Комунальний заклад освіти “ Середня загальноосвітня школа № 20” Дніпропетровської міської ради Калюжна Тетяна Анатоліївна учитель фізичної культури ІІ категорія Педагогічний стаж – 9 років Майстер спорту зі спортивної акробатики Кандидат в майстри спорту зі спортивної гімнастики ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: «Ніщо так не виснажує і не руйнує людину, як тривала фізична бездіяльність» Аристотель.
Номер слайду 2
В 1999 році закінчила Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту за спеціальністю: викладач фізичного виховання і спорту, кафедра гімнастики Інтереси та захоплення: спортивна акробатика, фітнес, футбол, баскетбол, художня гімнастика Професійні принципи роботи: популяризація здорового способу життя; індивідуальний підхід до кожного учня; інноваційний підхід до уроків фізичної культури.
Номер слайду 3
- Учасниця Чемпіонату Світу зі спортивної акробатики. - Чемпіонка та призерка Чемпіонату України. - Багаторазова чемпіонка Дніпропетровська та Дніпропетровської області зі спортивної акробатики з видів: стрибки на доріжці (КМС України); парна акробатика, жіноча пара (МС України); жіноча трійка (МС України).
Номер слайду 4
“Шлях до здоров’я та краси” ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З ВИКОРИСТАННЯМ НЕСТАНДАРТНОГО ОБЛАДНАННЯ ПІД МУЗИЧНИЙ СУПРОВІД Фітнес – м’яч Гумова стрічка Циліндр Скакалка
Номер слайду 5
ВИХОВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ, ЩО ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ПОСЛІДОВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПЕВНИХ ЗАСОБІВ І ПРИЙОМІВ, ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЕФЕКТИВНИЙ РОЗВИТОК СИЛИ, ВИТРИВАЛОСТІ, СПРИТНОСТІ, ГНУЧКОСТІ.
Номер слайду 6
Вправи на фітбольному м’ячі Розвивають координацію рухів і відчуття рівноваги, покращують роботу вестибулярного апарату і взаємну координацію рухів, при цьому практично відсутнє навантаження на ноги. Для дітей це оригінальна і цікава форма занять, яка забезпечує щадне навантаження та створює емоційний настрій.
Номер слайду 7
Вправи з гумовою стрічкою Від таких занять підвищується витривалість організму дитини, формується правильна постава та поліпшується еластичність м’язів. Основна мета – змінити сам принцип фізичних вправ, ускладнивши їх. В роботу включається більша кількість м’язів, при тому вони задіяні значно глибше.
Номер слайду 8
Вправи з циліндром Основний принцип полягає в тому, що опора для виконання вправ не зафіксована. Щоб утримувати рівновагу, доводиться докладати додаткові зусилля. Циліндр одночасно полегшує і ускладнює звичайні вправи. Заняття з циліндром покращують поставу, допомагають витягнути хребет і зняти з нього напругу.
Номер слайду 9
Вправи зі скакалками Стрибки через скакалку - найкращий спосіб тренування швидкості, відчуття ритму. Стрибкові вправи зміцнюють стопи та суглоби, сприяють профілактиці плоскостопості. Учні вчаться узгоджувати свої рухи, виконувати їх вчасно і точно, удосконалювати швидкість реакції.
Номер слайду 10
Регулярне виконання вправ з предметами корисно впливає на організм дитини, на всі її органи та системи, покращує їх працездатність. Учень пристосовується до фактури (ваги, форми, матеріалу, пружності тощо) спортивного предмета й відповідно до цього виконує різні за силою, характером та амплітудою рухи. Тобто на практиці ця програма являє гармонійну комбінацію груп вправ, які спрямовані на гармонійний розвиток дитини.
Номер слайду 11
Планування уроків Вірно складений комплекс, правильна послідовність, відповідний музичний супровід роблять кожний урок радісним та цікавим. Підготовча частина: 5-10 хвилин Нескладні вправи, ходьба на місті, інтенсивність невисока. Основна частина: 30-35 хвилин Направлена на розвиток різних груп м’язів. Вправи з різними предметами, елементи ритмічної гімнастики, завдання з обтяжуванням. Інтенсивність навантажень - висока. Заключна частина: 5-10 хвилин Поступове зниження навантаження: дихальні вправи, плавні рухи руками.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Вікова динаміка темпів приросту витривалості
Номер слайду 14
Номер слайду 15
СПОРТИВНІ СВЯТА ТА РОЗВАГИ не лише зміцнюють здоров’я, а є засобами виховання характеру, регулювання емоцій. Під час змагань дитина вчиться узгоджувати свої інтереси та інтереси колективу, спільними зусиллями домагатися поставленої мети, відчувати себе частиною колективу. НЕ МОЖЛИВО БУТИ ЗДОРОВИМ І ВСЕБІЧНО РОЗВИНЕНИМ БЕЗ СИСТЕМАТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ І СПОРТОМ!