Елементи STEM -освіти на уроках математики в 3 класі на тему: Досліджуємо таблиці множення і ділення.
Тема: Досліджуємо таблиці множення і ділення.
Мета: - узагальнити й систематизувати способи запам'ятовування результатів таблиць множення та ділення;
Обладнання: телефон, ноутбук, цеглинки Lego, картки з завданнями.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Психологічне налаштування.
Привітання
Доброго ранку, діти! Давайте привітаємося всі разом і побудуємо «башточки-привітання»:
Доброго ранку, сонце привітне! (показують жовту цеглинку)
Доброго ранку, небо блакитне! (показують синю цеглинку і ставлять її на попередню)
Доброго ранку, рослини землі! (показують зелену цеглинку і ставлять її на попередню)
Доброго ранку подих зими! (показують блакитну цеглинку і ставлять її на попередню)
Доброго ранку тобі і мені! (показують помаранчеву цеглинку і ставлять її на попередню )
Всім миру й тепла! Доброго дня! (показують червону цеглинку і ставлять її на попередню )
(В процесі діти складають башточку з певним переліком кольорів)
II. Актуалізація знань учнів.
(Ділення)
Оголошення теми і мети уроку.
- Назвіть дії першого (другого) ступеня.
- Якою арифметичною дією можна замінити додавання однакових чисел?
- Як називають числа при множенні? Що показує перший множник; другий множник?
- Якою арифметичною дією можна замінити віднімання однакових чисел, в результаті якого одержимо нуль? Як називають числа при діленні?
ІV. Тренувальні вправи
V. Підсумок уроку
- Який «секрет» міститься у таблиці множення числа 3?
Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок Lego.
VІ. Домашнє завдання
Розв'яжи задачу.
Маса ведмедя менша від маси бегемота, але більша за масу тигра. Маса оленя більша за масу антилопи, але менша від маси тигра. Визнач, хто із тварин найважчий, а хто - найлегший.
Тема: Досліджуємо таблиці множення і ділення.
Мета: - узагальнити й систематизувати способи запам’ятовування результатів таблиць множення та ділення;
- застосовувати обчислювальні навички додавання і віднімання двоцифрових чисел під час усної лічби; закріплювати уявлення про парні та непарні числа;
- вчити встановлювати закономірності на основі дослідження добутків із таблиць множення чисел 3 і 9;
- ознайомити учнів із раціональним способом множення числа на 9;
- формувати обчислювальні навички табличного множення та ділення;
- удосконалювати вміння розв’язувати складені задачі на прикладі задач на знаходження суми, що містять просту задачу на конкретний зміст дії множення, на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.
Обладнання: телефон, ноутбук, цеглинки Lego, картки з завданнями.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Психологічне налаштування.
Привітання
Доброго ранку, сонце привітне! (показують жовту цеглинку)
Доброго ранку, небо блакитне! (показують синю цеглинку і ставлять її на попередню)
Доброго ранку, рослини землі! (показують зелену цеглинку і ставлять її на попередню)
Доброго ранку подих зими! (показують блакитну цеглинку і ставлять її на попередню)
Доброго ранку тобі і мені! (показують помаранчеву цеглинку і ставлять її на попередню )
Всім миру й тепла! Доброго дня! (показують червону цеглинку і ставлять її на попередню )
(В процесі діти складають башточку з певним переліком кольорів)
II. Актуалізація знань учнів.
(Множення)
(Ділення)
Оголошення теми і мети уроку.
- Назвіть дії першого (другого) ступеня.
- Якою арифметичною дією можна замінити додавання однакових чисел?
- Як називають числа при множенні? Що показує перший множник; другий множник?
- Якою арифметичною дією можна замінити віднімання однакових чисел, в результаті якого одержимо нуль? Як називають числа при діленні?
ІV. Тренувальні вправи
https://learningapps.org/watch?v=pbyvvrjua23
https://www.youtube.com/watch?v=c0gUP8jWadw
Наші друзі Равлик і Сонечко привели нас на екскурсію в зоопарк.
- Чи знаєте ви, що таке зоопарк?
- Які тварини там проживають?
https://www.youtube.com/watch?v=MABcV7yWHYY
Виготовлення тварин з цеглинок Lego.
- Давайте разом з нашими друзями Равликом та Сонечком складемо тварин яких ми бачили в зоопарку.
V. Підсумок уроку
- Про що цікаве ви дізнались сьогодні на уроці?
- Який «секрет» міститься у таблиці множення числа 3?
- Чим цікаві результати з таблиці множення числа 9?
- Як швидко і легко помножити будь-яке число на 9?
- Розкажіть про результати власних навчальних досягнень».
Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок Lego.
VІ. Домашнє завдання
Розв'яжи задачу.
Маса ведмедя менша від маси бегемота, але більша за масу тигра. Маса оленя більша за масу антилопи, але менша від маси тигра. Визнач, хто із тварин найважчий, а хто - найлегший.
Джерела: