Тема. Досліджую слова. Розпізнаю слова – назви дій.
Мета. Ознайомити учнів з лексичним значенням слів, які відповідають на питання що робить?, що роблять?, вчити визначати дієслова в реченні, учити складати речення за малюнками. Розвивати зв’язне мовлення,логічне мислення, память і увагу, збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати старанність, акуратність.
Щоб урок пройшов не марно,
Треба сісти рівно, гарно,
І довкола озирнутись,
І сусіду посміхнутись.
- Прочитайте і складіть із складів слова. Запишіть каліграфічно.
Вв ввв квіт ка те ме лик
- Діти, ми з вами вже вивчили слова, які є назвами предметів, слова, що виражають ознаки предметів. А сьогодні ми вивчимо нові слова.
- До нас завітала красива весняна квітка, яка зачаровує свою красою.
1) Відгадування загадки.
Сонечко в траві зійшло,
Посміхнулось, розцвіло,
Потім стало біле-біле. (Кульбаба)
- Дійсно.Сьогодні до нас завітала саме ця чарівна квіточка.
2) Гра «Павутинка»
пахне КУЛЬБАБКА усміхається
цвіте росте в’яне лікує
- Слова, що ви щойно підбирали , називають дію предметів і відповідають на питання – що робить?
5. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.
1) Робота з підручником (Вправа 1, 2)
- Перегляньте світлини Гаджика і дайте відповіді на запитання(Робота в парах).
Запишіть відповідь на запитання, яке вам найбільше сподобалось.
- А чи знаєте ви, що таке РЕКЛАМА?
-Перегляньте пояснення значення слова у словнику.
РЕКЛАМА- спеціальна інформація про послуги та
товари,видовища, щоб привернути увагу споживачів.
2) Робота у групах . Вправа 4.
- Запишіть у три колонки слова, що пропонує Читалочка.
1- іменники, в 2- прикметники, в 3- всі інші слова.
Перевірка : кожна група зачитує по колонці слів.
-Поставте запитання до слів третьої колонки. Перевірте себе за правилом.
3) Зачитайте правило і повторіть з сусідом за партою. С. 86
4) Гра « Впіймай дієслово» Вправа 5.
- Встав потрібні дієслова і відтвори текст. (слова записані на дошці)
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Виконай дію, коли почуєш слова дії предметів.
Летить, дерево, стоїть, птах, червоний, сидить, біжить, море, сон, іде.
Взаємоперевірка.
2)Вправа 8. Учень читає загадку від Щебетунчика.
- Випишіть слова, які називають дію.
6. Підсумок уроку.
Гра « Мікрофон» Дайте відповіді на поставлені запитання:
- Про які нові слова ви дізнались на уроці?
- На які питання вони відповідають?