ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ
(на базі експериментального центру STEM-освіти початкового відділення комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 імені Героя України Олександра Аніщенка Сумської міської)
І етап (вересень-жовтень 2017 року). Аналіз наукових досліджень, публікацій та міжнародного досвіту (ефективність та дієвість існуючих моделей: Німеччини, Англії, Сполучених Штатів Америки). Адаптація моделей інформаційно-цифрового простору STEM-освіти до української ментальності. Усвідомлення важливості початку формування інформаційно-цифрових компетентностей та фундаментальних знань STEM потребує з початкової школи (Додаток 1).
ІІ етап (листопад-грудень 2017 року). Саморозвиток та самовдосконалення (навчання, конференції, семінари), ця діяльність є постійною. Пошук партнерських спільнот у розбудові інноваційного інформаційно-цифрового простору STEM-освіти, відповідний вид діяльності залишається актуальним до цього часу (Додаток 2).
ІІІ етап (січень-травень 2018 року). Реалізація елементів інформаційно-цифрового простору STEM-освіти на уроках та в позакласній діяльності. Розробка власної моделі інформаційно-цифрового простору STEM-освіти як важливої складової розвитку інноваційної особистості (Додаток 3).
ІV етап (червень-серпень 2018 року). Аналіз проведеної роботи. Вдосконалення моделі інформаційно-цифрового простору STEM-освіти початкової школи. Популяризація досвіду на обласному і всеукраїнському рівнях (Додаток 4).
V етап (вересень-лютий 2018 року). Залучення учнів середньої та старшої школи. Розбудова загальношкільної моделі інформаційно-цифрового простору STEM-освіти.