Атака вірусів. Врятуй планету
Звучить мелодія
Учень 1.Вас вітає
Всі: команда Ecolife!
Всі: Ми-
Учень 2. Ерудовані, екологічно підковані
Учень 3. Креативні, комунікативні
Учень 4. Обдаровані, організовані
Учень 5. Наш девіз –
Всі: «Наше майбутнє – у наших руках»
Учень 6. Сьогодні планета Земля на межі колапсу. Забруднення та нечистоти загрожують людству. Це неминуча катастрофа. Скориставшись хвилинною слабкістю нашу Землю атакує вірус.
Учень 1. Пандемії Віл-інфекції
Учень 3. Covid-19
Учень 4. Епідемії гарячки Еболи та сезонного грипу
Учень 5. Гепатит від А до Е
Учень 6. Усе це наштовхує нас на простий висновок-
Всі : ВІРУСИ - ВОРОГИ ЛЮДСТВА.
Сценка: « Здоровим бути здорово»
Заставка.
Ведучий: Добрий день, шановні телеглядачі, з вами як завжди я – Нікіта Ртіщев та моя програма «Здоровим бути здорово». Сьогодні в нас гості, ексклюзивні гості, зустрічайте – віруси!
(Виходять віруси, танцюють танець – коронавірус, грип, гепатит, кір, краснуха)
Ведучий: Добрий день, наші довгоочікувані гості! Розкажіть трішки про себе.
Грип: Всім привіт! Я – вірус грипу. Тааааак люблю весну, осінь та знижений імунітет. Вражаю все живе, не милую ні-ко-го.
Гепатит: Hello. Друзі! Я вірус гепатиту. Б’ю по печінці з неймовірною силою (на руках боксерські рукавиці). Не дивіться, що я такий молодий, в мене аж 5 дітей – A, B, C, D і E (показує сусіду фото). Глянь, які хороші.
Кір: А я – небезпечне, дууууже заразне вірусне захворювання. Я – кір! Люблю кашель, чхання та обожнюю тісні контакти.
Краснуха: Дайте ж і мені сказати. Мене звуть крааааснуха! Як хворіють мною малі та дорослі, то покриваються такими мииилииими плямками, так їм набагато краще! Температур ки трішки, лімфовузликів збільшених і вуаля – готово! Чудова робота!
Коронавірус: (звучать фанфари) Увага, увага! Говорю я – король всіх вірусів – Коронавірус! В мене є корона і цим все сказано (сміється). Не люблю всі ці антисептики, маски, миття рук. (Фі)
Ведучий: Здається, віруси тільки й існують для того, щоб приносити людству страждання. Втім, якби вони всі раптом зникли, наш світ став би геть іншим - і далеко не кращим. Для чого насправді потрібні віруси?
Учень 1: Якби за помахом чарівної палички можна було одразу і назавжди знищити всі віруси, багато людей, зраділи б. Втім, це була б смертельна помилка.
Учень 2: Переважна більшість вірусів не є патогенними для людини, багато з них відіграють важливу роль у формуванні екосистем.
Учень 3: Епідеміолог Тоні Голдберг казав: «Якби всі віруси раптом зникли, світ став би чудовим місцем - приблизно на півтора дня, а потім ми всі померли б».
Учень 4. Є версія, що віруси потрапили на Землю в момент її створення .
Колись експеримент довів, що в умовах повної стерильності організм є нежиттєздатним. Це доводить необхідність для нас контактувати з вірусами. Вони суперважливі для імунної системи.
Пісня « Антитіла. І красиво»
Ой люди люди істерія така
Віруси зібрались й танцюють гопака
Свинка і краснуха
Вся богемна туса
Віспа, грип, застуда
І ще одна приблуда.
Вірус в людини, тварини чи рослини
Вірус на ручках, вітринах магазинів.
Щоби віруса цього не підхопити
Уважно зараз слухай, ми скажем, що зробити.
(Звук чиху, пісня «не корона бро»)
Учень 5: Саме зараз у світі йде протистояння нового вірусу і науково медичної спільноти.
Учень 6: Коронавірус – помста природи чи шанс на порятунок людства?
Учень 1: В умовах появи нового «смертельного ворога», для якого не існує кордонів, чимало інших проблем людства відступили на задній план.
Учень 2: Людство перетворило планету на смітник. Пластик буквально всюди: в їжі, повітрі, питній воді.
Учень 3: Плюс до цього всього вміст парникових газів в атмосфері невблаганно зростає.
Учень 4: На планеті стає спекотніше: зникають річки, льодовики і вершини світу починають танути.
Учень 5: Це призведе до неминучого «системного краху» екосистеми.
Учень 6: Внаслідок глобального карантину міста світу спорожніли, завдяки чому повітря та води стали чистішими. Зафіксовано рекордно чисте повітря.
Учень 2: Очевидно, що наша боротьба з іншими організмами, як і з собі подібними, має для нас велике значення, викликаючи справжній розпач і трагедію.
Учень 3: Ми самі створили собі «ворога» (вірніше назвали його так), з яким ведемо війну, тому що нам так легше, нам потрібно знайти винних. Але давайте повіримо в науку, висловимо подяку працівникам охорони здоров’я!
Всі: Дякуємо!
Пісня «Ми дякуємо лікарям»
Учень 3: Давайте будемо використовувати нашу уяву та розум обережно, відповідально і для того щоб робити висновки! (закриває камеру рукою).
Пісня-кліп «В тебе не впаде корона»
Учень 1:Тож ці правила простенькі
Допоможуть вам напевно:
Учень 2: Зберігайте оптимізм,
Він зміцнить ваш організм!
Учень 3: Ви частіше руки мийте
І на Ковід не хворійте!
Учень 4: Людських скупчень уникайте І дистанцію тримайте!
Учень 5: Рукавички й маску всюди
Надягайте, добрі люди!
Учень 6: Антисептик й розчин мильний
Допоможуть вірус змити!
Всі: Будем живі і здорові – Ми не жертви вірусові!!
Учень 1: Дослідили!
Учень 2: Прочитали!
Учень 3: І запам’ятали!
Учень 4: Вірус друг і ворог!
Учень 5: Якщо ми обережні.
Учень 6: Дотримуємось гігієни,
Учень 1: Вчасно лікуємось!
Учень 2: Формуємо імунітет.
Учень 3: Він наш друг!
Учень 4: В іншому випадку- він несе небезпеку.
Учень 1: Щодня ми пізнаємо життя
І розкриваємо Всесвіту закони.
Учень 2: Ми дивимось у світле майбуття,
Долаємо різні перешкоди.
Учень 3: Ми мріємо ствердитись як особистість,
Щоб у житті всього досягти.
Учень 4:Але ми завжди будемо пам’ятати…
Всі: Доля планети — в наших руках.
«Будьмо в цьому єдині! — закликаємо вас.
Ця планета не тільки для нас!»
Пісня «Добрий ранок, Україно!»