Ефективні методики викладання громадянської освіти. Виконала учитель Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 Л,А. Костоглод
Номер слайду 2
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тривалість. Види діяльностіРоздавальний матеріал до 15 хв.«Пройдись як»1. ПОЯСНІТЬ, що ви називатимете певні ролі по черзі та надаватиме час для того, аби учні/учениці могли пройтись у заданому образі. Учні/учениці мають зобразити, як вони уявляють та відчувають озвученого персонажа. 2. ПОПРОСІТЬ усіх учнів/учениць підвестись та почати ходити по класу (можна вивести дітей в рекреаційне приміщення) у довільному порядку та зручному темпі. 3. НАЗИВАЙТЕ по черзі персонажі (ви можете регулювати назви й кількість ролей, які пропонуєте, зважаючи на склад групи та атмосферу в ній): учень, який щойно завершив навчальний рік; директор школи перед педагогічною радою; мама, яка поспішає і веде сина/доньку в дитсадок; міністерка освіти, яка прямує на нараду… (групи вгадують ролі)Чіткі інструкції для учнів/учениць (із визначенням часу для кожного етапу вправи)
Номер слайду 3
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тривалість. Види діяльностіРоздавальний матеріал 25-30 хв. Створення мапи громади. ОБ’ЄДНАЙТЕ учнів / учениць у малі групи з 3–5 осіб (утворіть усього 3–5 малих груп ПОПРОСІТЬ протягом 15 хв. виконати таке завдання:▶ Намалюйте мапу або схему своєї громади/спільноти. Які в ній є соціальні групи?▶ Визначте вид/якість зв’язків між групами в громаді/спільноті. Де вони є/немає, якого вони виду? 3. ПОКАЖІТЬ варіанти позначення зв’язків у громаді, як-от (умовні позначення додаються)▶ зв’язок є; ▶ тісний зв’язок, люди з цих груп часто спілкуються; ▶ відносини переривчасті, люди спілкуються час від часу; ▶ зв’язок є, але різний рівень взаємин: іноді дружні, іноді скандальні ▶ зв’язку немає взагаліПапір та маркери, плакат із позначками зв’язків, чіткі інструкції для учнів/учениць(із визначенням часу для кожного етапу вправи)