ДПА "Підсумкова контрольна робота з літературного читання для 4 класу 2017 (ІІ варіант)"

Про матеріал

Підсумкової контрольної роботи з літературного читання має формуватись з тексту для самостійного читання і завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного і вміння працювати з текстом: тестових закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) і відкритого типу (на встановлення послідовності або відповідності та з короткою відповіддю) і творчого.

Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з літературного читання

C:\Users\User_11_06_2015\Pictures\img406.jpg

 

C:\Users\User_11_06_2015\Pictures\img407.jpg

 

Виконай завдання.

  1. У  якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?

А) «У кожного є співуча пірїнка»

Б) «Дивосвіт природи»

В) «Людина починається з добра»

 

  1. На якому дереві ще збереглися листочки?

А) на березі

Б) на липі

В) на груші – дичці

 

  1. Як по-іншомуавтор називає мухоловок у творі? Запиши.

 

Мухоловки, _____________________________________

 

  1. Віднови послідовність подій у творі. Пронумеруй рядки.

 

__ Збирання терену.

__ Перші заморозки.

__ Зустріч із пернатою парою.

__ Привяла краса осіннього лісу.

__ Відпочинок перед далекою дорогою.

__ Мухоловки смачно пообідали.

 

  1. Визнач, цей твір – оповідання чи літературна казка. Доведи свою думку. Запиши. (4 – 5 речень).

 

Підсумкова контрольна робота з літературного читання

ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з читання має формуватись з тексту для самостійного читання і завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного і вміння працювати з текстом: тестових закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) і відкритого типу (на встановлення послідовності або відповідності та з короткою відповіддю) і творчого.

Частину роботи (творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи. Тестові завдання виконує на окремому аркуші з тестовими завданнями, виданому вчителем.

Вимоги до формування змісту ІІ комбінації підсумкової контрольної роботи з літературного читання

з/п

Види завдань

Кількість завдань

Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

Максимальна кількість балів

1.

Текст (незнайомий учням) для самостійного читання з мови навчання обсягом 330-390 слів. Кількість слів, значення які потребує пояснення – не більше 1. Речення у тексті не мають містити більше 12 слів. Стиль тексту – художній.

1

по 4 бали

4 бали

2.

Завдання до тексту закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів

2

по 1 балу

2 бали

3.

Завдання до тексту відкритого типу з короткою відповіддю

1

по 2 бали**

2 бали

4.

Завдання до тексту відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами

1

по 2 бали**

2 бали

5.

Творче завдання до тексту: письмове висловлення власної думки до змісту прочитаного тексту – 4-5 речень***

1

по 2 бали**

2 бали

Разом

6

-

12 балів

 

* спосіб читання оцінюється 1 балом(за наявністю /відсутністю артикуляцією), темп читання 3 балами; вчитель враховує обсяг тексту, якій учень встиг прочитати за 3 хвилини: повністю - 3 бали,                                    не менше 2/3 – 2 бали, не менше половини 1 бал, менше половини жодного балу;

 

** якщо творче завдання виконано частково, неточно – 1 балом; якщо у творчому завдання учень логічно, правильно висловлює думку, обґрунтовує її, дає свою оцінку вчинкам героїв, описаним подіям, завдання оцінюється 2 балами;

*** бали за письмову частину роботи з читання виставляються без урахування помилок за грамотність.

 

 

Перевірку організовують таким чином:

  •      учитель пропонує дітям взяти в руки олівці;
  •      за вказівкою вчителя діти починають читати текст (мовчки);
  •      через 3 хвилини вчитель зупиняє читання і пропонує поставити олівцем крапку над словом, на якому зупинився читати учень;
  •      учитель пропонує дітям продовжити читання тексту до кінця і виконати завдання до нього, працюючи з текстом.

 

 

Література:

  1. Вашуленко О.В. Збірник підсумкових контрольних робіт з літературного читання. 4 клас / О.Вашуленко / за ред.. О.Я.Савченко. – К. : Вивничий дім «Освіта», 2016. – 64с.
  2. Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році.

 

 

docx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
3885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку