Конспект заняття з розвитку мовлення і мовленнєвого спілкування у групі раннього віку
Тема: Драматизація казки «Курочка ряба»
Мета: розвивати увагу, зацікавленість, мовлення; виховувати вміння співчувати героям казки, дослуховувати казку до кінця. Вчити дітей відповідати на питання, збагачувати активний і пасивний словник дітей; формувати уявлення дітей про особливості зовнішнього вигляду, способу життя, живлення свійських птахів.
Хід заняття.
Вихователь. Діти, давайте привітаємось з гостями.
Діти. Доброго ранку сонце привітне!
Доброго ранку небо блакитне!
Доброго ранку в небі пташки!
Доброго ранку тобі і мені!
Стукіт у двері
Вихователь Ой дітки ви чуєте стукіт, схоже до нас хтось прийшов.
Зайчик: Доброго дня малята, любі хлопчики й дівчата. З лісу до вас я поспішив і незвичайний лист прихопив. Це лист-запрошення до чарівного лісу на зустріч з феєю Казкою. Але перш ніж його віддати я хочу переконатись чи туди потрапив. Дітки як називається ваша група? ( Відповіді дітей). Так малята, все вірно це запрошення саме для вас. Ось тримайте, а мені вже час повертатись до лісу.
Вихователь Дітки давайте подякуємо зайчикові за запрошення та попрощаємось з ним.
Зайчик: Допобачення!
Вихователь: Дітки, а як ми потрапимо до чарівного лісу? (Відповіді дітей) . Я вам пропоную скористатись машиною часу, а щоб наша машина часу спрацювала нам потрібно разом сказати ось такі слова:
Ми в чарівний ліс підем,
Казку в лісі ми знайдем.
Кругом себе повернись,
Казко, де ти? Нам з’явись!
Вихователь Ось ми і в чарівному лісі прислухайтесь до його розмов, що він говорить:
Вітерець у лісі – ш-ш-ш.
Прилетів жук – ж-ж-ж.
Заспівав комарик – з-з-з.
Забриніла бджілка – дж-дж-дж.
Дзюркоче вода у струмочку – дз-дз-дз.
Дітки, а де ж наша казка? Давайте її покличимо, Казко з’явись! (всі разом).
Казка .Добрий день, малята! Я - Фея Казка. Мені дуже приємно познайомитися з вами. До вас я прийшла із далеких країв. Ви всі, напевно,мене добре знаєте. Цілісінький день ходжу лісами, полями та луками і збираю у великий кошик казки. Потім обираю серед них найцікавіші, приношу їх дітям в дитячий садок. Я запросила вас, бо думаю, що ви любите слухати казки і багато їх знаєте. Тому сьогодні пропоную вам відправитись до театру та переглянути казочку «Курочку рябу. Але щоб потрапити до театру нам потрібно відкрити чарівний замок виконавши завдання, які я вам підготувала.
Вихователь Добре казко ми все виконаємо, так дітки?
Дидактична гра: «Впізнай казку за малюнком ?».
Дидактична гра: «Так чи ні».
Вихователь Щось ми дітки засиділись давай трішки відпочинемо.
Фізкультхвилинка
Вихователь Ой дітки, дивіться ми відпочили і замочок вже відкрили, тепер можемо зануритись в чарівний світ вистави.
Вистава.
Вихователь: Дітки сподобалась вам казка? Давайте пригадаємо, яку казку ми з вами переглядали, хто головні герої? Як каже курочка? Як каже мишка?, Що любить їсти курочка?
Дітки зверніть увагу на наші столики, хтось там розкидав кольорові яєчка, нам з вами потрібно їх поскладати до свого кошика.
Але перш ніж почати треба пальчики розім’яти:
Добрий день, добрий день,
Пальчики сказали,
Ми сьогодні всіх дітей,
Зранку привітали.
Вихователь. Молодці малята, гарно справились із завданням. Але нам з дітки вже час повертатись в садочок, тому давайте прощатись з нашою казочкою і вирушати додому.
Казка Малята до побачення я рада була вас бачити у себе в гостях, за те, що ви так гарно себе поводили я приготувала вам сюрприз, який ви знайдете у своєму садочку. Бувайте малята!
Вихователь: А щоб потрапити до садочку нам дітки потрібно сказати от такі чарівні слова:
Казку в лісі ми знайшли
Час ми гарно провели
Казко ти нас покрути
І в садочок поверни.
Ось ми вже і в садочку, дітки давайте пригадаємо, яку казку ми з вами переглядали? Що вам найбільше сподобалось?. А за нашу старанність ми отримали смачні подарунки.