Дослідницький проект з природознавства для 3-го класу на тему "Таємниця сніжинок"

Про матеріал

Під час екскурсій та зимових прогулянок на свіжому повітрі діти звернули увагу на форму сніжинок, почали наводити асоціації – на що вони схожі. Постали питання - звідки і як з`являються ці крижані кристали? Було прийнято рішення – створити проект і знайти відповіді на поставлені питання. Мета проекту- виховання екологічних компетентностей учнів, впровадження інформаційних компетентностей школярів в освітній процес.

Перегляд файлу

Дослідницький проект в початкових класах «Таємниця  сніжинок»

Технологічний паспорт проекту

 

Автор проекту Бушуева Світлана Всеволодівна

Тип проекту:

За основною діяльністю змішаний (дослідницько - творчий);

За характером контактів — учні 7 - 9 років (2 та 4 класи);

За характером координації —з безпосередньою координацією;

За предметною галуззю — в межах предметів «Природознавство», «Літературне читання», «Трудове навчання»;

За тривалістю—довготривалий (грудень—лютий);
За кількістю учасників — груповий;

Тема проекту: «Таємниця  сніжинок»

Проблематизація.

Під час екскурсій та зимових прогулянок на свіжому повітрі діти звернули увагу на форму сніжинок, почали наводити асоціації –на що вони схожі. Постали питання-звідки і як з`являються ці крижані кристали?  Було прийнято рішення – створити проект і знайти відповіді на поставлені питання.

Мета проекту:

Виховання екологічних компетентностей учнів, впровадження інформаційних компетентностей школярів у навчально-виховний процес.

Навчальні цілі та очікування:
- підвищення інтересу школярів до навчання;

- залучення учнів до читання  науково-пізнавальної літератури;

- спонукання школярів до пошукової діяльності;

- набуття практичних навичок збору інформації;

-  відповідне оформлення проектного матеріалу.

Планування і реалізація проекту

Підготовчий етап—розробка  напрямку  роботи, обговорення  з дітьми

(1-6 грудня).

Планування — складання  вчителем плану дій, підготовка необхідних матеріалів для проведення проекту  (7-14 грудня).

Реалізація — екскурсія «Які зміни відбуваються в природі взимку»;

  • практична робота «Дослідження сніжинок з допомогою лупи»;
  • урок позакласного читання «Краса зимової  природи»;
  • урок природознавства «Як змінюється взимку нежива природа?»;
  • виставка дитячих робіт  «В гостях у Сніжинки»;
  • складання  власних казок «Зимова балеринка»;
  • випуск інструкції для батьків «Як вирізати сніжинку з паперу»;
  • інтелектуальна гра «Снігові метелики »;
  • перегляд відеофільму «Снігова Королева»;
  • виховний позакласний захід «Щедра зима»

           ( 15 грудня - 15 січня).

Узагальнення— збірка дитячих  казок «Зимова  балеринка»,

  • виступ перед товаришами з теми «Цікавинки про сніжинки»,
  • стаття на сайт навчального закладу «Таємниця сніжинок»
  • створення презентації «Зимова казка».

    (16 січня - 02 лютого).

Захист проекту—година спілкування ( 03 лютого).

Діяльність вчителів:

- порушення проблеми проекту перед учнями ;

- планування діяльності учасників проекту;

- формування груп для проектної роботи ;

- підготовка необхідних матеріалів для проведення проекту.

Діяльність учнів:

- пошук інформації про сніжинки з енциклопедій, інернету, довідників, художньої літератури ;

- розгляд будови сніжинок під лупою, аналіз та узагальнення фактів;

- виготовлення  сніжинок на уроках трудового навчання та створення  виставки «В гостях у Сніжинки»;

- участь  у інтелектуальній  грі «Снігові метелики » та виховному позакласному  заході  «Щедра зима»;

- складання  власних  казок «Зимова балеринка»;

- випуск інструкції для батьків «Як вирізати сніжинку з паперу»;

- перегляд та обговорення на ГПД відеофільму «Снігова Королева»;

- викладання  статті на сайт навчального закладу «Таємниця сніжинок»;

- створення презентації «Зимова казка».\

Узагальнення та захист проекту.

Проведення години спілкування.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Круковська Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Круковська Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Круковська Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Круковська Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Круковська Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
2939
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку