Робота
на державну підсумкову атестацію
з математики
за курс початкової освіти
учня (учениці) 4-Б класу
________________________________________
(ПІБ)
І варіант
У завданнях 1-3 вибери правильну відповідь
1. Визнач, яке число записане як сума розрядних доданків.
300000 + 7000 + 500 + 60 + 3
А. 307563
Б. 370536
В. 34653
2. Обчисли значення виразу а : (6400 : 800), якщо а = 48000.
А. 6000
Б. 600
В. 60
3. Довжина прямокутника дорівнює 6 см, а його ширина – 4 см. Чому дорівнює периметр цього прямокутника?
А. 10 см
Б. 24 см
В. 20 см
У завданнях 4-5 установи відповідність між записами
або їх послідовність
4. Установи відповідність між вимірами прямокутника та їх площами.
12 см і 7 см |
|
78 |
16 см і 5 см |
|
84 |
13 см і 6 см |
|
80 |
5. Пронумеруй по порядку пункти плану розв’язання задачі.
На заводі 4 однакові бригади за 3 зміни випікають 24 т хліба. Скільки тонн хліба випече 1 бригада за 5 змін?
|
Скільки тонн хліба випече 1 бригада за 1 зміну? |
|
|
|
Скільки тонн хліба випече 1 бригада за 5 змін? |
|
|
|
Скільки тонн хліба випече 1 бригада за 3 зміни? |
Виконай завдання 6-8 на окремому аркуші (в клітинку):
6. Знайди значення виразу.
425 · 13 + 20344 : 4 =
7. Розв’яжи задачу.
Два швидкісні потяги їхали з однаковою швидкістю. Перший потяг був у дорозі 6 год, а другий – 4 год. Скільки кілометрів проїхав другий швидкісний потяг, якщо перший проїхав на 360 км більше?
8. Віктор, Сергій, Микола малювали олівцями трьох кольорів: червоним, синім і зеленим. Віктор малював не червоним і не синім олівцем. Микола – не синім. Хто яким олівцем малював?