Досвід роботи вчителя ''Сучасний урок англійської мови''

Про матеріал
Матеріал містить найважливіші компоненти сучасного уроку англійської мови. Має занотування цілей для кожного етапу в логічній послідовності та розподіл часу етапів для планування.
Перегляд файлу

                   Cучасний урок англійської мови та його моделювання

   В умовах НУШ з’явились нові орієнтири викладання іноземної мови. Який же має бути сучасний урок? Зрозуміло, що якийсь інший і має відрізнятися від традиційного уроку. Покоління дітей, яке навчається в НУШ також є новим. Це покоління альфа, яке не розділяє реальний і віртуальний світи, має проблему з концентрацією та живе з повною свободою вибору. Тому доречно, що урок для сучасних дітей має бути зорієнтований на розвиток особистості кожного учня та грунтуватися на самостійній діяльності, колективній діяльності й на діяльнісному підході.

  Готуючи сучасний урок, треба звернути увагу на:

 - зміст (чому навчати сьогодні ?);

 - мету ( кого навчати? );

- засоби  (за допомогою чого навчати?);

- методи (як навчати?);

- форми (де і коли навчати?)

Крім того, треба отримати результати шляхом контролю та діагностики. В умовах сьогодення, формування знань не є достатнім. Тому, треба організувати процес таким чином, щоб учень сам дійшов потрібного висновку. Більш того, урок повинен бути спрямованим на розвиток ключових компетентностей учнів. А вчитель має спиратися на ті знання і досвід, які вже мають учні.

   Якщо розглянути основні етапи уроку в числівниках, це виглядає так: 5-5-75-15.

Тобто, 5% - мотиваційний етап, 5% - етап цілевизначення та планування, 75% - діяльнісний етап, 15% - рефлексійний етап.

docx
Додано
28 жовтня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку