Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків

Про матеріал
Конспект до уроку з математики у 2 класі. Тема: "Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків"
Перегляд файлу

Урок 23. Дата:08.10.2021

Тема: Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків

Мета: формувати вміння розв'язувати задачі, навички додавання й віднімання чисел частинами з переходом через десяток . Актуалізувати вміння  розв'язувати задачі на знаходження суми двох доданків; ознайомити учнів із задачами на знаходження суми трьох доданків; з прийом додавання зручним способом. Поповнити словниковий запас. Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, співставляти відомості, знаходити послідовність. Виховувати інтерес до навчання.

Хід уроку

І. Вступна частина

1)Організація класу

2)Д/г "Спіймай усмішку"- створення ємоційно сприятливої атмосфери.

3)Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів .Бесіда:"Навіщо вміти рахувати?"

ІІ. Актуалізація опорних знань

1)Графічний диктант"Корабель"

- Давайте дізнаємось,що у нас вийшло? Так! Справді,це корабель! І я пропоную вам вирушити зі мною у Морську подорож. Наша мандрівка розпочинається одразу. Після мого сигналу ви заплющите очі і ми почнемо не звичайний відлік а навпаки з соттні будемо рахувати десятками 100,90,80... Зрозуміли? Добре! Стартуємо! Увага! заплющте очі, розпочинаємо зворотній відлік...100...90...80...........10...0

4) Зашифровка. фронтально,усно

.

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом

  1. Опрацювання першої задачі

2)Бесіда:Які арифметичні дії ви знаєте?

Як називаються числа при додаванні?

3) Оголошення теми і мети уроку.

4). Ознайомлення із задачами на знаходження суми трьох доданків. створення і розв'язування проблемної ситуації.Друга задача. Колективно зіставити умову за малюнком, опрацювати задачу,і записати її.

5) Фізкультхвилинка

ІV. Формування вмінь і навичок. Закріплення вивченого

1. Колективна робота над задачею. Усно зіставити задачу, а Розв'язання учні виконують самостійно.

2) Д/г " В яке відерце спіймається рибка?"

V. Пояснення завдань домашньої роботи

Домашнє завдання. стр27№3

VІ. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

Дякую за подорож! Що нове ви відкрили на уроці? З якими задачами ви познайомилися? Чим вони відрізняються від задач на знаходження суми двох доданків? Якщо вам сподобався урок покажіть знак    , якщо ні то . Дякую

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
2488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку