ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ
(на базі експериментального центру STEM-освіти початкового відділення комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 імені Героя України Олександра Аніщенка Сумської міської)
Відповідно до концепції Нової Української школи освіта постійно змінюється, і значна увага сьогодні приділяється розвитку інформаційно-цифрової компетентності, критичному та дослідницькому мисленню, що яскраво виявляються у створенні STEM-середовища. Формуючи особистісний інформаційно-цифровий простір STEM-освіти, ми ставимо за мету розвиток навичок ХХІ століття у вирішенні проблемних ситуацій, формування критичного аналізу та креативного мислення. Окреслюючи відповідні стратегії колектив нашої школи розуміє важливість зосередження особистої уваги на перших кроках розвитку STEM-освіти та збереження цього фокусу під час усіх навчальних циклів.
На нашу думку, STEM-освіта є ефективним чинником формування інформаційно-цифрових компетентностей об’єднуючи науки, які спрямовані на розвиток та формування креативного мислення. Для нас важливо, щоб під час вирішення проблемних ситуацій, учні володіли необхідними інформаційно-цифровими компетентностями. Мали креативне і критичне мислення, навички співпраці, творчо і нестандартно підходили до вирішення завдань.