Ефективне використання змішаних та дистанційних форм навчання в умовах нового формату освітньої діяльності

Про матеріал
Презентація розроблена керівниками районного методичного об'єднання вчителів початкових класів міста Харкова.У роботі розглянуто особливості дистанційного та змішаного форматів навчання у початковій школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: “Ефективне використання змішаних та дистанційних форм навчання в умовах нового формату освітньої діяльності” Бзот Л. Ю., Прокопенко О. О.,вчителі Харківського ліцею №89

Номер слайду 2

Організація дистанційного та змішаного навчання - виклик сьогодення

Номер слайду 3

Дистанційний та змішаний формат навчання: простір можливостей

Номер слайду 4

Дистанційне навчання. Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій

Номер слайду 5

Дистанційне навчання. Синхронне співпраця в режимі реального часу перевага - можна залучати учасників у визначений час відео- чи аудіозв’язок, спілкування в чатіВажливо! Під час дистанційного навчання в синхронному режимі учасники нерухомо сидять біля екрана. Не забуваймо про чергування розумової активності з фізичною, гімнастику для очей. Асинхронне охоплює різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки перевага - здобувачі освіти працюють у власному темпі та у зручний для себе час, забезпечується диференціація Важливо! Педагоги мають зазначити терміни виконання завдань, надати орієнтовний розклад занять.

Номер слайду 6

ПОРІВНЯННЯ СИНХРОННОГО Й АСИНХРОННОГО ФОРМАТІВ

Номер слайду 7

Змішане навчання. Організація освітнього процесу, що поєднує застосування технологій дистанційного навчання на очній формі

Номер слайду 8

. Змішане навчання - це персоналізоване навчання на основі компетентностей. Змішане навчання. Школа (очне навчання)Онлайн -навчання

Номер слайду 9

Чому змішане?Доступ до мережі Інтернет. Доступні віртуальні інструменти комунікаціїНаявність ґаджетів (ноутбук, планшет, смартфон)

Номер слайду 10

Змішане навчання. Основні компоненти: Живі події (передбачають частину звичної роботи “в аудиторії” з вчителями та іншими учнями. Онлайн-контент (самостійне навчання). Учень(-ниця) самостійно опрацьовує матеріали у зручному для нього (неї) темпі та місці. Співпраця. Поєднує два ключових елементи: робота з однолітками і робота з вчителями. Співпраця може відбуватися як у класі під час виконання групових завдань, так і через електронну пошту чи соцмережі. Оцінка. Учні можуть стежити за своїм прогресом, а вчителі натомість — оцінювати їхні знання та корегувати процес навчання через індивідуальне інструктування. Додаткові матеріали. Додаткові матеріали можуть охоплювати роздруковані матеріали, інші ресурси тощо.

Номер слайду 11

Змішане навчання. Моделі змішаного навчання

Номер слайду 12

поштовх до розвитку кожного учня, вчителя і школи;нові форми та методи навчання;нові інструменти управлінської діяльності; підвищення рівня цифрової та інформаційної компетентності як вчителів так і учнів;покращення матеріально- технічного оснащення для навчання за дистанційними технологіями;можливість навчання у будь-який час і будь де. Позитив: Success

Номер слайду 13

Проблеми: Successматеріальне та технічне оснащення для навчання за дистанційними технологіями;різний рівень цифрової та інформаційної компетентності вчителів;неможливість проведення уроків у режимі реального часу для учнів початкової ланки без допомоги батьків;проблеми учнів самоорганізувати навчальний процес;відсутність живого спілкування та мовної практики.

Номер слайду 14

Змішане навчання. ЯКИЙ РІВЕНЬ ДОСТУПУ ДО ТЕХНОЛОГІЙ МАЮТЬ ВАШІ УЧНІ?ЯК ОБРАТИ МОДЕЛЬ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ?ЯКІ ПЕРЕВАГИ ТА ВИКЛИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІШАНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ?Відповіді на ці питання можна знайти за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1p. Exncm5_YU8 Fb. VTd. VEB6sg0v. QP8qt. ERq/view

Номер слайду 15

Особливості підготовки до занять в умовах змішаного навчання

Номер слайду 16

Педагоги. Рівень цифрової грамотності, технічні можливості (наявність техніки, її якість, доступ до мережі Інтернет). Учні. Рівень ІК-компетентності, наявність ґаджетів, доступ до інтернет-ресурсів, рівень навчальних досягнень, індивідуальні особливості, рівень сформованості компетентності «навчання впродовж життя». Дорослі (батьки, бабусі, дідусі, старші брати, сестри тощо) рівень ІК-компетентності, наявність ґаджетів, доступ до мережі Інтернет, зацікавленість у допомозі дитині та можливості її надання (стан здоров’я, освіта тощо). Аналізуємо наші можливості

Номер слайду 17

ВАЖЛИВОобрати оптимальний спосіб спілкування (зв’язку);визначити ключові теми для онлайн-опрацювання;продумати змістове наповнення;залучити батьків до співпраці;розробити пам’ятки для учнів та батьків «Як організувати онлайн-навчання».

Номер слайду 18

Крок 1. Визначте тему заняття. Крок 2. Спрогнозуйте очікувані результати (конкретні, зрозумілі для дітей, досяжні, вимірювальні, сформульовані в термінах діяльності дітей). Крок 3. Мотивуйте дітей до діяльності (проблемне запитання, цікавий факт, педагогічний артефакт тощо). Крок 4. Продумайте методику подачі нового матеріалу. Підготовка до проведення дистанційних занять

Номер слайду 19

Підготовка до проведення дистанційних занять. Крок 5. Доберіть приклади завдань з теми на кожен рівень засвоєння навчального матеріалу (репродуктивний, продуктивний, творчий). Крок 6. Спроєктуйте домашнє завдання. Крок 7. Знайдіть в інтернеті матеріали для організації самостійної роботи учнів: відео, інтерактивні завдання, тренажери або створіть контент самостійно. Пам'ятайте про академічну доброчесність!

Номер слайду 20

заохочувати і хвалити дітей, коли бачите, що робота виконана самостійно, хоч і не ідеальнодавати робочі завдання, де рівень складності наростає від елементарного до дуже складного (якщо дитина виконала завдання лише до половини, дякувати за зроблену роботу і пояснити складніший матеріал додатково)давати індивідуальні завдання кожному хоча б раз на кілька тижнівдавати завдання з готовими відповідями з проханням спробувати спочатку виконати завдання самостійно, не підглядаючи, а якщо щось незрозуміло — звернутися за роз’ясненнями до педагога давати завдання, які передбачають власні міркування та висловлення власної думки дитини, а не вибір з готових відповідей. АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ І ПРОБЛЕМА СПИСУВАННЯДії педагога:

Номер слайду 21

Засоби та інструментарій дистанційного та змішаного навчання

Номер слайду 22

Дистанційне Навчання. Синхроннийформат

Номер слайду 23

Дистанційне Навчання. Асинхроннийформат

Номер слайду 24

Поширені веб-ресурси для дистанційного навчання. Платформа Moodle (https://moodle.org/)Платформа Google Classroom (https://classroom.google. com) Zoom (zoom.us/download)Classtime (https://www.classtime.com/uk/)Class. Dojo (https://www.classdojo.com/uk-ua/signup/)Learning. Apps.org (Learning. Apps.org)Erudito (erudito.com.ua)

Номер слайду 25

Взаємодія всіх учасників освітнього процесу — один з найважливіших факторів успішного функціонування будь-якої шкільної спільноти. В умовах дистанційного навчання, коли вчителі й учні не можуть бути поруч, взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу: адміністрацією школи, вчителями, учнями та батьками - набуває особливої важливості!

Номер слайду 26

Завдання батьків — створити умови, щоб дитина могла навчатися вдома. Завдання вчителів — навчати і давати зворотній зв'язок.

Номер слайду 27

Сервіси, ресурси, методи навчання у дистанційному та змішаному форматі для учнів початкової школи

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій

Номер слайду 30

Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій

Номер слайду 31

Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій

Номер слайду 32

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯНавчання вдома: практичні поради для вчителів від психологині Світлани Ройз https://nus.org.ua/articles/navchannya-vdoma-praktychni-porady-dlya-vchyteliv-vid-psyhologyni-svitlany-rojz / Як технічно організувати дистанційне навчання — покрокова інструкція https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/  35 інструментів для дистанційного навчання — добірка НУШ https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchannya-dobirka-nush/  Практики та підходи до дистанційного навчання — рекомендації для вчителів https://nus.org.ua/articles/praktyky-ta-pidhody-do-dystantsijnogo-navchannya-rekomendatsiyi-dlya-vchyteliv/  Чотири сервіси, які допоможуть організувати дистанційне навчання https://nus.org.ua/articles/chotyry-servisy-yaki-dopomozhut-organizuvaty-dystantsijne-navchannya/  Як працювати в Google-класі: покрокова інструкція https://nus.org.ua/articles/yak-pratsyuvaty-v-google-klas-pokrokova-instruktsiya/ Як використовувати You. Tube у дистанційному навчанні https://nus.org.ua/articles/yak-vykorystovuvaty-youtube-u-dystantsijnijnomu-navchanni/ Дистанційне навчання в 3–4 класах: інструкції, приклади уроків та комунікації з батьками https://nus.org.ua/articles/dystantsijne-navchannya-v-3-4-klasi-instruktsiyi-pryklady-urokiv-ta-komunikatsiyi-z-batkamy/ 

Номер слайду 33

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛАПрезентацію створено на основі матеріалів онлайн-курсу для вчителів та керівників шкіл «Про дистанційний та змішаний формати навчання»https://courses.ed-era.com/courses/course-v1: MON-DECIDE+1+2020/about

Номер слайду 34

Дякуємо за увагу!

pptx
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
2788
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку