План - конспект уроку з фізичної культури
Для учнів 3-го класу.
Тема. Організуючі вправи. Різновиди ходьби. Комплекс – загально розвиваючих вправ з обручами. Ходьба по гімнастичній лаві. Естафети
Завдання:
3. Під час змагань та ігор розвивати у дітей швидку ре акцію на сигнал, правильну координацію рухів.
4. Виховувати бажання займатися фізичними вправами, відчуття колективізму під час змагань.
Інвентар і обладнання: обручі (за кількістю учнів), гімнастичні лави, прапорець , свисток.
Місце проведення: Спортивний зал.
№ п/п |
Зміст основного навчального матеріалу |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина уроку 12 хв. |
|||
1.
2 .
3.
4.
5.
6.
|
Організований перехід до місця заняття.
Шикування, рапорт, привітання. Постановка завдань уроку. На уроці ми будемо удосконалювати загально- розвиваючі вправи з ходьби по гімнастичній лаві, виконання команд «Рівняйся», «Струнко», «Праворуч», «Ліворуч», «Кругом». Перешиковуватися з колони по одному у колону по три. Проведемо ігри, естафети.
Ходьба та її різновиди. За направляючим в обхід по залу кроком руш! Ходьба звичайним кроком. На носках (руки на пояс). На п'ятках (руки за голову). На зовнішній стороні стопи. Ходьба у присіді (руки у «замок» за спину). Ходьба звичайним кроком.
Біг. Бігом руш! Звичайний біг. Біг із зупинками. Біг у протилежному напрямку.
Вправи на відновлення ритму дихання. 1 — вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору. 2, 3, 4 — видих через рот за допомогою рук. Під час ходьби взяти обруч.
Перешикування у колону по 3.
Комплекс ЗРВ з обручами Нахили голови. В. п. — основна стійка, руки опущені. 1 — вперед 2 — назад 3 — вліво. 4— вправо Взяти обручі В. п. — основна стійка, руки опущені. 1— руки вперед. 2 — вгору. 3 — вперед. 4 — в. п.
Пружинні відведення рук назад. В. п. — основна стійка, ноги нарізно, руки перед грудьми. 1 — підняти руки догори. 2, 3 — пружинні відведення рук назад. 4 — в. п.
Нахили тулуба. В. п. — основна стійка, ноги нарізно, руки опущені. 1 — вправо. 2 — прямо. 3 — вліво. 4 — прямо
Присідання В. п. — вузька стійка, ноги нарізно, руки опущені. 1 — присісти, руки вперед. 2 — в. п. 3 — присісти, руки вперед. 4 — в. п.
Стрибки. (Обруч покласти на підлогу). В. п. — основна стійка, ноги нарізно, руки на поясі. 1—2 — на двох ногах. 3—4 — на лівій. 5—6 — на прав?
|
1 хв.
1 хв.
5 хв.
5 хв. |
У колоні по одному.
В одну шеренгу
Стежити за правильністю виконання
Дистанція 1-1,5 метра один від одного
За моїм сигналом
Темп виконання повільний
Стежити за поставою і правильністю виконання вправ. Виправляти помилки зауваженням, вказівками.
Спина пряма
Спина пряма.
|
Основна частина уроку 25 хв. |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
|
Підготовчі бігові вправи. - Біг з високим підняттям стегна. - підстрибуванням з ноги на ногу — ,,Буратіно”
Вправи на відновлення ритму дихання. Перешикування у дві колони.
Ходьба по гімнастичній лаві:
Естафета з обручем. Навпроти кожної шеренги — обруч. Кожен учень повинен пролізти в обруч і передати естафету наступному. Гра «М'яч — сусіду». Учні стають у коло. 1 номери передають м'яч ліворуч 1 номерам. 2 номери — 2 номерам праворуч.
|
2 хв.
0,5 хв.
5,5 хв.
2-3
6 хв. |
По діагоналі
Темп виконання повільний
Стежити за правильною поставою Виправляти помилки: зауваженням, повторним поясненням.
МОД- Змагальний
Ігровий метод організації діяльності учнів. |
Заключна частина уроку 3хв. |
|||
1.
2.
3. |
Вправи для відновлення дихання. Шикування. Підбиття підсумків уроку. Організований перехід до класу |
1 хв.
1хв.
1 хв. |
Концентрація уваги.
Оцінювання.
У колоні по одному.
|