Інтегрований урок(«Математика», «Я досліджую світ»), 2 клас
Тема: Досліджуємо кулю, круг, додаємо і віднімаємо в межах 100.
Урок розроблено з застосуванням методу сторітеллінг.
Мета:
Формувати в учнів предметні компетентності;
Навчальну: опанувати прийоми роботи для дослідження об’ємних та плоских геометричних фігур, розширити геометричні уявлення учнів , навчити відрізняти круг і кулю; вдосконалювати вміння розв'язувати приклади і задачі ; поглибити знання школярів про навколишній світ .
Розвивальну: розвивати математичне мовлення; логічне та наочно-образне мислення учнів, увагу, пам’ять; кмітливість, спостережливість.
Виховну: сприяти вихованню в учнів інформаційної культури, виховувати дбайливе ставлення до природи , інтерес до навчання, прагнення допомогти іншим.
Формувати в учнів ключові компетентності;
Вміння вчитися – організовувати своє робоче місце; орієнтуватися в часі і берегти його; планувати свої дії; доводити роботу до кінця;
Громадянську компетентність – знання своїх прав та обов’язків;
Соціальну – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, використовувати різні ролі і функції в колективі, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими.
Природничу -
Математичну -
Обладнання: мультимедіа, пластилін, опорні таблиці, сюжетні малюнки, геометричний матеріал.
Хід уроку
І. Організація класу
Пролунав і стих дзвінок, починається урок!
Щоб урок пройшов цікаво, всі берімося до справи.
«Дружбу і серце в роботу вкладати,
Кожну хвилину в труді зберігати».
Повідомлення синоптика.
Учень . За даними гідрометеоцентру на сьогоднішній день в 2 класі очікується такий прогноз погоди: безхмарне небо на уроці, сильний вітер від піднесених рук, опади у вигляді усмішок.
Нехай проблеми та незгоди не роблять вам в житті погоди.
Тема цього тематичного місяця про те що ми хочемо, можемо. Пропоную дізнатись наше третє слово.
Розташуйте числа у порядку зростання і запишіть їх
Ситуація успіху.
24 |
13 |
56 |
81 |
47 |
р |
т |
б |
а |
е |
У нас з’явився круг треба. Треба знати, як розташовані числа на лінійці. Це треба знати.
Яка це фігура?
А чи може вона бути об’ємною? Скатайте кульку з пластиліну. Порівняйте з кругом, який у вас на парті. Який більше? А тепер спробуємо розплескати кульку. Якою вона стала? Більшою. А де більше поміститься інформації? Ми перетворили коло на кулю .
ІІ Мотивація навчальної діяльності
Пропоную гру « Твердження» так чи ні.
Слухаймо сторі , і дізнаємось кого ми створимо сьогодні з кульок. ( сторітеллінг)
Відео « Дуже голодна гусінь» Ерик Карл https://www.youtube.com/watch?v=G2RaAEhihDA
Дивіться уважно!
На партах у вас паличка , ви будете «робити» гусінь, після кожного завдання нанизуйте по кульці на паличку.
Що ще може робити гусінь?( рухатись)
ІІІ . Закріплення вивченого матеріалу
1.Розв’язування задачі.
Вдень гусінь проповзла по дереву 13метрів, а вночі на 4метри менше.
Яке запитання ми можемо поставити до цієї умови?
Скільки метрів проповзла вночі?
Скільки метрів проповзла гусінь за добу?
На скільки метрів більше проповзла вдень, ніж вночі?
2.Фізхвилинка - руханка з тваринами.
3.Робота в зошитах.
Фіксуємо нашу задачу у зошитах.
Додайте кульку до гусениці.
4.Робота в групах. Розв’язуємо приклади.
Подивіться на ,що схожий приклад. Розв’яжіть його , будь ласка. Перевірка.
Рефлексія. Ще кульку додали.
5. Працюємо з лінійкою.
Поміряємо гусінь лінійкою. Скільки сантиметрів в вас вийшло?
Накресліть відрізок, довжина якого на 4 см менше, ніж довжина гусені.
ІV. Підсумок уроку. Подивіться, що на свій виріб. Чого не вистачає йому?
Голови. Якої?( розумної, гарної, веселої) Приліпіть голову.
V.Рефлексія.
Ви хотіли виконувати роботу? У вас було бажання?
А в якому настрої ви працювали? (гарному)
Коли ми в гарному настрої у нас з’являються крила. ( Перетворюємо нашу гусінь на метелика, додаємо крильця.)
Я бажаю вам, щоб у вас були крила для виконання будь – яких завдань.
За даними гідрометеоцентру на сьогоднішній день в 2 класі очікується такий прогноз погоди: безхмарне небо на уроці, сильний вітер від піднесених рук, опади у вигляді усмішок.