«Ефективні прийоми розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури»

Про матеріал
Педагогічна майстерня «Ефективні прийоми розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Ефективні прийоми розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури»вчитель зарубіжної літератури та російської мови. Копайгора Світлана Вікторівна. Педагогічна майстерня

Номер слайду 2

Освіта: вища. Педагогічний стаж : 40 років. Категорія: вища. Звання: вчитель-методист . Життєве кредо:“Сенс життя не в тому, щоб чекати, коли закінчиться гроза, а в тому, щоб вчитися танцювати під дощем” Вівіан Грін. Педагогічне кредо:” Освіта, що не вчить упішно жити в сучасному світі, немає жодної цінності”. Р. Кіосакі

Номер слайду 3

“Людина, яка не навчається кожен день 5 годин – марнує життя” Тетяна Ремах

Номер слайду 4

Проблема, над якою я працюю: Впровадження технологій критичного мислення на уроках зарубіжної літератури і російської мови

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Мета педагогічної майстерні: Показати методи й прийоми, за допомогою яких на уроках зарубіжної літератури відбувається розвиток критичного мислення здобувачів освіти

Номер слайду 8

Професійний стандартзаохочуєнадає рекомендаціїмоделюєвизначаєформулюєрозробляєвикористовуєнадаєВільно володієоцінюєрозробляєздійснюєвідстежуєвраховуєвпроваджуєінтегрує

Номер слайду 9

Нові ролі вчителянаставник

Номер слайду 10

тренерагент змін

Номер слайду 11

консультант

Номер слайду 12

фасилітаторменеджердослідникрозробник навчальної траєкторії

Номер слайду 13

Інсценізація. Позитивний емоційний стан учнів на уроці

Номер слайду 14

Олена Пометун стверджує, що…критичне мислення нині – один з модних трендів в освіті. Про те, що його розвиток є одним із наскрізних завдань освітнього процесу йдеться й у Концепції нової української школи.

Номер слайду 15

Посилання. Поменять на новую во вторник Критичне мислення – це …

Номер слайду 16

Критичне мислення - Це вміння активно, творчо сприймати інформацію;Застосовувати потрібний вид розумовою діяльності;Різносторонньо аналізувати її;Мати особливу незалежну думку,вміти її відстоювати;Застосувати здобуті знання на практиці.

Номер слайду 17

Критичне мислення в епоху фейків. Проти фейків існує “антидот” – критичне мислення. Цікавинка!За результатами дослідження міжнародних організацій USAID і Internews, 60% населення України не мають схильності до критичного мислення.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Відповідь: використовувати методи розвитку критичного мислення. Так з чого починати? Як навчити дітей розрізняти факт і суб`єктивне бачення, не піддаватися на маніпуляції?

Номер слайду 20

Технології критичного мислення сприяють розвитку педагогічної самоефективності-інтегроване утворення виражається у впевненості вчителя у власній професійній компетентності, - здатності продуктивно здійснювати педагогічну діяльність, обираючи такі засоби педагогічного впливу, які забезпечують успішне досягнення поставлених цілей навчально-виховного процесу. - Педагогічна самоефективність є особистісною характеристикою, а не характеристикою діяльності.

Номер слайду 21

Критичне мислення називають «спрямованим мисленням тому, що воно спрямоване на одержання бажаного результату» Переконлива аргументація твердження, доведення, докази, підстави. Соціальне мислення. Постановка питань і застосування проблем, які потрібно розв’язувати. Самостійне мисленняІнформація - відправних, а не кінцевих пунктів критичного мислення. П’ять складових критичного мислення

Номер слайду 22

Найбільш ефективні методи і прийоми{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}ВИКЛИК, АБО ВСТУПУСВІДОМЛЕННЯРЕФЛЕКСІЯКЛАСТЕРТОНКІ І ТОВСТІ ЗАПИТАННЯКЛАСТЕРАСОЦІАТИВНИЙ КУЩЧИТАЄМО В ПАРАХ (ЗАПИТУЄМО,УЗАГАЛЬ -НЮЄМО В ПАРАХ)ПРЕСМОЗКОВИЙ ШТУРМЧИТАННЯ З МАРКУВАННЯМ“БЛЕФ-КЛУБ” (“ВІРЮ-НЕ ВІРЮ»)РОБОТА В ПАРАХШКАЛА “ТАК-НІ”ВІЛЬНЕ ПИСЬМОПРАВИЛЬНІ І НЕПРАВИЛЬНІ СУДЖЕННЯ“КЛЮЧОВІ СЛОВА”ПРЕСДІАГРАММА ВЕННАДІАГРАМА ВЕННА“ПОРУШЕНА ПОСЛІДОВНІСТЬ”ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮКОШИК ІДЕЙДИСКУСІЯПМЦ (“ПЛЮС-МІНУС-ЦІКАВО”)ПЕРЕДБАЧЕННЯ НА ОСНОВІ ОПОРНИХ СЛІВСПИТАЙТЕ У АВТОРАСЕНКАН

Номер слайду 23

Кластер - стратегія навчання, яка спонукає учнів думати й відкрито висловлюватись на певну тему. Спрямована на стимулювання мислення про зв`язки між окремими предметами. Характеристика пасербниці і дочки. Брати Грім «Пані Метелиця»Моральні цінності у казці«Пані Метелиця» Характеристика образів персонажів щедрадобрабезкорисливащиросердечнабезвідмовначеснавідважна працьовитавродливапасербницяжадібназлазаздріснахитрабайдужабрехливанеприязлива ледачагидкадочка

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Діаграма Венна6 кл. Поняття про міф. Основні групи міфів. Діаграма «кола Венна»«Порівняння казки і міфа»Результат колективної творчостіРозповідна форма Казка Вигадкауявлення про окремі аспекти людського буття, риси людей, моральрозважає та повчаєвитвір фантазіїзвичайні люди, тварини, речіпротистояння добра і зла. Міф. Реальні події, явища природи перетворені людською фантазією. Колективне уявлення про світ. його створення будову и істот чо его населяють Пояснюють світ міфу вірили Міфічні персонажі, боги, герої, дивовижні істоти Зображує світ у його неподільності і складностідобро перемагає зло

Номер слайду 26

Номер слайду 27

«Асоціативний кущ»Асоціативні кущі “Священні книги людства як пам'ятки культури та джерело літератури” Добрати по три слова – асоціації до назв Священних книг людства: Веди, Біблія, Коран. Веди. Рігверда. МухаммедІндія. Космологічні гімни Книга. ЗаповітІсус. Христос. БібліяІслам. Сури. Коран

Номер слайду 28

Запитайте у автора

Номер слайду 29

Фоточелендж#Як у книзі…

Номер слайду 30

Колективно-груповенавчання. Вільне письмо«Літературний» Пінг-понг. Мікрофон. Кошик ідей. Гра «Так» і «Ні»Прес «Я так думаю»«Блеф – клуб»Дискусія

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Товсті і тонкі питання Це спосіб організації опитування ( взаємоопитування) за темою, при якому “тонке” питання передбачає репродуктивну однозначну відповідь (“так” чи “ні”; “вірю” чи “не вірю”; “+” чи “-”).https://jeopardylabs.com/play/2021-11-04-131

Номер слайду 33

Формування професійних компетенцій вчителя, яке виражається у використанні ним інноваційних методів навчання, що забезпечують особистий розвиток самоефективної особистості учня. Є важливим елементом професійної самоефективності вчителя

Номер слайду 34

Номер слайду 35

«Фундаментальна мета сучасної освіти полягає не в наданні учням інформації, а в тому, щоб розвивати в них критичний спосіб мислення. Освіта орієнтована на майбутнє,яке не може бути наперед визначеним»Д. Дьюї

pptx
Додано
7 грудня 2021
Переглядів
1326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку