|
|
Випуск №8 Травень
|
|||||||
Бережи планету «Встав вранці, вмився. Привів себе у порядок – і відразу ж приведи у порядок свою планету» А. де Сент – Екзюпері Людина стала людиною, коли почула шелест листя і спів коника, дзюрчання весняного струмочка і срібний дзвін дзвіночків вбездонному синьому небі, шорох сныжинок, завивання завірюхи за вікном, ласкавий плескіт хвилі й урочисту тишу ночі. Почув і затаїв подих, слухає сотні і тисячі років чудову музику життя. Музику дивовижної планети – Земля. Природа Землі – це наше багатство. Наше завдання зберегти це багатство для майбутніх поколінь. Зробимо наш світ прекраснішим своїми руками.
тваринний світ, на птахів і людей; вести усвідомлене спостереження в ході виконання найпростіших дослідів, знаходити цікаві незвичайні факти, ставити питання про них; висловлювати найпростіші аргументовані судження за виникаючих проблем; долучатися до навколишньої природи, як до будинку, в якому вони живуть, як до живого світу, наповненого таємницями і загадками; берегти навколишню природу; піклуватися про все живе навколо; прибирати за собою сміття і поміщати його в сміттєві контейнери. Відповісти на всі ці питання, навчитися любити природу всім серцем, розібратися у взаєминах цього складного світу, дитина навчиться, лише співпрацюючи з дорослим. Не будьте байдужими в екологічному вихованні дітей в дитячому саду, беріть участь: в оздоровчих походах з метою поняття того, що людина – частина природи, з метою пізнання взаємин всього живого в ній; в спортивних і музичних святах екологічної спрямованості, з метою прилучення до екологічної культури; у спільних акціях дитячого садка по озелененню вулиць, висадки квітів, прибирання сміття; у творчих виставках та конкурсах, які організовуються в дитячому садку; у випуску сімейних екологічних газет Такий підхід сприяє співробітництву,
|
|
емоційного, психологічному зближенню дітей і батьків. А ваше співробітництво в питаннях екології – це ваш особистий внесок у екологію свого рідного міста і всієї нашої планети –ЗЕМЛЯ.
Земля-планета наша, як дівчина в яскравому вбранні, Весною одягає квіти, Улітку- в зелені виплясує, співа, По осені вдягає жовтогарячу розмальовану спідницю, Зимою в біле прикрашається вона. І вся ця метушня з перевдяганням весела та цікава, Порами року називається вона! Рідний край Мій рідний край, із всіх країв миліший. Там є степи, лани, поля… У лісі роздається така знайома пісня солов’я, Яка бере за душу, та спогади навіює про дитинство, маму та родину, Про нашу вільну та красиву Україну! Любіть, цініть та природу зберігайте, первозданну красу її не зачіпайте! І буде вам вдячна матінка земля, І довго ще не зникне знайома пісня солов’я!
|
|
Для вас, батьки! Відповідайте на запитання дітей Часто діти ставлять багато питань. Чому Землю називають спільним будинком? Що необхідно людині і всьому живому на цій Землі? Від чого гинуть рослини, дерева, трави, тварини часто хворіють люди? Хто і як забруднює нашу планету? Як допомогти планеті, нашій природі, щоб вона була здорова? Як зробити так, щоб було навколо чисто і красиво? Що таке екологічні катастрофи? Хто винен в екологічних катастрофах? Вчіть дітей задавати питання. Не залишайте ці питання без уваги! Навчіть дітей: Дізнаватися, який вплив робить вода, земля, повітря, вогонь на рослинний і .
|
|||||
|
|
|
|
||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|||||