Журнал спостережень асистента вчителя (середня школа)

Про матеріал
В журналі спостережень асиситента вчителя (середньої школи) ви знайдете розклад уроків, розклад дзвінків, спостереження, а також таблицю місячного моніторингу.
Перегляд файлу

 

 

 

ЖУРНАЛ СПОСТЕРЕЖЕНЬ

асистента вчителя

 

_______________________________________________

(назва навчального закладу)

на ______ - ______ навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

Асистент вчителя

_______________________________

Учень__________________________

Клас________

 

Розклад уроків

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1.

1.

1.

1.

1.

2.

2.

2.

2.

2.

3.

3.

3.

3.

3.

4.

4.

4.

4.

4.

5.

5.

5.

5.

5.

6.

6.

6.

6.

6.

7.

7.

7.

7.

7.

 

Розклад дзвінків

Урок

Перерва

  1. 8:30-9:15

10 хвилин

  1. 9:25-10:10

10 хвилин

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

 

Дата ____._____________._______.

 

Предмет

Тема уроку

Спостереження

Навчальна діяльність

Взаємодія з вчителем

Допомога асистента

Поведінка

 

 

1.

 

________

________

__________________________

_____________

_____________

_____________

Зосереджений на навчанні;

Бажання вчитися;

  Допитливий;

Відсутнє бажання вчитися;

  Неуважний.

Сприймає звернення вчителя;

  Співпрацює з вчителем;

Розуміє та виконує завдання від вчителя;

Не сприймає вчителя;

  Конфліктує з вчителем.

направлення на роботу;

організаційна допомога; 

  демонстрація зразка;

використання допоміжних матеріалів

(картки-підказки, картки-інструкції);

нагадування; 

  навідне питання.

Активний;

Агресивний;

Байдужий;

  Вразливий;

Схвильований;

Швидко втомлюється.

 

 

 

2.

 

________

________

__________________________

_____________

_____________

_____________

Зосереджений на навчанні;

Бажання вчитися;

  Допитливий;

Відсутнє бажання вчитися;

  Неуважний.

Сприймає звернення вчителя;

  Співпрацює з вчителем;

Розуміє та виконує завдання від вчителя;

Не сприймає вчителя;

  Конфліктує з вчителем.

направлення на роботу;

організаційна допомога; 

  демонстрація зразка;

використання допоміжних матеріалів

(картки-підказки, картки-інструкції);

нагадування; 

  навідне питання.

Активний;

Агресивний;

Байдужий;

  Вразливий;

Схвильований;

Швидко втомлюється.

 

 

 

3.

 

________

________

__________________________

_____________

_____________

_____________

Зосереджений на навчанні;

Бажання вчитися;

  Допитливий;

Відсутнє бажання вчитися;

  Неуважний.

Сприймає звернення вчителя;

  Співпрацює з вчителем;

Розуміє та виконує завдання від вчителя;

Не сприймає вчителя;

  Конфліктує з вчителем.

направлення на роботу;

організаційна допомога; 

  демонстрація зразка;

використання допоміжних матеріалів

(картки-підказки, картки-інструкції);

нагадування; 

  навідне питання.

Активний;

Агресивний;

Байдужий;

  Вразливий;

Схвильований;

Швидко втомлюється.

 

 

4.

 

________

________

__________________________

_____________

_____________

_____________

Зосереджений на навчанні;

Бажання вчитися;

  Допитливий;

Відсутнє бажання вчитися;

  Неуважний.

Сприймає звернення вчителя;

  Співпрацює з вчителем;

Розуміє та виконує завдання від вчителя;

Не сприймає вчителя;

  Конфліктує з вчителем.

направлення на роботу;

організаційна допомога; 

  демонстрація зразка;

використання допоміжних матеріалів

(картки-підказки, картки-інструкції);

нагадування; 

  навідне питання.

Активний;

Агресивний;

Байдужий;

  Вразливий;

Схвильований;

Швидко втомлюється.

 

 

5.

 

________

________

__________________________

_____________

_____________

_____________

Зосереджений на навчанні;

Бажання вчитися;

  Допитливий;

Відсутнє бажання вчитися;

  Неуважний.

Сприймає звернення вчителя;

  Співпрацює з вчителем;

Розуміє та виконує завдання від вчителя;

Не сприймає вчителя;

  Конфліктує з вчителем.

направлення на роботу;

організаційна допомога; 

  демонстрація зразка;

використання допоміжних матеріалів

(картки-підказки, картки-інструкції);

нагадування; 

  навідне питання.

Активний;

Агресивний;

Байдужий;

  Вразливий;

Схвильований;

Швидко втомлюється.

 

 

6.

 

________

________

__________________________

_____________

_____________

_____________

Зосереджений на навчанні;

Бажання вчитися;

  Допитливий;

Відсутнє бажання вчитися;

  Неуважний.

Сприймає звернення вчителя;

  Співпрацює з вчителем;

Розуміє та виконує завдання від вчителя;

Не сприймає вчителя;

  Конфліктує з вчителем.

направлення на роботу;

організаційна допомога; 

  демонстрація зразка;

використання допоміжних матеріалів

(картки-підказки, картки-інструкції);

нагадування; 

  навідне питання.

Активний;

Агресивний;

Байдужий;

  Вразливий;

Схвильований;

Швидко втомлюється.

 

 

7.

 

________

________

__________________________

_____________

_____________

_____________

Зосереджений на навчанні;

Бажання вчитися;

  Допитливий;

Відсутнє бажання вчитися;

  Неуважний.

Сприймає звернення вчителя;

  Співпрацює з вчителем;

Розуміє та виконує завдання від вчителя;

Не сприймає вчителя;

  Конфліктує з вчителем.

направлення на роботу;

організаційна допомога; 

  демонстрація зразка;

використання допоміжних матеріалів

(картки-підказки, картки-інструкції);

нагадування; 

  навідне питання.

Активний;

Агресивний;

Байдужий;

  Вразливий;

Схвильований;

Швидко втомлюється.

 

Нотатки

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Місячний моніторинг

ВЕРЕСЕНЬ

Дата

Навчальна діяльність

Взаємодія з вчителем

Допомога асистента

Поведінка

Взаємодія з учнями

_________

_________

____________________

____________________

____________________

____________________

____________________

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

____________

____________

____________

____________

____________

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

_________

_________

____________________

____________________

____________________

____________________

____________________

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

____________

____________

____________

____________

____________

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

_________

_________

____________________

____________________

____________________

____________________

____________________

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

____________

____________

____________

____________

____________

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

_________

_________

____________________

____________________

____________________

____________________

____________________

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

____________

____________

____________

____________

____________

___________________

___________________

___________________

___________________

___________________

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
9 березня 2023
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку