ДПА "Підсумкова контрольна робота з української мови для 4 класу 2017 (ІІ варіант)"

Про матеріал

Підсумкової контрольної роботи з української мови формується з тестових завдань закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань), диктанту або списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь і творчого завдання на побудову зв'язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.

Перегляд файлу

 

Підсумкова контрольна робота з української мови

  1. варіант
  1. Прочитай і спиши текст, уставляючи пропущені букви і розкриваючи дужки.

 

В..сняняної пори (в)лісі справжнє свято. (На)галявині зацвіла ч..ремха. Серед зел..ні з..являються сині, рожев.. і фіолетов.. фарби. То зацвіла м..дунка. (На)бираю..ся сили міцні пуп..янки купальниці. Багато цвіте квітів рано нав..сні.

 

  1. Укажи дієслово,  яким можна замінити вислів теревені правити .

 

__ А) співати          __ Б) кричати               __ В) базікати

 

  1. Познач речення, яке відповідає  поданій схемі  Будова слова

 

 А) природа, подорож

 Б) подорожній, перекличка

 В) розмова, пагорб

 

  1. Вибери речення, яке відповідає схемі.

.  .  .  __________        ̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳     .   .   .     .

 

 А) Розкрив ліс свої багаті комори.

 Б)  Руденька білочка сховалась у дуплі.

 В) Літечко кохане полинуло з двора.

 

  1. З’єднай лініями прислівники з відповідними питаннями.

 

          хмарно *                   * коли?

              угорі *                   * як?

          щороку *                   * де?

 

  1. Запиши порівняння.

 

Мама лагідна, як ________________________ .

 

Дівчинка працьовита, як __________________ .

 

 

  1. Чи подобається тобі весна? Чим саме? Напиши про це текст

( 3 – 4 речення ).

 

Підсумкова контрольна робота з української мови

ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з української мови формується з тестових завдань закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань), диктанту або списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь і творчого завдання на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.

Частину роботи (диктант/списування і творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи), дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з мов. Тестові завдання виконує на аркуші, виданому вчителем.

Завдання для до формування змісту ІІ комбінації підсумкової контрольної роботи з української мови

з/п

Види завдань

Кількість завдань

Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

Максимальна кількість балів

1.

Диктант або текст для списування з пропущеними орфограмами обсягом 25-30 слів  і кількістю орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі  1 слово з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати. Текст не має містити більше 1 слова на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою початкової школи**

1

по 3 бали*

3 бали

2.

Завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів

3

по 1 балу

3 бали

3.

Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами

1

по 2 бали***

2 бали

4.

Завдання відкритого типу з короткою відповіддю

1

по 2 бали***

2 бали

5.

Творче завдання: побудова зв’язного висловлювання з 3-4 речень

1

по 2 бали***

2 бали

Разом

7

-

12 балів

 

Рекомендації щодо оцінювання:

 

 

* за кожну допущену у диктанті або списуванні помилку знімається по 1 балу;

** у разі, коли у тексті є слово на орфограму, вивчення якої не передбачено програмою початкової школи, воно заздалегідь записується на дошці і під час виконання роботи учитель звертає увагу дітей на його правильний запис;

*** у творчому завданні виставляють по 1 балу за зміст висловлювання і грамотність, де враховують помилки лише на ті правила, вивчення яких передбачено навчальною програмою.

 

 

Література:

  1. Вашуленко М.С. Збірник підсумкових контрольних робіт з української мови. 4 клас /                                  М. С. Вашуленко, С.Г. Дубовик. – К : Видавничий дім «Освіта», 2016. – 64с.
  2. Корчевська О. Підсумкові контрольні роботи. Математика. Українська мова. Літературне читання. 4 клас / Корчевська О. [ та ін. ] . – Тернопіль : Підручники і посібники, 2017 – 64с.
  3. Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році.
  4. Сапун Г.М. Поетапна підготовка до ДПА : тренувальні роботи з математики, української мови та літературного читання на кожний місяць. 4 клас. / Сапун Г.М. та [ та ін.]. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2015. – 112 с.                  

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
3910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку