Довідка
про стан ведення зошитів
з української мови у 4 класі
Згідно з річним планом філії «ЗСО І-ІІ ст.. с. Буші» на 2022-2023 н.р., з метою контролю за веденням шкільної документації, з 06.02 по 10.02.2023р. проводилось вивчення стану ведення зошитів з української мови учнями 4 класу та відповідної роботи учителя.
Перевірка здійснювалась з метою контролю:
Перевірка показала, що в основному учні 4 класу мають необхідну кількість зошитів для роботи в класі і вдома: два зошити та зошит з друкованою основою.
Для діагностичних робіт з української мови є окремі зошити з друкованою основою, які зберігаються в навчальному закладі протягом навчального року. В них виконуються контрольні та корекційні роботи. Учитель регулярно перевіряє зошити, робить відповідні позначки та оцінює відповідно до методичних рекомендацій. При цьому до уваги беруться наявність і правильність виконання класних і домашніх робіт, охайність ведення зошитів.
Обсяг класних та домашніх робіт відповідає психолого-педагогічним особливостям класу, рівню складності тем, що вивчаються. Приділяється певна увага зовнішньому вигляду зошитів, дотриманню норм єдиного орфографічного режиму. Учителем Стратійчук Н.В. здійснюється індивідуальний та диференційований підхід до робіт учнів. В зошитах з української мови вчитель на поля виносить стилістичні і лексичні помилки, а пунктуаційні – виправляє власноруч. За такої чіткої організації перевірки письмових робіт в учнів формуються вміння здійснювати самоперевірку, надавати взаємодопомогу. Учителем приділяється достатня увага зовнішньому вигляду зошитів, дотриманню норм єдиного орфографічного режиму. Проте у цій роботі існують певні недоліки. Деякі учні, виконуючи роботи, використовують коректор. Якість перевірки учнівських робіт задовільна.
Виходячи з вищезазначеного,
РЕКОМЕНДУЮ:
Учителю української мови Стратійчук Н.В.:
1. Продовжувати систематичну роботу з зошитами учнів згідно методичних рекомендацій МОН України з предметів.
2. Більш вимогливо ставитися до якості виконання учнями домашніх завдань.
3. Приділяти увагу зразковому оформленню зовнішнього вигляду зошитів, дотриманню Єдиного орфографічного режиму школи.
4. Звернути увагу на урізноманітнення необхідних видів робіт на математики з метою застосування інноваційних освітніх технологій для виконання вимог навчальних програм.