Про матеріал
Розвиток зв’язного мовлення ─ провідний принцип навчання рідної мови в початкових класах. Він охоплює всі сторони мовленнєвої діяльності учнів. Програмою передбачається набуття учнями елементарних знань про мовлення: усне і писемне, діалогічне і монологічне; про особливості висловлювань, обумовлені їх комунікативними завданнями, ситуацією спілкування. Ці напрями роботи з розвитку мовлення становлять основу для формування у молодших школярів мовленнєвої компетентності.
Нині перед вчителем початкових класів стоїть нелегке завдання – не тільки забезпечити опанування учнями лінгвістичною теорією і формувати мовленнєві та комунікативні уміння, а й цілеспрямовано збагачувати інтелект школярів, задовольняти їхні естетичні потреби, розширювати знання про навколишній світ, історію, культуру, суспільства, моральні й етичні принципи життя тощо.