ЖУРНАЛ СПОСТЕРЕЖЕНЬ
асистента вчителя
_______________________________________________
(назва навчального закладу)
на ______ - ______ навчальний рік
Асистент вчителя
_______________________________
Учень__________________________
Клас________
Розлад уроків
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1. |
1. |
1. |
1. |
1. |
2. |
2. |
2. |
2. |
2. |
3. |
3. |
3. |
3. |
3. |
4. |
4. |
4. |
4. |
4. |
5. |
5. |
5. |
5. |
5. |
Розклад дзвінків
Урок |
Перерва |
1. 8:30-9:15 |
1. 10 хвилин |
2. 9:25-10:10 |
2. 10 хвилин |
3. |
3. |
4. |
4. |
5. |
5. |
Дата ____._____________._______.
№ |
Предмет |
Тема уроку |
Спостереження на уроці |
|||
Засвоєння теми |
Взаємодія з вчителем |
Допомога асистента |
Поведінка |
|||
1 |
______________ |
_________ _________ __________________ |
□ Зосереджений на навчанні; □ Бажання вчитися; □ Допитливий; □ Відсутнє бажання вчитися; □ Неуважний. |
□ Сприймає звернення вчителя та співпрацює з вчителем; □ Розуміє та виконує завдання від вчителя; □ Не сприймає вчителя; □ Конфліктує з вчителем. |
□ направлення на роботу; □ організаційна допомога; □ демонстрація зразка; □ використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції); □ нагадування; □ навідне питання. |
□ Активний; □ Агресивний; □ Байдужий; □ Вразливий; □ Схвильований; □ Швидко втомлюється.
|
2 |
______________
|
_________ _________ __________________ |
□ Зосереджений на навчанні; □ Бажання вчитися; □ Допитливий; □ Відсутнє бажання вчитися; □ Неуважний. |
□ Сприймає звернення вчителя та співпрацює з вчителем; □ Розуміє та виконує завдання від вчителя; □ Не сприймає вчителя; □ Конфліктує з вчителем. |
□ направлення на роботу; □ організаційна допомога; □ демонстрація зразка; □ використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції); □ нагадування; □ навідне питання. |
□ Активний; □ Агресивний; □ Байдужий; □ Вразливий; □ Схвильований; □ Швидко втомлюється.
|
3 |
______________
|
_________ _________ __________________ |
□ Зосереджений на навчанні; □ Бажання вчитися; □ Допитливий; □ Відсутнє бажання вчитися; □ Неуважний. |
□ Сприймає звернення вчителя та співпрацює з вчителем; □ Розуміє та виконує завдання від вчителя; □ Не сприймає вчителя; □ Конфліктує з вчителем. |
□ направлення на роботу; □ організаційна допомога; □ демонстрація зразка; □ використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції); □ нагадування; □ навідне питання. |
□ Активний; □ Агресивний; □ Байдужий; □ Вразливий; □ Схвильований; □ Швидко втомлюється.
|
4 |
______________ |
_________ _________ __________________ |
□ Зосереджений на навчанні; □ Бажання вчитися; □ Допитливий; □ Відсутнє бажання вчитися; □ Неуважний. |
□ Сприймає звернення вчителя та співпрацює з вчителем; □ Розуміє та виконує завдання від вчителя; □ Не сприймає вчителя; □ Конфліктує з вчителем. |
□ направлення на роботу; □ організаційна допомога; □ демонстрація зразка; □ використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції); □ нагадування; □ навідне питання. |
□ Активний; □ Агресивний; □ Байдужий; □ Вразливий; □ Схвильований; □ Швидко втомлюється.
|
5 |
______________ |
_________ _________ __________________ |
□ Зосереджений на навчанні; □ Бажання вчитися; □ Допитливий; □ Відсутнє бажання вчитися; □ Неуважний. |
□ Сприймає звернення вчителя та співпрацює з вчителем; □ Розуміє та виконує завдання від вчителя; □ Не сприймає вчителя; □ Конфліктує з вчителем. |
□ направлення на роботу; □ організаційна допомога; □ демонстрація зразка; □ використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції); □ нагадування; □ навідне питання. |
□ Активний; □ Агресивний; □ Байдужий; □ Вразливий; □ Схвильований; □ Швидко втомлюється.
|
Нотатки ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Місячний моніторинг
ВЕРЕСЕНЬ
Дата |
Навчальна діяльність |
Взаємодія з вчителем |
Допомога асистента |
Поведінка |
Взаємодія з учнями |
_________ _________ |
____________________ ____________________ ____________________ ____________________ ____________________ |
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|
____________ ____________ ____________ ____________ ____________ |
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|
_________ _________ |
____________________ ____________________ ____________________ ____________________ ____________________ |
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|
____________ ____________ ____________ ____________ ____________ |
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|
_________ _________ |
____________________ ____________________ ____________________ ____________________ ____________________ |
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|
____________ ____________ ____________ ____________ ____________ |
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|
_________ _________ |
____________________ ____________________ ____________________ ____________________ ____________________ |
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|
____________ ____________ ____________ ____________ ____________ |
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
|