{8799 B23 B-EC83-4686-B30 A-512413 B5 E67 A}№назватон-тьформахарактержанрові зв’язкизасоби музичної виразності1 Ранковий настрій. Мі мажор3-частиннапасторальнийліричнийм’який, світлий. Пасторальпіснямажорний лад з опорою на пентатонікувисокий регістртембри флейти, гобоя2 Смерть. Озесі мінор2-частиннасумнийскорботнийтрагічнийтраурний маршхоралколисковамінорний ладповільний темпакордова фактуранизький регістртембр струнно-смичкових3 Танець Анітриля мінор3-частинналегкийграйливийспокусливиймазуркавальсскерцогнучка танцювальна мелодіяпіцикато, стакатотембр струнних, трикутник4 У печері гірського королясі мінорваріації на незмінну темуфантастичнийзагадковий маршдинамічне зростанняприскорення темпу. Е. Ґріґ. Музика до драми Г.Ібсена «Пер Ґінт» (1876 р.)1 сюїта
2 сюїта1. Жалоба Інгрід.2. Арабський танець3. Повернення Пера Ґінта.{8799 B23 B-EC83-4686-B30 A-512413 B5 E67 A}4 Пісня. Сольвейгля міноркуплетна. В заспіві - ліричний, м’який, сумний. В приспіві – грайливий, жвавий. В заспіві – колискова В приспіві –вальс, мазурка. В заспіві – помірний темп, мінор, рівномірний ритм. В приспіві – рухливий темп, мажор, пунктирний ритм