Урок "Усне додавання виду 76 + 4. Розв'язування задач на дві дії".

Про матеріал
Ознайомити учнів з усним додаванням виду 76 + 4; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії, творчо працювати над задачею; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність, розуміння необхідності економного витрачання часу.
Перегляд файлу

Урок 36. ДОДАВАННЯ ОДНОЦИФРОВОГО ЧИСЛА ДО ДВОЦИФРОВОГО ВИДУ 38 + 4. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ДВОМА СПОСОБАМИ

 

Мета: ознайомити учнів із додаванням виду 38 + 4; закріпити вміння розв'язувати задачі вивчених видів різними способами, порівнювати вирази; розвивати кмітливість, мислення; виховувати пізнавальний інтерес.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 49, завдання 283; 284)

Завдання 283

— Скільки котушок чорних ниток?

Завдання 284

— Прочитайте відповіді.

2. Усна лічба

1) Гра «Набери число 20».

 

image84

 

2) Гра «Влуч у кошик».

На дошці вивішуються малюнки з баскетбольними кошиками, на них — числа 54; 67; 76. Кожному ряду дається завдання скласти за певний час (5 хв.) якомога більше прикладів на додавання з цією відповіддю. Виграє команда, учасники якої більше і правильно запишуть вирази з цією відповіддю.

3. Складання задачі за виразом

59 - (23 + 16)

4. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

5; 7; 4; 6; 3; ?; 2. (5)

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися додавати одноцифрове число до двоцифрового, розв’язувати задачі двома способами.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 49-50)

Завдання 285

Учні «ланцюжком» складають вирази та обчислюють їх значення.

Завдання 286. Колективне опрацювання матеріалу

— Розгляньте записи й поясніть розв’язання.

Правило

1. Розклади двоцифрове число на розрядні доданки.

2. До одиниць додай одиниці.

3. Отриманий результат додай до десятків.

Завдання 287

Учні усно пояснюють, як знайти суму 67 + 6.

Завдання 288

Учні перевіряють правильність обчислень.

Завдання 289

Під час повторення умови один учень креслить схему і пояснює розв’язання. Після цього учні замінюють в умові число 7 числом 9 та розв’язують задачу.

Завдання 290. Коментоване розв'язування кругових прикладів Учні використовують різні способи обчислення.

Учитель звертає увагу на те, яким чином виконуються обчислення.

Завдання 291

Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують двома способами. (6 + 7 = 13; 20 + 13 = 33. 20 + 7 = 27; 27 + 6 = 33)

Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

Завдання 292*

Учні коментують, як виконали розв’язання.

Коли батькові було 26 років, Олі виповнилося 4 роки. Тепер Олі 11 років. Скільки років батькові? (11 - 4 = 7; 26 + 7 = 33.26 - 4 = 22; 22 + 11 = 33)

2. Фізкультхвилинка

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ (див. додаток до уроку)

 

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого навчалися на уроці?

— Як оцінюєте свою роботу?

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 49-50, завдання 293; 294.

 

ДОДАТОК ДО УРОКУ 36

 

1. Обчислення значень виразів зі змінною

— Знайдіть значення виразу:

38 + в, якщо в = 4; 7; 3;

а + 6, якщо а = 72; 65; 39.

2. Знаходження значень виразів

56 + 7 - 20    

68 - (39 + 9)  

38 + 8 - 16

35 + 6 + 1     

75 + (48 - 40)

55 + 6 - 61

3. Офтальмологічна пауза

4. Розв'язування логічних задач

Наталя, Галинка і Тетянка брали участь у змаганнях по плаванню і отримали золоту, срібну і бронзову медалі. Коли у них запитали, яку медаль отримала кожна з них, то вони відповіли:

1. «Тетянка отримала не срібну, а Наталя — не золоту медаль».

2. «Галинка отримала не бронзову, а Наталя — не срібну».

Яку медаль отримала кожна дівчинка, якщо обидві відповіді правильні? (Наталя отримала бронзову медаль, Галинка — срібну, Тетянка — золоту.)

У квартирі були 3 кімнати. З однієї кімнати зробили дві. Скільки кімнат стало в квартирі? (4 кімнати.)

На новорічний маскарад Дмитрик, Павлик, Галинка і Даринка наділи маски вовка, ведмедя, лисички і Червоної Шапочки. У костюмі Червоної Шапочки була одна з дівчаток, але не Даринка. Дмитрик — не вовк і не лисиця. Павлик — теж не лисиця і не ведмідь. Яка маска у кожного з дітей?

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку