Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

дослідження 6 клас географія

Про матеріал

Пропоную розробку міні - проекту у 6 класі на уроці Географії, цей проект ми втілили в життя з учніми мого класу, ми продовжуємо над ним працювати адже це велика проблема для України в цілому, але на власному прикладі хочемо показати як треба діяти і досягти успіху хочаб у нашому населеному пункті.

Перегляд файлу

Дослідження

6 клас

Розробка міні – проекту з утилізації побутових відходів

Мета:формувати бережливе ставлення до навколишнього середовища, підвищувати рівень культури поводження з твердими побутовими відходами, виховувати почуття толерантності та екологічної культури.

Обладнання:різні джерела географічної інформації (довідники, засоби масової інформації, інтернет, розповіді очевидців), план свого населеного пункту, планшет, олівці, лінійка, фотоапарат, пакети для сміття.

Хід дослідження

Учням пропонується перегляд відеофільму «Краса України»

Пропоную запам’ятати 3 ключі:

  • зменшуй – кількість сміття;
  • повторно використовуй – все, що можливо;
  • переробляй – все, що можливо.

Далі пропоную переглянути відео презентацію «Утилізація побутових відходів» та відео про території забруднені сміттям.

«Для роздумів»

(Наводяться приклади забруднення території я воно відбувається)

Якщо в море кинути серветку, то вона зникне через 3 місяці, сірники розчиняться через 6 місяців, недопалок проплаває 1- 5 років, а пакет з полиетилену 10-20 років.

Завдання 1. Нам потрібно дізнатися про утилізацію відходів, як вона відбувається в Україні та які заводи побудовані для переробки твердих відходів.

Ми з дітьми підрахували на прикладі 1- го великого міста скільки приходиться приблизно твердих побутових відходів. І виявили, що на 1 – го мешканця міста за рік приходиться 180 - 220 кг. твердих побутових відходів.

За оцінками експертів, склад сучасних твердих відходів виглядає так:

  • папір  та картон – 41%;
  • метали – 8,7%;
  • скло – 8,2 %;
  • сміття – 17,9%;
  • харчових відходів – 7,5%;
  • гуми, шкіри, деревини – 8,1%;
  • та інше – 8,6%.

Треба зробити висновок щодо проблеми твердих відходів для сучасного суспільства………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Завдання 2. Дізнатися з інтернет ресурсів, місцевих ЗМІ, як проходить збір та утилізація відходів у різних країнах та у нашому населеному пункті, та хто цим займається.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Проводимо дослідження у своєму місті наносимо на план місцеві смітники, та контейнери для сміття. Чи досить їх? Проведіть дослідження рициклінгу у своєму місті.

Рициклінг- багаторазове використання відходів після переробки.

Чи відбувається багаторазове використання відходів? Чому ні?

Висновок……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Завдання 3. Запропонуйте «друге життя» для відходів споживання (виготовлення аплікації із клаптиків паперу чи тканини, чи різнокольорових шматків пластмаси).

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Запишіть які матеріали можна повторно використати чи переробити:

  • скляні пляшки - ………
  • пластикові пляшки - ……….
  • алюмінієві бляшанки - ………
  • газети, паперові упаковки, картонні коробки - ………

Завдання 4. Виготовити листівки ( інформаційно -  рекламні) «Життя без сміття», провести роботу та лекцію з людьми свого населеного пункту, як не потрібно робити з ТПВ? Та запитати та проаналізувати чому вони так не роблять?

Завдання 5. Зробити презентацію (5-10 слайдів) на тему: «Наше кредо – чистота та затишок у шкільній оселі», та презентувати у своїй школі.

Завдання 6. Який ваш результат у розробці міні – проекту з утилізації твердих побутових відходів……………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Як можна вирішити проблему побутових відходів? Запропонуйте свої варіанти.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Сам підхід повинен бути не тільки з технічної сторони, а й соціально – моральної.

Дослідити скільки звалищ та земель зайнято побутовими відходами в Україні? Як утилізують сміття в Україні? Чи є з цим проблеми? Чого не вистачає? Та що саме треба зробити щоб поліпшити ситуацію яка склалася в Україні?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Висновок міні – проекту.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

«Якщо людина не зробить так, щоб на Землі стало менше сміття, то сміття зробить так, щоб на Землі стало менше людей».

Треба пам’ятати, що не має нічого прекраснішого ніж природа, до якої не торкалась рука людини! Пам’ятайте про це!

 

docx
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку