Підсумкової контрольної роботи з літературного читання має формуватись з тексту для самостійного читання і завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного і вміння працювати з текстом: тестових закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) і відкритого типу (на встановлення послідовності або відповідності та з короткою відповіддю) і творчого.
Підсумкова контрольна робота з літературного читання
Виконай завдання.
А) «У кожного є співуча пір’їнка»
Б) «Дивосвіт природи»
В) «Людина починається з добра»
А) на березі
Б) на липі
В) на груші – дичці
Мухоловки, _____________________________________
__ Збирання терену.
__ Перші заморозки.
__ Зустріч із пернатою парою.
__ Прив’яла краса осіннього лісу.
__ Відпочинок перед далекою дорогою.
__ Мухоловки смачно пообідали.
Підсумкова контрольна робота з літературного читання
ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з читання має формуватись з тексту для самостійного читання і завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного і вміння працювати з текстом: тестових закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) і відкритого типу (на встановлення послідовності або відповідності та з короткою відповіддю) і творчого.
Частину роботи (творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи. Тестові завдання виконує на окремому аркуші з тестовими завданнями, виданому вчителем.
Вимоги до формування змісту ІІ комбінації підсумкової контрольної роботи з літературного читання
№ з/п |
Види завдань |
Кількість завдань |
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання |
Максимальна кількість балів |
1. |
Текст (незнайомий учням) для самостійного читання з мови навчання обсягом 330-390 слів. Кількість слів, значення які потребує пояснення – не більше 1. Речення у тексті не мають містити більше 12 слів. Стиль тексту – художній. |
1 |
по 4 бали |
4 бали |
2. |
Завдання до тексту закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів |
2 |
по 1 балу |
2 бали |
3. |
Завдання до тексту відкритого типу з короткою відповіддю |
1 |
по 2 бали** |
2 бали |
4. |
Завдання до тексту відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами |
1 |
по 2 бали** |
2 бали |
5. |
Творче завдання до тексту: письмове висловлення власної думки до змісту прочитаного тексту – 4-5 речень*** |
1 |
по 2 бали** |
2 бали |
Разом |
6 |
- |
12 балів |
* спосіб читання оцінюється 1 балом(за наявністю /відсутністю артикуляцією), темп читання 3 балами; вчитель враховує обсяг тексту, якій учень встиг прочитати за 3 хвилини: повністю - 3 бали, не менше 2/3 – 2 бали, не менше половини 1 бал, менше половини жодного балу;
** якщо творче завдання виконано частково, неточно – 1 балом; якщо у творчому завдання учень логічно, правильно висловлює думку, обґрунтовує її, дає свою оцінку вчинкам героїв, описаним подіям, завдання оцінюється 2 балами;
*** бали за письмову частину роботи з читання виставляються без урахування помилок за грамотність.
Перевірку організовують таким чином:
Література: