Cучасний урок англійської мови та його моделювання
В умовах НУШ з’явились нові орієнтири викладання іноземної мови. Який же має бути сучасний урок? Зрозуміло, що якийсь інший і має відрізнятися від традиційного уроку. Покоління дітей, яке навчається в НУШ також є новим. Це покоління альфа, яке не розділяє реальний і віртуальний світи, має проблему з концентрацією та живе з повною свободою вибору. Тому доречно, що урок для сучасних дітей має бути зорієнтований на розвиток особистості кожного учня та грунтуватися на самостійній діяльності, колективній діяльності й на діяльнісному підході.
Готуючи сучасний урок, треба звернути увагу на:
- зміст (чому навчати сьогодні ?);
- мету ( кого навчати? );
- засоби (за допомогою чого навчати?);
- методи (як навчати?);
- форми (де і коли навчати?)
Крім того, треба отримати результати шляхом контролю та діагностики. В умовах сьогодення, формування знань не є достатнім. Тому, треба організувати процес таким чином, щоб учень сам дійшов потрібного висновку. Більш того, урок повинен бути спрямованим на розвиток ключових компетентностей учнів. А вчитель має спиратися на ті знання і досвід, які вже мають учні.
Якщо розглянути основні етапи уроку в числівниках, це виглядає так: 5-5-75-15.
Тобто, 5% - мотиваційний етап, 5% - етап цілевизначення та планування, 75% - діяльнісний етап, 15% - рефлексійний етап.