Драматизація казки «Курочка ряба»

Про матеріал
розвивати увагу, зацікавленість, мовлення; виховувати вміння співчувати героям казки, дослуховувати казку до кінця. Вчити дітей відповідати на питання, збагачувати активний і пасивний словник дітей; формувати уявлення дітей про особливості зовнішнього вигляду, способу життя, живлення свійських птахів.
Перегляд файлу

Конспект заняття з розвитку мовлення і мовленнєвого спілкування у групі раннього віку

Тема: Драматизація казки «Курочка ряба»

Мета: розвивати увагу, зацікавленість, мовлення; виховувати вміння співчувати героям казки, дослуховувати казку до кінця. Вчити дітей відповідати на питання, збагачувати активний і пасивний словник дітей; формувати уявлення дітей про особливості зовнішнього вигляду, способу життя, живлення свійських птахів.

Хід заняття.

Вихователь. Діти, давайте привітаємось з гостями.

 

Діти. Доброго ранку сонце привітне!

Доброго ранку небо блакитне!

Доброго ранку в небі пташки!

Доброго ранку тобі і мені!

Стукіт у двері

Вихователь Ой дітки ви чуєте стукіт, схоже до нас хтось прийшов.

Зайчик: Доброго дня малята, любі хлопчики й дівчата. З лісу до вас я поспішив і незвичайний лист прихопив. Це лист-запрошення до чарівного лісу на зустріч з феєю Казкою. Але перш ніж його віддати я хочу переконатись чи туди потрапив. Дітки як називається ваша група? ( Відповіді дітей). Так малята, все вірно це запрошення саме для вас. Ось тримайте, а мені вже час повертатись до лісу.

Вихователь Дітки давайте подякуємо зайчикові за запрошення та попрощаємось з ним.

Зайчик: Допобачення!

Вихователь: Дітки, а як ми потрапимо до чарівного лісу? (Відповіді дітей) . Я вам пропоную скористатись машиною часу, а щоб наша машина часу спрацювала нам потрібно разом сказати ось такі слова:

Ми в чарівний ліс підем,

Казку в лісі ми знайдем.

Кругом себе повернись,

Казко, де ти? Нам з’явись!

Вихователь Ось ми і в чарівному лісі прислухайтесь до його розмов, що він говорить:

Вітерець у лісі – ш-ш-ш.

Прилетів жук – ж-ж-ж.

Заспівав комарик – з-з-з.

Забриніла бджілка – дж-дж-дж.

Дзюркоче вода у струмочку – дз-дз-дз.

Дітки, а де ж наша казка? Давайте її покличимо, Казко з’явись! (всі разом).

Казка .Добрий день, малята! Я - Фея Казка. Мені дуже приємно познайомитися з вами. До вас я прийшла із далеких країв. Ви всі, напевно,мене добре знаєте. Цілісінький день ходжу лісами, полями та луками і збираю у великий кошик казки. Потім обираю серед них найцікавіші, приношу їх дітям в дитячий садок.   Я запросила вас, бо думаю, що ви любите слухати казки і багато їх знаєте. Тому сьогодні пропоную вам відправитись до театру та переглянути казочку «Курочку рябу. Але щоб потрапити до театру нам потрібно відкрити чарівний замок виконавши завдання, які я вам підготувала.

Вихователь Добре казко ми все виконаємо, так дітки?

Дидактична гра: «Впізнай казку за малюнком ?».

Дидактична гра: «Так чи ні».

Вихователь Щось ми дітки засиділись давай трішки відпочинемо.

Фізкультхвилинка

Вихователь Ой дітки, дивіться ми відпочили і замочок вже відкрили, тепер можемо зануритись в чарівний світ вистави.

Вистава.

Вихователь: Дітки сподобалась вам казка? Давайте пригадаємо, яку казку ми з вами переглядали, хто головні герої? Як каже курочка? Як каже мишка?, Що любить їсти курочка?

Дітки зверніть увагу на наші столики, хтось  там розкидав кольорові яєчка, нам з вами потрібно їх поскладати до свого кошика.

 Але перш ніж почати треба пальчики розім’яти:

Добрий день, добрий день,

Пальчики сказали,

Ми сьогодні всіх дітей,

Зранку привітали.

 

Вихователь. Молодці малята, гарно справились із завданням. Але нам з дітки вже час повертатись в садочок, тому давайте прощатись з нашою казочкою і вирушати додому.

Казка Малята до побачення я рада була вас бачити у себе в гостях, за те, що ви так гарно себе поводили я приготувала вам сюрприз, який ви знайдете у своєму садочку. Бувайте малята!

Вихователь: А щоб потрапити до садочку нам дітки потрібно сказати от  такі чарівні слова:

Казку в лісі ми знайшли

Час ми гарно провели

Казко ти нас покрути

І в садочок поверни.

Ось ми вже і в садочку, дітки давайте пригадаємо, яку казку ми з вами переглядали? Що вам найбільше сподобалось?. А за нашу старанність ми отримали смачні подарунки.

 

docx
Додав(-ла)
Крутофал Ірина
Додано
30 вересня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку