роботі; аналізує результат власної або колективної проектно-технологічної діяльності відповідно до критеріїв оцінювання; виявляє партнерську взаємодію з учителем,  в оцінюванні результату роботи

 

docx
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
922
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку