Основні етапи діяльності експериментального центру STEM-освіти Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 імені Героя України Олександра Аніщенка Сумської міської ради

Про матеріал
Основні етапи діяльності експериментального центру STEM-освіти нашої школи має на меті надати методичні рекомендації. Щодо започаткування, впровадження та особливостей індивідуальної стратегії розвитку STEM-освіти у своєму навчальному закладі
Перегляд файлу

ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ  ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ
(на базі експериментального центру STEM-освіти початкового відділення комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 імені Героя України Олександра Аніщенка Сумської міської)

 

  1. Актуалізація поставлених завдань;
  2. Основні етапи діяльності;
  3. Модель реалізації проекту;
  4. Складові комплексного підходу до формування інформаційно-цифрової компетентності здобувачів освіти;
  5. Додатки.

 

  1. Основні етапи діяльності:

І етап (вересень-жовтень 2017 року). Аналіз наукових досліджень, публікацій та міжнародного досвіту (ефективність та дієвість існуючих моделей: Німеччини, Англії, Сполучених Штатів Америки). Адаптація  моделей інформаційно-цифрового простору STEM-освіти до української ментальності. Усвідомлення важливості початку формування інформаційно-цифрових компетентностей та фундаментальних знань STEM потребує з початкової школи (Додаток 1).

ІІ етап (листопад-грудень 2017 року). Саморозвиток та самовдосконалення (навчання, конференції, семінари), ця діяльність є постійною. Пошук партнерських спільнот у розбудові інноваційного інформаційно-цифрового простору STEM-освіти, відповідний вид діяльності залишається актуальним до цього часу (Додаток 2).

ІІІ етап (січень-травень 2018 року). Реалізація елементів інформаційно-цифрового простору STEM-освіти на уроках та в позакласній діяльності. Розробка власної моделі інформаційно-цифрового простору STEM-освіти як важливої складової розвитку інноваційної особистості (Додаток 3).

ІV етап (червень-серпень 2018 року). Аналіз проведеної  роботи. Вдосконалення моделі інформаційно-цифрового простору STEM-освіти початкової школи. Популяризація досвіду на обласному і всеукраїнському рівнях  (Додаток 4).

V етап (вересень-лютий 2018 року). Залучення учнів середньої та старшої школи. Розбудова загальношкільної моделі інформаційно-цифрового простору STEM-освіти.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
21 травня 2019
Переглядів
437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку