Довідка про результати директорських контрольних робіт за І семестр

Про матеріал

З 05 по 22 грудня 2018р., відповідно до річного плану роботи навчального закладу, адміністрацією були проведені контрольні роботи з предметів різного циклу.

Тексти диктантів, завдань, тестів підібрані відповідно до навчальної програми, в них охоплені матеріали відповідно вивченої теми.

Результати перевірки контрольних робіт показали, що більшість учнів успішно засвоїли програмовий матеріал, їх оцінки відповідають тематичним і семестровим.

Перегляд файлу

Довідка про результати проведених директорських контрольних робіт

за І семестр 2018-2019 н.р.

 

З 05 по 22 грудня 2018р., відповідно до річного плану роботи навчального закладу, адміністрацією були проведені контрольні роботи з предметів різного циклу.

Тексти диктантів, завдань, тестів підібрані відповідно до навчальної програми, в них охоплені матеріали відповідно вивченої теми.

Результати перевірки контрольних робіт показали, що більшість учнів успішно засвоїли програмовий матеріал, їх оцінки відповідають тематичним і семестровим.

Результати з української мови у 3  класі (вчитель Заліпухіна О.А.):

Контрольну роботу виконували  8 учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень – 0

достатній рівень – 0                                                  ЯП –  0 %

середній рівень –  2 учні    І семестр ЯП- 90 %

початковий рівень – 6 учнів

Написання контрольного диктанту свідчать про те, що учні засвоїли програмовий матеріал на початковий /60%/ та середній /20%/ рівні, а ще про завищення вчителем оцінок деяким учням. Окремі учні допустили помилки при написанні слів з ненаголошеними голосними, вживання великої букви на початку речення, у словах з апострофом, розділові знаки.

Надалі  працювати над орфографічними, пунктуаційними  помилками, посилити роботу над повторенням правил, каліграфією письма. Звернути увагу на критерії оцінювання учнів.

Результати з української мови   у 4 класі (вчитель Стратійчук Н.В.):

Роботу виконували 11  ученів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  2 учні

достатній рівень – 5  учнів                                        ЯП – 63 % 

середній рівень – 4 учні     І семестр ЯП-  81,8%

початковий рівень – 0

Більшість учні вміють знаходити в реченні іменники,визначати відмінки, писати відмінкові закінчення, записувати іменники в множині у різних відмінках. Окремими учнями допущені помилки при написанні слів з ненаголошеними голосними, вживання великої букви. В двох учнів не каліграфічно оформлена робота.

Потрібно більшу увагу приділити письму та списуванню.

Результати з математики  у 5 класі (вчитель Гаврилюк В.В.):

Роботу виконували 5  учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  0

достатній рівень – 2  учні                                          ЯП – 40 % 

середній рівень – 1 учні     І семестр ЯП-  60%

початковий рівень – 2

Більшість учнів вміють множити натуральні числа, але допускають помилки через те, що погано знають таблицю множення. Окремими учнями допущені помилки при розвязуванні рівнянь, при діленні багатоцифрових чисел. Також більшість учнів не розвязали задачу, допустили граматичні помилки при написанні завдань, не каліграфічно записані числа.

Результати з української мови  у 5 класі (вчитель Москалюк Л.В.):

Роботу виконували 4  учні.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  2

достатній рівень – 0                                                    ЯП – 50 % 

середній рівень – 1 учень     І семестр ЯП-  60%

початковий рівень – 1 учень

 Із написанням контрольного диктанту учні справились добре. Окремі учні допустили помилки при написанні слів з ненаголошеними голосними, вживання великої букви, перенос слів.

Надалі  працювати над орфографічними, пунктуаційними  помилками, посилити роботу над повторенням правил, каліграфією письма.

Результати з всесвітньої історії  у 6 класі (вчитель Мальчик Д.М.):

Роботу виконували 15  учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  2

достатній рівень – 4                                                   ЯП – 40 % 

середній рівень – 3 учень     І семестр ЯП-  60%

початковий рівень – 6 учень

Учні добре засвоїли програмовий матеріал з теми «Становлення античної грецької цивілізації». Всі учні класу виконали завдання низького рівня та середнього рівня, проте більшість  з них не встигли виконати творче завдання. Було допущено багато пунктуаційних та граматичних помилок.

Результати з географії  у 7 класі (вчитель Мальчик Д.М.):

Роботу виконували 4  учні.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  1 учень

достатній рівень – 1  учень                                        ЯП – 40 % 

середній рівень – 2 учні     І семестр ЯП-  60%

початковий рівень – 0

Учні засвоїли добре програмовий матеріал з теми  «Південна Америка». Всі учні класу виконали завдання початкового рівня, де потрібно було вибрати відповідь із запропонованих. Більшість  учнів не впорались із завданням високого рівня, яке передбачало охарактеризувати фізико-географічні положення Африки та скласти самостійно план.

Результати з біології  у 7 класі (вчитель Сокиран В.М.):

Роботу виконували 5  учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  0

достатній рівень – 2  учні                                          ЯП – 40 % 

середній рівень – 3 учні     І семестр ЯП-  60%

початковий рівень – 0

Учні класу на достатньому і середньому рівнях засвоїли вивчений матеріал. Під час вивчення теми «Різноманітність тварин» учні вміють характеризувати середовища існування та способи життя тварин; особливості як зовнішньої так  і внутрішньої будови. Висловлюють судження щодо ролі тварин у природі та значення в житті людини.

Результати із зарубіжної літератури  у 8 класі (вчитель Березовська С. В.):

Роботу виконували 3  учні.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  0

достатній рівень – 1  учень                                          ЯП – 33 % 

середній рівень – 1 учень     І семестр ЯП-  75%

початковий рівень – 1 учень

Типовими помилками, виявленими під час перевірки, були:

  • неповна відповідь на запитання;
  • неправильна побудова речень;
  • невірні судження стосовно змісту і проблеми твору.

Більшу увагу звернути на читання учнями творів

Результати з алгебри  у 9 класі (вчитель Степанчук З.І.):

Роботу виконували 4  учні.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  2 учні

достатній рівень – 1  учень                                        ЯП – 75 % 

середній рівень – 1 учень     І семестр ЯП-  50%

початковий рівень – 0

Більшість учнів вміють знаходити значення функцій для даного аргументу; знаходити область визначення функції, здійснювати геометричні перетворення функцій, будувати графік квадратичної функції. Типовими помилками  та недоліками було те, що деякі учні не встигли виконати всі завдання та не каліграфічно записали розв’язування.

Результати з хімії  у 9 класі (вчитель Сокиран В.М.):

Роботу виконували 5 учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  2 учні

достатній рівень – 1  учень                                        ЯП – 60 % 

середній рівень – 0     І семестр ЯП-  50%

початковий рівень – 1 учень

Під час виконання контрольної роботи учні використовують логічне мислення для розвязання розрахунковихі експерементальних задач, обчислюють за хімічними формулами і рівняннями реакцій.

Враховуючи результати, рекомендувати:

  1. Всім вчителям-предметникам постійно звертати увагу на учнів,

що мають середній та початковий рівні знань з окремих предметів, проводити  індивідуальну  роботу.

  1. З метою особистісно-зорієнтованого підходу продовжити роботу з здібними дітьми для покращання навчально-виховного процесу.
  2. З метою зменшення відсотку учнів з середнім та початковим  рівнями   знань вчителям-предметникам та класним керівникам початкових класів, 5-9 кл. постійно контролювати самопідготовку учнів,відвідування ними уроків.
  3. З метою об’єктивності оцінювання знань,умінь і навичок учнів  всім вчителям докладніше опрацювати норми оцінювання ЗУН  учнів, класним керівникам 1-4 класів опрацювати нові критерії оцінювання знань учнів початкової  школи,  не  допускати  завищення  оцінок.

Заступник завідувача філії:                             Руда О.В.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
8 січня 2019
Переглядів
20013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку