Довідка про результати проведених директорських контрольних робіт за І семестр 2022-2023 н.р.

Про матеріал
З 08.12 по 21.12.2022р., відповідно до річного плану роботи навчального закладу, адміністрацією були проведені контрольні роботи з предметів різного циклу. Тексти диктантів, завдань, тестів підібрані відповідно до навчальної програми, в них охоплені матеріали відповідно вивченої теми. Результати перевірки контрольних робіт показали, що більшість учнів успішно засвоїли програмовий матеріал, їх оцінки відповідають тематичним і семестровим.
Перегляд файлу

Довідка про результати проведених директорських контрольних робіт

за І семестр 2022-2023 н.р.

З  08.12 по 21.12.2022р., відповідно до річного плану роботи навчального закладу, адміністрацією були проведені контрольні роботи з предметів різного циклу.

Тексти диктантів, завдань, тестів підібрані відповідно до навчальної програми, в них охоплені матеріали відповідно вивченої теми.

Результати перевірки контрольних робіт показали, що більшість учнів успішно засвоїли програмовий матеріал, їх оцінки відповідають тематичним і семестровим.

Результати з української мови у 5  класі (вчитель Березовська С.В.):

Контрольну роботу виконували  9   учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень – 0

достатній рівень – 4 учні                                                  ЯП – 44  %

середній рівень – 3 учні    

початковий рівень –2 учні

Результати роботи показали, що лише частина /44%/ учнів володіють знаннями з тем. Інша частина /66%/  учнів погано засвоїли програмовий матеріал, не володіють навичками каліграфічного письма.Типові помилки допущені в контрольній роботі:

  • подвоєння приголосних
  • порушення послідовності жанрів мовлення
  • наявні орфографічні помилки

     Надалі  працювати над орфографічними, пунктуаційними  помилками, посилити роботу над повторенням правил, каліграфією письма. Звернути увагу на критерії оцінювання учнів.

Результати з математики  у 5 класі (вчитель Гаврилюк В.В.):

Роботу виконували  9 учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень – 0

достатній рівень –  4 учні                                       ЯП – 44 % 

середній рівень – 2 учні  

початковий рівень –3 учні

Результати контрольної роботи свідчать про те, що програмовий матеріал учні 5 класу засвоїли задовільно.

Більшість учнів виконали тестові завдання. Розв’язали рівняння 7 учнів. Задачу на швидкість руху автомобілів виконали 4 учні. З задачею на складання рівняння не впорався ніхто. Труднощі виникали в окремих учнів при обчисленні значення виразу, спрощенні виразу.

Результати з української мови  у 6 класі (вчитель Березовська С.В.):

Роботу виконували  10  учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –1 учень 

достатній рівень –  0                                                ЯП – 10 % 

середній рівень – 4 учні  

початковий рівень – 3 учні

    Роботи виявили, що частина учнів засвоїли матеріал на достатньому рівні, знають вивчені орфограми і застосовують їх при написанні диктанту(чергування приголосних при творенні слів; правопис складних слів). Однак у 3 учнів не сформовані знання з розрізнення букв на позначення звуків (е, и, ьо, й)

Типові помилки:

  •    Правопис ненаголошених е, и
  •    Перенос слів з рядка в рядок.

Результати з історії України  у 6 класі (вчитель Мальчик Д.М.):

Роботу виконували 6 учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень – 1 учень 

достатній рівень – 2 учні                                                ЯП –50 % 

середній рівень – 3 учні  

початковий рівень –0

    Аналіз результатів свідчить, що учні 6 класу недостатньо орієнтуються у фактах і подіях, мають малий відсоток залишкових знань. Частина учнів показала слабкі знання хронології, не змогли визначити причинно-наслідкові зв’язки.

Результати з української мови  у 7 класі (вчитель Москалюк Л.В.):

Роботу виконували 10  учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  1 учень

достатній рівень – 2 учні                                           ЯП – 30 % 

середній рівень – 5 учнів    

початковий рівень – 2 учні

Виконані роботи свідчать, що учні мають певні знання з вивчених протягом семестру тем «Дієслово», «Дієприкметник». Знають правила написання не з дієсловами, дієприкметниками, вживання розділових знаків при дієприкметниковому звороті.

Типові помилки:

- подвоєння приголосних

- вживання одних букв замість інших

- написання частки би з іншими частинами мови.

Результати з фізики  у 7 класі (вчитель Гаврилюк В.В.):

Роботу виконували 10 учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  0

достатній рівень – 1  учень                                        ЯП – 10 % 

середній рівень – 7 учнів  

початковий рівень – 2 учні

 Результати контрольної роботи свідчать про те, що програмовий матеріал з фізики учні засвоїли на середній і достатній рівень, 2 учні на початковий. Більшість учнів знають формулу визначення швидкості рівномірного руху, знають одиниці вимірювання фізичних величин. З тестовими завдання більшість учнів впоралися, труднощі виникли при розв'язанні розрахункової задачі. Не всі учні вміють переводити одиниці в систему СІ.

Результати з української мови  у 8 класі (вчитель Руда О.В.):

Роботу виконували 10 учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  2 учні

достатній рівень – 0                                      ЯП – 20 % 

середній рівень – 3 учні    

початковий рівень – 6 учнів

Учні 8 класу виконували різнорівневі завдання. Результати показали, що більшість учнів засвоїли матеріал з теми «Синтаксис і пунктуація» на середній  та початковий рівні. Учні вміють визначати головні і другорядні члени речення, проте не всі вміють правильно розставляти розділові знаки між підметом і присудком.

Результати з алгебри  у 8 класі (вчитель Гаврилюк В.В.):

Роботу виконували  9 учнів.

Результати контрольної роботи:

високий рівень – 1 учень

достатній рівень –  5 учнів                                      ЯП – 66 % 

середній рівень – 3 учні  

початковий рівень –0

Аналіз контрольної роботи з алгебри у 8 класі свідчить про те, що програмовий матеріал за І семестр учні засвоїли переважно на достатній і середній рівні.

Учні вміють записувати числа у стандартному вигляді, обчислювати значення виразів, вміють подати вираз у вигляді степеня з цілим показником, вміють застосовувати властивості степеня для обчислення значення виразів. Труднощі виникли при розв'язанні графічного рівняння.

Результати з історії України  у 9 класі (вчитель Мальчик Д.М.):

Роботу виконували 4 учні.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  1 учень

достатній рівень – 2  учні                                      ЯП – 75 % 

середній рівень – 1  учень    

початковий рівень – 0

  При перевірці контрольної роботи спостерігаються такі типові помилки: не вміють встановлювати відповідність між поняттями та їх значеннями, не знають хронології.

Результати з української мови  у 9 класі (вчитель Москалюк Л.В.):

Роботу виконували  3  учні.

Результати контрольної роботи:

високий рівень –  1 учень

достатній рівень – 1 учень                                           ЯП – 67 % 

середній рівень – 1 учень    

початковий рівень – 0

виконані роботи свідчать, що учні засвоїли програмовий матеріал з вивчених тем протягом І семестру. Правильно вживають розділові знаки в складносурядному та складнопідрядному реченнях, при уточнюючих, однорідних членах речення.

Враховуючи результати, рекомендувати:

  1. Всім вчителям-предметникам постійно звертати увагу на учнів,

що мають середній та початковий рівні знань з окремих предметів, проводити  індивідуальну  роботу.

  1. З метою особистісно-зорієнтованого підходу продовжити роботу з здібними дітьми для покращання освітнього процесу.
  2. З метою зменшення відсотку учнів з середнім та початковим  рівнями   знань вчителям-предметникам та класним керівникам  5-9 кл. постійно контролювати самопідготовку учнів,відвідування ними уроків.
  3. З метою об’єктивності оцінювання знань,умінь і навичок учнів  всім вчителям докладніше опрацювати норми оцінювання ЗУН  учнів,  не  допускати  завищення та заниження оцінок.

Заступник завідувача філії:                             Руда О.В.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лефтерова Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
9 березня 2023
Переглядів
5567
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку