Клас 5 (6-9) __5__
Назва програми (автори для модельної) програми Технології 5-6 кл.)
Програма “Технології. 5-6 класи” для закладів загальної середньої освіти (автори Хлдзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М.)
Назва модуля: Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктно-технологічної діяльності
Назва проєкту: Рамка для фотографій
Етап проєкту |
Види роботи, форми, методи, прийоми, засоби |
Зміст педагогічної взаємодії |
Очікувані результати |
|
Дії вчителя |
Дії учнів |
|||
Організаційно-підготовчий |
застосування методів проєктування та технології виготовлення рамки для фотографій |
проводить актуалізацію опорних знань здобувачів про види рамок для фотографій; мотивація навчальної діяльності; вибір та обгрунтування об’єкту проєктування |
самостійно працюють з джерелами інформації; вибирають виріб для проєктування;складають план роботи з виконання проєкту; визначають практичне використання виготовленого виробу; проводять маркетингові дослідження; пошук моделей-аналогів; визначають майбутній виріб, який буде виготовлятися. |
планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання, можливості використання цифрових засобів |
Конструкторський |
визначення необхідної кількості матеріалів та інструментів для виготовлення виробу; обраховують вартість майбутнього виробу |
.проводить інструктаж з БЖ; аналізує помилки , допущені учнями; налаштовує учнів на роботу на уроці |
виконують графічне зображення виробу; добирають матеріал; визначають необхідну кількість матеріалів для виготовлення рамки для фото; добирають необхідні матеріали та інструменти |
Виконує технічний малюнок або ескіз деталей моделі виробу; зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення |
Технологічний |
застосовує прийоми роботи з інструментами та пристосуваннями під час виготовлення рамки для фото |
проводить актуалізацію опорних знань здобувачів; вказує на недоліки допущені у попередній роботі; проводить інструктаж з БЖ при роботі з ріжучими інструментами |
складають технологічну карту виготовлення рамки для фотографій з поетапним виконанням роботи;розмічають фото рамку на картоні; виготовляють рамку для фото відповідно до обраної технології; виготовляють кріплення для рамки; оздоблюють рамку для фото |
Застосовує технологічні операції виготовлення рамки для фото; добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності |
Заключний |
виконання остаточної обробки виробу; контроль якості виробу; вимоги до готового виробу; практичне застосування виробу |
спільно з учнями проводить самооцінювання та взаємооцінювання виконаних робіт |
виконують економічний розрахунок вартості виготовленого виробу, готують презентацію виготовленої рамки для фотографій та рекламу власного виробу. |
виявляє та аналізує допущені помилки в процесі виготовлення виробу; вказує на недоліки в роботі; аналізує результат власної або колективної проектно-технологічної діяльності відповідно до критеріїв оцінювання; виявляє партнерську взаємодію з учителем, в оцінюванні результату роботи |