Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними.Запитання – один з механізмів формування навичок критичного мислення. Вважаю, що запитання стимулюють критичне мислення. Відповідаючи на запитання, учні аналізують й інтерпретують інформацію, аналізують ідеї, будують гіпотези, відстоюють свою точку зору. Запитання є засобом стимулювання різних видів мислення на різних рівнях складності. Розвинути такі уміння в учнів може допомогти використання вчителем на уроках літературного читання стратегії критичного мислення
«Ромашка Блума». Дана презентація навчить учнів ставити різні запитання й відповідати на них; глибоко розуміти та аналізувати текст, пропускаючи кожну фразу, кожне речення «через себе», через особисте розуміння, що у свою чергу покращує сприйняття, запам'ятовування та полегшує вивчення матеріалу. Без сумніву, усі види запитань є важливими та корисними, бо ведуть до мислення різними шляхами крізь широченний простір мисленнєвих процесів, навчального досвіду. Кожний тип запитань розрахований на певний тип мислення й веде до формування певних уявлень, які, у свою чергу, сприяють більш тонкому й водночас більш глибокому розумінню прочитаного тексту.