Клас 5 (6-9) __5__
Назва програми (автори для модельної) програми Технології 5-6 кл.)
Програма “Технології. 5-6 класи” для закладів загальної середньої освіти (автори Хлдзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М.)
Назва модуля: Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди навколишньому середовищу
Назва проєкту: Вишиті дрібнички на подарунок (серветка)
Етап проєкту |
Види роботи, форми, методи, прийоми, засоби |
Зміст педагогічної взаємодії |
Очікувані результати |
|
Дії вчителя |
Дії учнів |
|||
Організаційно- підготовчий |
Застосування методів проєктування для створення виробів декоративно-ужиткового мистецтва |
проводить актуалізацію опорних знань здобувачів про види декоративно-ужиткового мистецтва; мотивація навчальної діяльності; вибір та обгрунтування об’єкту проєктування |
самостійно працюють з джерелами інформації; вибирають виріб для проєктування;складають план роботи з виконання проєкту; визначають практичне використання виготовленого виробу; проводять маркетингові дослідження; пошук моделей-аналогів; визначають майбутній виріб, який буде виготовлятися. |
Оцінює та обгрунтовує значення декоративно-ужиткового мистецтва у власному житті на основі зібраної інформації; |
Конструкторський |
Визначення необхідної кількості матеріалів та інструментів для виготовлення виробу; обраховують вартість майбутнього виробу. |
.проводить інструктаж з БЖ; аналізує помилки , допущені учнями; налаштовує учнів на роботу на уроці. |
роблять графічне зображення виробу; створюють малюнок для вишивання; розмічають місце для розташування візерунка; добирають необхідні матеріали та інструмент |
розпізнає матеріали та інструменти, які використовуються в основних видах декоративно-ужиткового мистецтва
|
Технологічний |
застосовує прийоми роботи з інструментами та пристосуваннями під час вишивання |
проводить актуалізацію опорних знань здобувачів; вказує на недоліки допущені у попередній роботі; проводить інструктаж з БЖ при роботі з ріжучими та колючими предметами |
складають технологічну карту виготовлення серветки та фото або малюнок з поетапним виконанням роботи |
застосовує технології і техніки декоративно-ужиткового мистецтва у процесі виготовлення та відповідно оздоблення виробу |
Завершальний |
Виконання остаточної обробки виробу; контроль якості виробу; догляд за вишитими виробами |
спільно з учнями проводить самооцінювання та взаємооцінювання виконаних робіт |
виконують економічний розрахунок вартості виготовленого виробу, готують презентацію виготовленої серветки та рекламу власного виробу. |
виявляє та аналізуєдопущені помилки в процесі виготовлення виробу; вказує на недоліки в роботі; аналізує результат власної або колективної проектно-технологічної діяльності відповідно до критеріїв оцінювання; виявляє партнерську взаємодію з учителем, в оцінюванні результату роботи |