Виконали: учениці 9 класу Логвіненко Сніжана. Березова Аліна під керівництвом вчителя географії: Кривоносової Наталії Федорівни
Номер слайду 2
Історія створення бренду. Chanel- один із самих відомих будинків моди в Франції, всесвітньо визнаний бренд дизайнерської продукції класу люкс. Під торговой маркой Chanel сьогодні випускають одяг, взуття, сумки, парфуми, косметику, ювелірні прикраси. Коко Шанель, народилася в Габрієль Бонер Шанель, 1883 року в містечку Сомюр в центрі ФранціїВ 1909 році в квартирі Єтьена Бальзака Габриєль відкрила не великий магазин, який став початком до однієї з найбільших світових імперій моди. Першим, що принесло популярність Коко були маленькі, акуратні шляпки В 1921 році Коко представила перший жіночій парфюм- духи Chanel №5 В 1924 лінію прикрас В 1925- 2003 лінію одягу
Номер слайду 3
Логотип бренду. Як відомо, логотипом данного модного дому слугують дві переплетені між собою літери “С”. В дійсності вони являють собою ініціали Коко Шанель. Вона намалювала цей знак, готуючись до відкриття свого першого магазину. Проте в світі є ще й друга версія. Деякі люди говорять, що даний символ являє собою всього-на всього дві підкови, а вони як відомо, приносять щастя й успіх. Третя версія - прозаїчна. Тут все просто, американська подруга мадмуазель Коко, придбала замок Chateau Cremat, в який часто запрошувала відомого дизайнера. Емблемою замку були перекрещенні літери “С”
Номер слайду 4
Чому бренд досі популярний Незалежність, вірність своїм принципам Широка популярність, малодоступность Робота над іміджем Постійний розвиток компанії
Номер слайду 5
Переваги Chanel Переваги парфюмерії: Неповторні аромати. Всі аромати парфюмерії цієї лінії мають унікальні аромати, які не залишать нікого байдужими;Стійкістю парфюму. Справжні оригінальні духи цього бренду стійкі навіть після тривалого прання; Натуральний склад. Склад парфюму заснований тільки на сировині високої якості;Прийнятня вартість продукціїПереваги бренду в цілому: Нове уявлення жіночої моди, актуальної навіть у наш час;Шанель перша взяла за основу стиль “унісекс”;незмінна класика.
Номер слайду 6
Рівень доходу бренда Компанії “The house the chanel” належить 147 ибутиків по всьому світу. Модний дім Chanel вперше за свою історію опублікував дані про дохід. В минулому році прибуток становив 1,8 мільярдів доларів. Даний показник на 19 процентів вищій, ніж в 2020. Загальний прибуток Chanel виріс на 11,5 відсотків і досягли 9,5 мільярдів доларів
Номер слайду 7
«Я втомилася носити ридикюлі в руках, до того ж я їх вічно втрачаю», - заявила в 1954 році Коко Шанель. У лютому 1955 року мадемуазель Шанель представила сумку у формі прямокутника на довгому ланцюжку. Жінки вперше змогли носити сумку зручно: просто повісити на плече і зовсім про неї забути. Chanel 2.55 - сумка, вироблена будинком моди Chanel.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Дякуємо за увагу!
Номер слайду 11
Використані джерела:https://ppt-online.org/417686www.google.com/search?q=chanel%20фотоhttps://ru.wikipedia.org/wiki/Chanel_2.55#:~:text=3%20%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8-,%D0%9 F%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%81%D1%85%D0%BE%D0%B6%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5,%D0%B8%20%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%20%D0%BE%20%D0%BD%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D1%8 B%D1%82%D1%8 C.