Освіта: вища. Педагогічний стаж : 40 років. Категорія: вища. Звання: вчитель-методист . Життєве кредо:“Сенс життя не в тому, щоб чекати, коли закінчиться гроза, а в тому, щоб вчитися танцювати під дощем” Вівіан Грін. Педагогічне кредо:” Освіта, що не вчить упішно жити в сучасному світі, немає жодної цінності”. Р. Кіосакі
Технології критичного мислення сприяють розвитку педагогічної самоефективності-інтегроване утворення виражається у впевненості вчителя у власній професійній компетентності, - здатності продуктивно здійснювати педагогічну діяльність, обираючи такі засоби педагогічного впливу, які забезпечують успішне досягнення поставлених цілей навчально-виховного процесу. - Педагогічна самоефективність є особистісною характеристикою, а не характеристикою діяльності.
Критичне мислення називають «спрямованим мисленням тому, що воно спрямоване на одержання бажаного результату» Переконлива аргументація твердження, доведення, докази, підстави. Соціальне мислення. Постановка питань і застосування проблем, які потрібно розв’язувати. Самостійне мисленняІнформація - відправних, а не кінцевих пунктів критичного мислення. П’ять складових критичного мислення
Найбільш ефективні методи і прийоми{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}ВИКЛИК, АБО ВСТУПУСВІДОМЛЕННЯРЕФЛЕКСІЯКЛАСТЕРТОНКІ І ТОВСТІ ЗАПИТАННЯКЛАСТЕРАСОЦІАТИВНИЙ КУЩЧИТАЄМО В ПАРАХ (ЗАПИТУЄМО,УЗАГАЛЬ -НЮЄМО В ПАРАХ)ПРЕСМОЗКОВИЙ ШТУРМЧИТАННЯ З МАРКУВАННЯМ“БЛЕФ-КЛУБ” (“ВІРЮ-НЕ ВІРЮ»)РОБОТА В ПАРАХШКАЛА “ТАК-НІ”ВІЛЬНЕ ПИСЬМОПРАВИЛЬНІ І НЕПРАВИЛЬНІ СУДЖЕННЯ“КЛЮЧОВІ СЛОВА”ПРЕСДІАГРАММА ВЕННАДІАГРАМА ВЕННА“ПОРУШЕНА ПОСЛІДОВНІСТЬ”ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮКОШИК ІДЕЙДИСКУСІЯПМЦ (“ПЛЮС-МІНУС-ЦІКАВО”)ПЕРЕДБАЧЕННЯ НА ОСНОВІ ОПОРНИХ СЛІВСПИТАЙТЕ У АВТОРАСЕНКАН
Кластер - стратегія навчання, яка спонукає учнів думати й відкрито висловлюватись на певну тему. Спрямована на стимулювання мислення про зв`язки між окремими предметами. Характеристика пасербниці і дочки. Брати Грім «Пані Метелиця»Моральні цінності у казці«Пані Метелиця» Характеристика образів персонажів щедрадобрабезкорисливащиросердечнабезвідмовначеснавідважна працьовитавродливапасербницяжадібназлазаздріснахитрабайдужабрехливанеприязлива ледачагидкадочка
Діаграма Венна6 кл. Поняття про міф. Основні групи міфів. Діаграма «кола Венна»«Порівняння казки і міфа»Результат колективної творчостіРозповідна форма Казка Вигадкауявлення про окремі аспекти людського буття, риси людей, моральрозважає та повчаєвитвір фантазіїзвичайні люди, тварини, речіпротистояння добра і зла. Міф. Реальні події, явища природи перетворені людською фантазією. Колективне уявлення про світ. його створення будову и істот чо его населяють Пояснюють світ міфу вірили Міфічні персонажі, боги, герої, дивовижні істоти Зображує світ у його неподільності і складностідобро перемагає зло
«Асоціативний кущ»Асоціативні кущі “Священні книги людства як пам'ятки культури та джерело літератури” Добрати по три слова – асоціації до назв Священних книг людства: Веди, Біблія, Коран. Веди. Рігверда. МухаммедІндія. Космологічні гімни Книга. ЗаповітІсус. Христос. БібліяІслам. Сури. Коран