Елементи STEM -освіти на уроках математики в 3 класі на тему: Знайомимось із послідовним множенням і діленням.

Про матеріал

Елементи STEM -освіти на уроках математики в 3 класі на тему: Знайомимось із послідовним множенням і діленням.

Тема: Знайомимось із послідовним множенням і діленням.

Мета: формувати обчислювальні навички табличного множення та ділення;

- закріпити знання табличних результатів множення і ділення;

- дослідити залежність значення добутку від зміни одного множника;

- познайомити з прийомом послідовного множення; узагальнити спосіб відтворення табличних результатів на підставі послідовного множення

Перегляд файлу

Тема: Знайомимось із послідовним множенням і діленням.

Мета: формувати обчислювальні навички табличного множення та ділення;

- закріпити знання табличних результатів множення і ділення;

- дослідити залежність значення добутку від зміни одного множника;

- познайомити з прийомом послідовного множення; узагальнити спосіб відтворення табличних результатів на підставі послідовного множення.             

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння дотримувати правильної постави під час

письма і читання, здатність організовувати своє робоче місце; виконувати

розумові операції й практичні дії; працювати самостійно, оцінювати свою

роботу; розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мовлення, уміння говорити чітко,

висловлювати власну думку;

 

Обладнання: телефон, ноутбук, цеглинки Lego, картки з завданнями.

 

Хід уроку

І. Організаційний  момент.

Психологічне налаштування.

  Сьогодні будем працювати з LEGO.

Вітаючись, учні піднімають цеглинку відповідного кольору.

- Доброго ранку, небо голубе! (блакитна цеглинка)

- Доброго ранку, сонце золоте ! (жовта цеглинка)

- Доброго ранку квітучій землі! (зелена...)

 

- Доброго ранку родючій землі! (синя...)

 

- Доброго ранку вам і тобі! (помаранчева...)

 

- Доброго ранку тобі і мені ! (червона...)

 

II. Актуалізація знань учнів.  

Усний рахунок

45

40

2

3

12

49

н

л

е

і

Д

я

Гра «Шифрувальник». Розв’яжи та склади слово.

 

  1.      2*6=12       ( Д )
  2.      12:4=3        ( і )
  3.      9*5= 45      ( н )
  4.      7*7 =49       ( я )
  5.      5*8=40        ( л )
  6.      18:9=2         ( е )
  7.      5*9=45         ( н )                          ( Ділення)

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

- Назвіть дії першого (другого) ступеня.

- У якому порядку виконуються дії у виразі без дужок, якщо він містить лише дії першого ступеня? лише дії другого ступеня? якщо цей вираз містить дії і першого, і другого ступенів?

- У якому порядку виконуються дії у виразі з дужками?

- То якою буде тема нашого сьогоднішнього уроку?

IV. Тренувальні вправи

  1. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання.

https://learningapps.org/10884464

  1. Попрацюйте з підручником с.44 №2, №3.

C:\Users\Lisa\Downloads\websiteplanet-qr (1).png

 

 

 

 

 

  1. Фізкультхвилинка  з цеглинками Lego

https://www.youtube.com/watch?v=mn0nEAfhE9U

  1. Усна лічба. Самостійна робота. Вибери варіант і встав пропущені числа.
  2. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання с.45 №5.

https://pidruchnyk.com.ua/1512-matematyka-3-klas-skvorcova.html

  1. Творчі вправи.

Відгадайте ребус. За допомогою цеглинок  Lego складіть відповідь.

 

 

   (Два)

 

 

 

V.  Підсумок уроку

           - Про що цікаве ви дізнались сьогодні на уроці? Що зрозуміли? Чого    навчилися?

       - Чи будуть ці знання й уміння вам корисними в практичних ситуаціях?

     - Розкажіть про результати власних навчальних досягнень, починаючи речення словами:

- «Я знаю…»;

- «Я вмію…»;

- «Мені ще треба попрацювати над…»;

- «Мені цікаво…»

Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок Lego.

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Домашнє завдання

Розв’яжи задачу.

У парку розваг на кожній із трьох веж розважаються по 8 дітей, а на кожному з пʼяти батутів стрибають по 9 дітей. На скільки більше дітей стрибає на батутах, ніж розважається на вежах?

 

• Зміни запитання задачі так, щоб у її розвʼязанні останньою була дія додавання.

 

Джерела:

  1. https://vseosvita.ua/library/demonstracijnij-material-ceglinki-lego-343310.html
  2. https://learningapps.org/10884464
  3. https://www.youtube.com/watch?v=mn0nEAfhE9U
  4. https://www.websiteplanet.com/uk/webtools/free-qr-code-generator/
  5. https://pidruchnyk.com.ua/1512-matematyka-3-klas-skvorcova.html
  6. http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&enter=1
  7. https://vseosvita.ua/library/cifri-z-lego-material-dla-uroku-matematiki-166691.html
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку