Дослідницька діяльність "Чомусики"

Про матеріал
Дослідницька діяльність дітей раннього віку. (дослід з водою, снігом, не традіційне малювання на манці) Мета: Розширювати уявлення дітей про об’єкт природи – хмару, дощ, сніг. Сприяти розвитку інтересу до нових знань про воду: вода – рідка, що тече; буває тепла і холодна; дощ і сніг – це вода, вона падає із хмар. Розвивати пошукову діяльність, дрібну моторику під час ігор з крупою, мовлення, пам'ять. Виховувати бажання досягати поставленої мети, відчуття радості від самостійних відкриттів.
Перегляд файлу

Маленькі чомусики

Дослідницька діяльність

Розробив вихователь: Харіна О.А

Мета: Розширювати уявлення дітей про об’єкт природи – хмару, дощ, сніг. Сприяти розвитку інтересу до нових знань про воду: вода – рідка, що тече; буває тепла і холодна; дощ і сніг – це вода, вона падає із хмар. Розвивати пошукову діяльність, дрібну моторику під час ігор з крупою, мовлення, пам'ять. Виховувати бажання досягати поставленої мети, відчуття радості від самостійних відкриттів.

Обладнання: зображення хмаринки, ємність з водою, губки, таці з манною крупою на кожну дитину, ємність з снігом.

Хід

Звучить музика «Пісенька хмарки»

Вихователь: Діти хто це співає? (хмаринка) Давайте покличемо хмаринку:

Закличка

Хмарка-хмарка,

кап-кап-кап.

Хмарка-хмарка,

Прилітай до нас!

(Вихователь звертає увагу дітей на хмарку).

Вихователь: Якого кольору? (блакитні)

Гра-дослід  «Крапає дощик»

Вихователь пропоную намочити дітям губку – хмаринку, і показати як крапає дощик.

Вихователь: Натисніть пальчиками в кулачок. Якщо легенько стиснути: крап-крап, це маленький дощик крапає. Якщо сильно (відразу стиснути кулак) – це злива. (діти повторюють за вихователем)

Вихователь: А ось подув сильний вітер.

Дихальна вправа «Вітерець»

Давайте ми з вами подуємо на нашу хмаринку.

Вихователь: Подивіться, наші краплинки перетворилися на сніжинки.

 ( діти сідають за столи, а перед ними таця з манною крупою)

Ігри з крупою

«Відшукай друзів»

Вихователь пропонує дітям щіточкою розчистити сніжок.

Вихователь: Сніжок розмітаємо, звірят шукаємо. Молодці. Погляньте в кого які звірята ( діти називають: зайчик, лисичка, ведмідь, вовк) Діти беруть картинки і віддають вихователю.

Гра «По сніжку їдуть санчата»

(Вихователь пропонує щіточкою намалювати сліди санчат, проводимо лінію)

Гра «Ніжками тупаємо – залишаємо сліди»

(Вихователь пропонує вказівними пальчиками потупати по сніжку)

Гра «Ведмедик тупає»

( Вихователь пропоную кулачками залишити сліди ведмедика)

Гра «Падає сніжок»

(вихователь пропонує дітям набирати крупу у руку і спати, трусити сніжок)

Гра-дослід «Сніжок»

Вихователь: діти підійдіть до мене, подивіться що це?(перед дітьми сніг в мисці) Так це сніг. Давайте доторкнемося до нього пальчиком, який він: теплий чи холодний? (холодний) А зараз я його покладу у долоньку і ми з вами будемо спостерігати, що з ним станеться? (він розтав, перетворився на водичку)

Вихователь: Так, дітки з хмарки йде дощ, а коли холодно , на вулиці морозець, краплинки перетворюються на сніг.

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку