19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Про матеріал
Запропонований комплекс має дітальніше продовження: 1. Актуалізація поставлених завдань; 2. Основні етапи діяльності; 3. Модель реалізації проекту; 4. Складові комплексного підходу до формування інформаційно-цифрової компетентності здобувачів освіти; 5. Додатки.
Перегляд файлу

ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ  ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ
(на базі експериментального центру STEM-освіти початкового відділення комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 імені Героя України Олександра Аніщенка Сумської міської)

 

  1. Актуалізація поставлених завдань;
  2. Основні етапи діяльності;
  3. Модель реалізації проекту;
  4. Складові комплексного підходу до формування інформаційно-цифрової компетентності здобувачів освіти;
  5. Додатки.

 

  1. Актуалізація поставлених завдань.

Відповідно до концепції Нової Української школи освіта постійно змінюється, і значна увага сьогодні приділяється розвитку інформаційно-цифрової компетентності, критичному та дослідницькому мисленню, що яскраво виявляються у створенні STEM-середовища. Формуючи особистісний інформаційно-цифровий простір STEM-освіти, ми ставимо за мету розвиток навичок ХХІ століття у вирішенні проблемних ситуацій, формування критичного аналізу та креативного мислення. Окреслюючи відповідні стратегії колектив нашої школи розуміє важливість зосередження особистої уваги на перших кроках розвитку STEM-освіти та збереження цього фокусу під час усіх навчальних циклів.

На нашу думку, STEM-освіта є ефективним чинником формування  інформаційно-цифрових компетентностей об’єднуючи науки, які спрямовані на розвиток та формування креативного мислення. Для нас важливо, щоб під час вирішення проблемних ситуацій, учні володіли необхідними інформаційно-цифровими компетентностями. Мали креативне і критичне мислення, навички співпраці, творчо і нестандартно підходили до вирішення завдань.

docx
Додав(-ла)
Natasha
Додано
21 травня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку