Вплив казки на дитину та її поведінку Дослідницький проект учениці 2 класу Прелеснянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рошинець Дар`ї Керівник проекту Рошинець Тетяна Вікторівна
Номер слайду 2
Проблема: Телебачення та інтернет надають дітям інформацію у великій кількості та відіграють у вихованні сучасної дитини величезну роль. У цьому криються такі небезпеки: діти втрачають інтерес до читання, постійно бачать покази жорстокості та недостойної поведінки. Моральні якості дитини слабшають, вона не розрізняє поняття “добро – зло”
Номер слайду 3
Мета проекту: Висвітлити, як казка впливає на дитину та її поведінку , зокрема на прояв таких якостей: ввічливості,організованості,доброти, чесності,відповідального ставлення до навчання,колективізму,відповідальності, бережливості
Номер слайду 4
Завдання: Провести анкетування учнів, батьків щодо їх читацьких інтересів Вивчити показники вихованості учнів класу Встановити, чи існує взаємозв`язок між читанням казок та вихованістю дитини Розвивати творчі здібності,пізнавальний інтерес, вміння працювати над проектом
Номер слайду 5
Які бувають казки? казки про тварин чарівні казки побутові казки
Номер слайду 6
Вплив різних видів казок на дитину Казки про тварин Закладають правила поведінки Передають життєвий досвід Чарівні казки - Звільняють від напруги Побутові казки -показують способи вирішення конфлікту Казки про тварин
Номер слайду 7
Результати дослідження показали,що У більшості учнів вдома є бібліотека. Лише половина опитаних батьків відмітили,що їхні діти люблять читати книги. І навпаки – усі опитані учні зазначили,що є активними читачами. Зі слів учнів,вони віддають перевагу казкам,але у шкільній бібліотеці казки бере читати лише половина опитаних. Усі учні вважають себе вихованими, а також впевнені, що у різних ситуаціях будуть себе вести достойно.
Номер слайду 8
Висновки Книга, а особливо казка, має велике значення для виховання дитини. Чим більше читає дитина, тим помітніші прояви вихованості. Хоча не тільки казки виховують дитину,але саме вони допомагають розвивати культуру поведінки.