Контрольна робота №5 з природознавства (комбінована). Тема: ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ (Тварини) за оновленою програмою І-ІІ варіант.
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Контрольна робота №5 (комбінована)
ТЕМА: «Тварини» 3 клас
ПІ уч.__________________________________________________________
І варіант
1. Яка істотна ознака комах:
а) мають крила;
б) мають вусики;
в) мають шість ніг.
2. До свійських тварин належить:
а) б) в)
Запиши назву тварини___________________
3. Прочитайте назви тварин. Підкресліть зайву тварину.
а) Собака, білка, кінь, кріль, кіт.
б) Ведмідь, олень, орел, вовк, лось.
в) Сом, карась, ведмідь, лящ, щука.
4. Склади ланцюг живлення:
Дятел,сосна, жук-короїд
_______________________________________________________________
5. За способом живлення тварин поділяють :
а) ______________ ;
б)_______________:
в)_______________.
6.Запиши, до якої групи тварини відносяться:
Комахи:___________________________________
Ссавці:_____________________________________
Плазуни:___________________________________
Якої групи не вистачає? Запиши:_____________________________
7. Яке значення птахів у природі?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.На які групи поділяють птахів? Запиши.
__________________________________________________________________
9.Як піклуються про потомство ссавці? Наведи приклад.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Яке значення мають тварини для людей?
__________________________________________________________________
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Контрольна робота №5 (комбінована)
ТЕМА: «Тварини» 3 клас
ПІ уч.__________________________________________________________
ІІ варіант
1. Яка істотна ознака звірів (ссавців)?
а) живуть на суші;
б) вигодовують малят молоком;
в) живляться тваринною їжею.
2. До диких тварин належить:
а) б) в)
Запиши назву тварини___________________
3. Прочитайте назви тварин. Підкресліть зайву тварину.
а) Собака, заєць, кінь, кріль, кіт.
б) Капусниця, плодожерка, сонечко, синиця, попелиця.
в) Сом, карась, лисиця, лящ, щука.
4. Склади ланцюг живлення:
Попелиця, капуста, сонечко _______________________________________________________________
5. За способом живлення тварин поділяють :
а) ______________ ;
б)_______________:
в)_______________.
6.Запиши, до якої групи тварини відносяться:
Риби:___________________________________
Ссавці:_____________________________________
Плазуни:___________________________________
Якої групи не вистачає? Запиши:_____________________________
7. Яке значення комах у природі?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.На які групи поділяють птахів? Запиши.
__________________________________________________________________
9.Як піклуються про потомство птахи? Наведи приклад.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Яке значення мають риби для людей та природи?
_________________________________________________________________