Дорожня карта творчого проєкту "Рамка для фотографій"

Про матеріал
Дорожня карта творчого проєкту "Рамка для фотографій", для здобувачів освіти 5 класу НУШ, чітко визначає види роботи, форми , методи, прийоми, засоби, зміст педагогічної взаємодії дії вчителя і учнів, очікувані результати на всіх етапах проєкту виготовлення виробу.
Перегляд файлу

Клас 5 (6-9) __5__

Назва програми (автори для модельної) програми Технології 5-6 кл.)

Програма “Технології. 5-6 класи” для закладів загальної середньої освіти (автори Хлдзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М.)

Назва  модуля: Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктно-технологічної діяльності

Назва проєкту:  Рамка для фотографій

Етап проєкту

Види роботи, форми, методи, прийоми, засоби

Зміст педагогічної взаємодії

Очікувані результати

Дії вчителя

Дії учнів

Організаційно-підготовчий

застосування методів проєктування  та технології виготовлення рамки для фотографій

проводить актуалізацію опорних знань здобувачів про види рамок для фотографій;

мотивація навчальної діяльності; вибір  та обгрунтування об’єкту проєктування

самостійно працюють з джерелами інформації;

вибирають виріб для проєктування;складають план роботи з виконання проєкту;

визначають практичне використання виготовленого виробу; проводять маркетингові дослідження; пошук моделей-аналогів; визначають майбутній виріб, який буде виготовлятися.

планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання, можливості використання цифрових засобів

Конструкторський

визначення необхідної кількості матеріалів та інструментів для виготовлення виробу; обраховують вартість майбутнього виробу

.проводить інструктаж з БЖ; аналізує помилки , допущені учнями; налаштовує учнів на роботу на уроці

виконують графічне зображення виробу;

добирають матеріал; визначають необхідну кількість матеріалів для виготовлення рамки для фото;

добирають необхідні матеріали та інструменти

Виконує технічний малюнок або ескіз деталей моделі виробу; зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення

Технологічний

застосовує прийоми роботи з інструментами та пристосуваннями під час виготовлення рамки для фото

проводить актуалізацію опорних знань здобувачів; вказує на недоліки допущені у попередній роботі; проводить інструктаж з БЖ при роботі з ріжучими інструментами

складають технологічну карту виготовлення рамки для фотографій з поетапним виконанням роботи;розмічають фото рамку на картоні; виготовляють рамку для фото відповідно до обраної  технології; виготовляють кріплення для рамки; оздоблюють рамку для фото

Застосовує технологічні операції виготовлення рамки для фото; добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності

Заключний

 виконання остаточної обробки виробу; контроль якості виробу; вимоги до готового виробу; практичне застосування виробу

 спільно з учнями проводить самооцінювання та взаємооцінювання виконаних робіт

 виконують економічний розрахунок вартості виготовленого виробу, готують презентацію виготовленої рамки для фотографій  та рекламу власного виробу.

 виявляє та аналізує допущені помилки в процесі виготовлення виробу; вказує на недоліки в роботі; аналізує результат власної або колективної проектно-технологічної діяльності відповідно до критеріїв оцінювання; виявляє партнерську взаємодію з учителем,  в оцінюванні результату роботи

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
1018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку