План - конспект уроку з фізичної культури Для учнів 3-го класу.

Про матеріал
Тема. Організуючі вправи. Різновиди ходьби. Комплекс – загально розвиваючих вправ з обручами. Ходьба по гімнастичній лаві. Естафети Завдання: 1. Вчити дітей правильно виконувати вправи комплексу ранкової гімнастики. 2. Удосконалювати навички ходьби по гімнастичній лаві. 3. Під час змагань та ігор розвивати у дітей швидку ре акцію на сигнал, правильну координацію рухів. 4. Виховувати бажання займатися фізичними вправами, відчуття колективізму під час змагань.
Перегляд файлу

План  - конспект уроку з фізичної культури

Для учнів 3-го класу.

Тема. Організуючі вправи. Різновиди ходьби. Комплекс – загально розвиваючих вправ з обручами. Ходьба по гімнастичній лаві. Естафети

Завдання:

  1. Вчити дітей правильно виконувати вправи комплексу ранкової гімнастики.
  2. Удосконалювати навички ходьби по гімнастичній лаві.

     3.  Під час змагань та ігор розвивати у дітей швидку ре акцію на сигнал, правильну координацію рухів.

     4.  Виховувати бажання займатися фізичними вправами, відчуття колективізму під час змагань.

Інвентар і обладнання: обручі (за кількістю учнів), гімнастичні лави, прапорець , свисток.

Місце проведення: Спортивний зал.

 

№ п/п

    Зміст основного навчального матеріалу

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

                                           Підготовча частина уроку 12 хв.

1.

 

 

2 .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Організований перехід до місця заняття.

 

Шикування, рапорт, привітання. Постановка завдань уроку.

На уроці ми будемо удосконалювати загально- розвиваючі вправи з ходьби по гімнастичній лаві, виконання команд «Рівняйся», «Струнко», «Пра­воруч», «Ліворуч», «Кругом».

Перешиковуватися з колони по одному у колону по три.

Проведемо ігри, естафети.

 

Ходьба та її різновиди.

За направляючим в обхід по залу кроком руш!

Ходьба звичайним кроком.

На носках (руки на пояс).

На п'ятках (руки за голову).

На зовнішній стороні стопи.

Ходьба у  присіді  (руки у «замок» за спину).

Ходьба звичайним кроком.

 

Біг. Бігом руш!

Звичайний біг.

Біг із зупинками.

Біг у протилежному напрямку.

 

Вправи на відновлення ритму дихання.

1 — вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору.

2, 3, 4 — видих через рот за допомогою рук. Під час ходьби взяти обруч.

 

Перешикування у колону по 3.

 

Комплекс ЗРВ  з обруча­ми

Нахили голови.

В. п. — основна стійка, руки опущені.

1 — вперед

2 — назад

3 — вліво.

4— вправо

 

Взяти  обручі

В. п. — основна стійка, руки опущені.

1— руки вперед.

2 — вгору.

3 — вперед.

4 — в. п.

 

Пружинні відведення рук назад.

В. п. — основна стійка, ноги нарізно, руки перед

грудьми.

1 — підняти руки догори.

2, 3 — пружинні відведення рук назад.

4 — в. п.

 

Нахили тулуба.

В. п. — основна стійка, ноги нарізно, руки опу­щені.

1 — вправо.

2 — прямо.

3 — вліво.

4 — прямо

 

Присідання

В. п. — вузька стійка, ноги нарізно, руки опу­щені.

1 — присісти, руки вперед.

2 — в. п.

3 — присісти, руки вперед.

4 — в. п.

 

Стрибки.

(Обруч покласти на підлогу). В. п. — основна стійка, ноги нарізно, руки на по­ясі.

1—2 — на двох ногах.

3—4 — на лівій.

5—6 — на прав?

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

У колоні по одному.

 

 

В одну шеренгу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильністю виконання

 

Дистанція 1-1,5 метра один від одного

 

 

 

 

 

 

За моїм сигналом

 

 

 

 

Темп виконання  повільний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за поставою і правильністю виконання вправ. Виправляти помилки зауваженням, вказівками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спина пряма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спина пряма.

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина уроку 25 хв.

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

Підготовчі бігові вправи.

- Біг з високим підняттям стегна.

- підстрибуванням з ноги на ногу — ,,Буратіно”

 

Вправи на відновлення ритму дихання.

Перешикування у дві колони.

 

Ходьба по гімнастичній лаві:

  • з витягуванням носків;
  • на носках;
  • на п'ятах;
  • приставним кроком;
  • з хлопком під ногою.

Естафета з обручем.

Навпроти кожної шеренги — обруч. Кожен учень повинен пролізти в обруч і переда­ти естафету наступному.

Гра «М'яч — сусіду».

Учні стають у коло.

1 номери передають м'яч ліворуч 1 номерам.

2 номери — 2 номерам праворуч.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

0,5 хв.

 

 

 

5,5 хв.

 

 

 

 

 

 

 2-3

 

 

 

 

6 хв.

По діагоналі

 

 

 

 

 

Темп виконання повільний

 

 

 

 

Стежити за правильною  поставою

Виправляти помилки: зауваженням, повторним поясненням.

 

 

МОД- Змагальний

 

 

 

 

Ігровий метод організації діяльності учнів.

                                                       Заключна частина уроку 3хв.

1.

 

2.

 

3.

Вправи для відновлення дихання. Шикування. 

Підбиття підсумків уроку.

Організований перехід до класу

1 хв.

 

1хв.

 

1 хв.

Концентрація уваги.

 

Оцінювання.

 

У колоні по одному.

 

 

 

doc
Додано
5 червня 2022
Переглядів
922
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку