Підсумкової контрольної роботи з української мови формується з тестових завдань закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань), диктанту або списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь і творчого завдання на побудову зв'язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.
Підсумкова контрольна робота з української мови
В..сняняної пори (в)лісі справжнє свято. (На)галявині зацвіла ч..ремха. Серед зел..ні з..являються сині, рожев.. і фіолетов.. фарби. То зацвіла м..дунка. (На)бираю..ся сили міцні пуп..янки купальниці. Багато цвіте квітів рано нав..сні.
__ А) співати __ Б) кричати __ В) базікати
А) природа, подорож
Б) подорожній, перекличка
В) розмова, пагорб
. . . __________ ̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ ̳̳ ͇ ͇ ͇ ̳̳̳̳̳ . . . .
А) Розкрив ліс свої багаті комори.
Б) Руденька білочка сховалась у дуплі.
В) Літечко кохане полинуло з двора.
хмарно * * коли?
угорі * * як?
щороку * * де?
Мама лагідна, як ________________________ .
Дівчинка працьовита, як __________________ .
( 3 – 4 речення ).
Підсумкова контрольна робота з української мови
ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з української мови формується з тестових завдань закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань), диктанту або списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь і творчого завдання на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.
Частину роботи (диктант/списування і творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи), дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з мов. Тестові завдання виконує на аркуші, виданому вчителем.
Завдання для до формування змісту ІІ комбінації підсумкової контрольної роботи з української мови
№ з/п |
Види завдань |
Кількість завдань |
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання |
Максимальна кількість балів |
1. |
Диктант або текст для списування з пропущеними орфограмами обсягом 25-30 слів і кількістю орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 1 слово з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати. Текст не має містити більше 1 слова на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою початкової школи** |
1 |
по 3 бали* |
3 бали |
2. |
Завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів |
3 |
по 1 балу |
3 бали |
3. |
Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами |
1 |
по 2 бали*** |
2 бали |
4. |
Завдання відкритого типу з короткою відповіддю |
1 |
по 2 бали*** |
2 бали |
5. |
Творче завдання: побудова зв’язного висловлювання з 3-4 речень |
1 |
по 2 бали*** |
2 бали |
Разом |
7 |
- |
12 балів |
Рекомендації щодо оцінювання:
* за кожну допущену у диктанті або списуванні помилку знімається по 1 балу;
** у разі, коли у тексті є слово на орфограму, вивчення якої не передбачено програмою початкової школи, воно заздалегідь записується на дошці і під час виконання роботи учитель звертає увагу дітей на його правильний запис;
*** у творчому завданні виставляють по 1 балу за зміст висловлювання і грамотність, де враховують помилки лише на ті правила, вивчення яких передбачено навчальною програмою.
Література: