,, Дружба може бути тривалою і цінною тільки між однаковими натурами’’ М.Ганді

Про матеріал
Охарктерезувати образи Тома Сойєра та Гекльберрі Фінна, Розвивати зв’язне мовлення, вміння користуватися цитатним матеріалом; виховувати в учнів об’єктивне ставлення до людських вчинків, здатність цінувати дружбу, прагнення бачити свій клас здоровим колективом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

На цьому уроці ми навчимося та дізнаємось 1. Характеризувати героїв художнього твору на основі їхніх портретів. 2. Характеризувати вчинки та переживань 3. Ставлення до них інших персонажів 4. Здатність цінувати дружбу

Номер слайду 2

Що ми дізнаємось. Так уже склалося, що людині в житті часто доводиться робити вибір між добром і злом, правдою та неправдою, сміливістю та боягузтвом. Байдужість та замовчування нерідко схиляє шальку терезів у бік неправди, несправедливості. Томові Сойєру і його товаришам також не раз доводилося робити вибір. І, треба визнати, чинили вони найчастіше сміливо, благородно, перемагаючи власні образи та страх, виявляли себе справжніми друзями. Ось саме про це ми й вестимемо на уроці розмову.

Номер слайду 3

Повторимо!На минулому уроці ми познайомилися з повістю Том Сойєра та головними героями. Назвіть головних героїв повісті.

Номер слайду 4

“Впізнай героя за цитатою”:1.“Ну й розбишака ж, хай йому абищо! ... В ньому наче біс сидить...” 2.“...він був не лихий хлопчик, а тільки неслух, бешкетник. Але зла він нікому не хотів і серце мав предобре”.3. “…завжди був одягнений в обноски з дорослих людей, укриті незліченними плямами й такі подерті, що аж клапті теліпалися з усіх боків. На голові у нього стирчала руїна здоровенного капелюха з напівобірваними крисами;..” 4/ "...був сам собі господар і робив усе, що йому зама­неться”.

Номер слайду 5

“Впізнай героя за цитатою”:1.“Ну й розбишака ж, хай йому абищо! ... В ньому наче біс сидить...” Тітка Поллі про Тома — розділ І2.“...він був не лихий хлопчик, а тільки неслух, бешкетник. Але зла він нікому не хотів і серце мав предобре”. Тітка Поллі про Тома — розділ XV3. “…завжди був одягнений в обноски з дорослих людей, укриті незліченними плямами й такі подерті, що аж клапті теліпалися з усіх боків. На голові у нього стирчала руїна здоровенного капелюха з напівобірваними крисами;..” . Гек4 "...був сам собі господар і робив усе, що йому зама­неться”. Гек

Номер слайду 6

Відповіді1. Тітка Поллі про Тома — розділ І2. Тітка Поллі про Тома — розділ XV3. Гек4. Гек

Номер слайду 7

Характеристика образу Тома Сойєра. Як ви думаєте який Том Сойєр?Том Сойєрдобрийбезсоромнийхитрийрозсудливий. Кмітливий

Номер слайду 8

Словникова робота. Портрет – зображення зовнішності героя (рис обличчя, фігури, міміки, жестів, одягу тощо)

Номер слайду 9

Гра ,, Третій зайвий “Альфред, Беккі,Том;Сент-Пітерберг,Міссісіпі, Костантинополь; Том, Гек, Сід

Номер слайду 10

«Риси характеру Гекльберрі Фінна»Гек. Добрий. Надійний. Чесний. Самотній. Благородний

Номер слайду 11

Творче завдання. Дім справжніх друзів. Повага один до одного, негативне ставлення до несправедливості, прагнення пригод, весела вдача. Том - Гек Безкорисливість. Намалюємо уявний «дім дружби» Тома і Гека. Він може мати такий вигляд:

Номер слайду 12

Домашнє завдання Напиши листа Тому Сойєру. Намалюй ілюстрації до твору (за бажанням)

Номер слайду 13

Вправа ,,Мікрофон’’На місці героїв повісті Марка Твена ,, Пригоди Тома Сойєра” я б ……

Номер слайду 14

Дякую за увагу! До нових зустрічей!

pptx
Додано
30 березня 2023
Переглядів
399
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку