Екологічний бумеранг

Про матеріал
Екологічний бумеранг "Природу охороняти - про майбутнє дбати"-це свято,яке викликає інтерес дітей до вивчення навколишнього світу.Воно показує значення природи в житті людини та виховує почуття любові до рідної землі,відповідальне ставлення до збереження довкілля.
Перегляд файлу

Екологічний бумеранг

 «Природу охороняти – про майбутнє дбати!»

Мета: узагальнити знання учнів про те, що кожна людина зобов’язана турботливо ставитись до природи, викликати інтерес до вивчення навколишнього, показати значення природи в житті людини, виховувати почуття любові до рідної землі, відповідальне ставлення до збереження довкілля.

Обладнання: малюнки, плакати, декорації, ляльки для вистави, костюми.

Хід свята:

(музика)

Вступне слово вчителя.

  • Доброго дня, діти, батьки, гості! Ми раді вітати вас на зустрічі «Природу охороняти – про майбутнє дбати!»

 

  • Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає природа. Вона завжди чарувала і чарує, хвилювала і хвилює людину. Шепіт голубої води, зелених дібров, спів дзвінкоголосих пташок, запах і розмаїття квітів – все це дороге серцю. Ні з чим не зрівняна природа рідного краю.

 (музика)

Учень 1:        Є багато країн на землі,

                        В них озера, річки і долини…

                        Є країни великі й малі,

                        Та найкраща завжди – Батьківщина.

 

Учень 2:        Є багато квіток запашних,

                        Кожна квітка красу свою має.

                        Та гарніші завжди поміж них

                        Ті, що квітнуть у рідному краї.

 

Учень 3:        Є багато пташок голосних,

                        Любі, милі нам співи пташині,

                        Та завжди наймилішими з них

                        Будуть ті, що у рідній країні.

 

Учень 4:        Найкраще місце на землі,

     Де ти родився і зростаєш,

     Щоб завжди так було в житті

     Планету рідну ти любити маєш!

 

 

Учень 5:       О рідне земле, Овруцька калина!

    Любов до тебе в серці назавжди

    Люблю безмежні польові рівнини,

    Ліси суничні, росяні сади.

Учень 6:   Але, що діється довкола –

    Пляшки, недоїдки, сміття,

    І на десант виходить третя школа,

    Де кожен учень дбає про майбуття.

 

Учень 7:   Що ж це сталося з нами, люди,

    Це ж як, так? Як, нічого не буде?

    Ні річок, ні гаїв, ні криниць,

    Ні комах, ані риб, ані птиць,

    Ні квітів, ні травинки, ні жодної людинки?

 

Учень 8:   У нас задача і ціль одна

    Шануймо землю для народу

    Тож не лінуйся і зроби

    Посильний внесок для збереження природи.

 

Учень 9:   Природа унікальна, що й казати,

    Про це повинен знати всяк.

    То ж кожен з нас повинен пам’ятати:

    Зламати легко, відновити ж як?

 

Учень 10:     Життя хай принесе щасливу долю,

    Щоб розквітала Овруцька земля

    Я полюбив її навік до болю.

    Це Батьківщина, часточка моя…

 

Разом: «Нехай земля квітує всюди – природу збережімо люди!»

 

(пісня «Ми діти Вкраїни»)

Вчитель:  - Запрошуємо вас до казкового лісу…

  Сідайте рівненько,

  Слухайте гарненько.

  На вус мотайте,

  Нічого не забувайте..

  Висновки робіть

  І природу любіть.

 

  • А ми починаємо..

І так, до вашої уваги  лялькова вистава «Вовчикові жарти»

 

(Виходить казкарка)                                                                (музика)

Казкарка:          Добрий день усім малятам.

                            Гарним хлопчикам й дівчатам!

                             Є історія одна,

                             вона вам ще незнайома.

                            Жило в лісі Вовченя,

                            Капості робив щодня.

                             Ось про нього моя казка,

                             Тож послухайте, будь ласка!

 

( Виходить Зайченя)                                                             (музика)

Зайчик     Який сьогодні теплий день,

                       Я заспіваю вам пісень.

                        Про літо, сонечко ясне

                         І все навкруг таке прекрасне!!!!

 

( Пісня зайчика «Я люблю у лузі квіти» )                          (музика)

 

 Зайченя:                 Ой, які квіточки чудові!!!

                                  Всі яскраві й кольорові.

                                  Як чудово пахнеш ти,

                                 Ще й очей не можна звести.

(Підходить до однієї квітки)

Яка квіточка чарівна

Розцвіла у нас в ліску,

Я любуюся щоранку,

Як по цій стежині йду.

Подивлюсь на тебе збоку,

Полюбуюся зблизька.

Не порушу твій я спокій,

Не стопчу ногами я.

Тебе матінка-природа

Посадила серед трав.

Довго, довго доглядала

І навчила різних справ:

Вмієш ти добро робити,

Лікувати вмієш ти,

 

( Виходить Їжачок)                                                                 (музика)

 

Їжачок  З ким це ти , Зайчик, розмовляєш?

Щось мене ти цим лякаєш.

                                   Я не бачу тут нікого

                                  Окрім зайчика малого.

 

Зайчик    О, привіт друг -Їжачок!   (обіймаються)

                                    Я звертаюсь до квіток.

                                    Ось поглянь, вони розквітли

                                    Наші гарні, ніжні квіти.

 

Їжачок   Дійсно, квіти неповторні!

                                      А можливо й чудотворні.

 

Зайчик   Ой, а хто це поспішає?

                                      На весь ліс пісні співає.

 

( Виходить равлик)                                                           (музика)

Їжачок     Познайомся, це мій  друг –

                                  Павлик – Равлик його звуть.

 

Зайчик   Дуже приємно, я Зайчик маленький

                                   Взимку біленький, а так я сіренький.

 

Равлик  І мені теж приємно познайомитись з тобою

 

Їжачок   Ми з Равликом разом у барлозі зимували.

                                      І коли настане весна дуже на неї чекали.

                                       А поки весну під листям жадали

                                      То з равликом разом і пісні співали.

 

Зайчик   Справді, друзі? Заспівайте!

                                         Миле сонце привітайте!

 

( Пісня Їжака та Равлика)                                       (музика)

Зайчик   Яка гарна пісенька! Дакуювам!

Шкода тільки, що почув її сам.

Лисичка –сестричка її не почула,

Від пісні вона б геть щасливою була!

 

Равлик:                         То ходім до неї швидше

                                      Зайчику й Їжак – дружище!

 

( Всі ідуть )                                                                                   ( музика)

(Виходить Вовк з пакетом де лежать папірці від цукерок)   (музика)

Вовк                     Тишком-нишком лісом йшов

                             І пакетик там знайшов.

                            Уявляєте, малята,

                             Ще й цукерок там багато!

                             Зараз розмотаю їх

                            За хвилину з»їм усі!!!.

 

( Їсть цукерки. Папірці викидає)                                                     (музика)

( Вилітає Ворона)                                                                                 (музика)

Ворона  Що  тут робиться?

                                 Що сталось?

                                 Чому в лісі такий галас?

 

Вовк О, Привіт, привіт крилата!

          Чом завжди ти язиката?

                                Що не зробиш – все не так

                                Пакостити я мастак!

                                 Ви зі мною не дружили,

                                 Та одного вдома залишили.

                                Тому буду капості робити,

                                 Щоб зраділи милі діти!

 

Ворона:                Так неможна зла робити,

                              Друзів та природу треба любити.

 

Вовк:                     Так-так-так!!! Лети мерщій

                                Ти не бачиш що я злив? Р-р-р-р-р-р-р-!

 

Ворона:                Ой, треба тікати

                              і друзям звірятам усе розказати.

 

( Ворона летить за куліси)                                                        (музика)

Вовк:                        Полетіла? Молодець,

                                 Ато був би їй капець!

                                  Щоб іще таке зробити,

                                  Щоб усе занапастити?

 

                                 О, ось горішків натрушу,

                                 Білок їжі я лишу .

 

( Трусить дерево. Падають горішки з нього)                          (музика)

Вовк:                    Щоб іще таке зробити?

                             Щоб  усе занапастити?

                             Ооооо, я місточок поламаю,

                              Високо на нім стрибаю.

 

( Вовк стрибає та ламає місточок)                                      (музика)

Вовк:                О, я ще квіточки зламаю,

                           Увесь цвіт повідриваю.

 

( Вовк відриває квіточки)                                                            (музика)

Вовк:                  А у цю чистеньку річку

                          Я наллю газованої водички.

                         Фанта, кола, спрайт, байкал

                          Маю повний арсенал.

( Відкриває фанту та виливає)                                (музика)

( Відкриває спрайт та виливає )                                (музика)

 

Вовк:                       Ось тепер порядок в лісі

                                 Хай живуть тепер всі лисі.

                                 А мені вже час іти

                                 Можна навіть й відпочити.

 

( Вовк іде)                                                                                         (музика)

 

( Виходять : Зайчик, Лисичка, Їжак, Равлик)                           (музика)

 

Лисичка:              ОЙ, невже з’явились квіти?

                              Вони швидко так розквітли?

                               Нещодавно тут ходила,

                               Але квітів не зустріла.

 

Зайчик                  Так, так, так! Усі розквітли

                                Маємо туди піти

                                І на них погледіти.

 

Їжачок    Ой, лишенько!

                                 Ой, Зайчику!

                                 Ну ти лише поглянь …

 

Зайчик                      Ой, а що тут сталось, діти?

                                   Хто знищив усі квіти?

 

Діти відповідають

Їжак: А це сміття де взялося?

            Воно ж тут не валялося.

 

( Вилітає ворона)                                                                   (музика)

 

Ворона   Ось ви де?

                 Нарешті  вас знайшла!

                                      У нас, рідненькі друзі

                                      Вже сталося біда.

                                      Вовчисько сіроманець,

                                     Весь ліс наш забруднив.

 

Зайчик:     Ну нічого, не біда

                    Приберемо все, ГАЙДА!

 

Лисичка:                    В нас і друзів тут багато.

                                    Допоможете, малята?

 

Ворона:                      Всі горішки позбирайте

                                     та у кошик поскладайте.

 

Зайчик:                      А яскраві папірці –

                                   До коробочки неси.

 

( Діти збирають горішки у кошик, а фантики від цукерок у коробочку)

(музика)

Ворона:                     Квіточки всі поверніть,

                                   Та у землю посадіть.

 

( Діти збирають квіти та викладають їх на зеленій тканині)

 ( музика)

Ворона:                    Милі діти, нам допоможіть,

                                 Ще й місточок нам зробіть.

 

( Діти викладають з гімнастичних паличок місточок через річку( блакитну тканину))                                                                    (музика)

 

Ворона:                      Дякую, ви молодці!

                                    Нам швиденько помогли.

                                  Ліс прибрали він чистенький

                                  Наш лісочок, дорогенький.

 

Їжак:                              Так, тому що нас багато

                                       Нам допомогли , малята.

                                      Коли поруч друзі є

                                      Тоді все навкруг радіє.

 

( Пісня про дружбу)                                                               (музика)

 

Лисичка:Не зривайте марно цвіту,

Не губіть земну красу.

Ви ж сюди прийдете знову,

Щоб зустріти тут весну.

 

 

Вчитель: А зараз ми трішечки відпочинемо та з’ясуємо, як ви, діти, вмієте берегти природу.

(Екологічна фізкультхвилинка «Як зберегти природу»)

  1. Якщо ти не нариваєш великих букетів квітів – сплесни руками над головою.
  2. Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі – тупни ногою.
  3. Якщо ти не ламаєш гілочок з дерев – підстрибни.
  4. Якщо ти саджаєш і доглядаєш квіти, дерева, кущі – підніми руки.
  5. Якщо тобі подобаються квіти – посміхнись.
  6. Якщо до твоєї кімнати залетів джміль (або інша корисна комаха) і ти намагаєшся випустити її на волю – змахни руками.
  7. Якщо ти переконаний, що кожній людині треба піклуватися про природу, про все живе – простягни руки сусідам і візьми їх руки.

Вчитель: - Молодці!      Настала черга нам усім різними кольорами намалювати квітку життя…

(музика)

Учень 1: Давайте поговорим про життя!
                 Отак і зберемось і поговорим.
                 Поділимось і радістю, і горем,
                Давайте поговорим про життя!

Учень 2: Давайте поговорим про людей,

                 Про ліс і поле, океан і сушу.

                 Давайте поговоримо про світ,

       Давайте поговоримо про душу.

Ведучий-1:  Ви любите сонечко ясне,

Що промінчиками мерехтить?

Ми любимо сонечко краснее (показує на помаранчеву пелюстку квітки). Поглянь як воно горить. 

 

 Ведучий-2:  Ви любите небо синє,  (показує на синю пелюстку квітки)

Де хмаринки живуть розкішно?

Так! На його височині

Нам гори вбачаються сніжні!

 

 Ведучий-3:  А були ви в гаю-лісочку (показує на світло-зелену пелюстку)

Де зростають дерева-люлі?

Досхочу ми туди зодили

Слухать спів солов′я і зозулі.

 

Ведучий-4:  Ну, а хто з вас про море мріє,

Чи про плесо грайливої річки?   (показує на блакитну пелюстку квітки)

Та вони ж навіть в снах голубіють,

А без них і літо незвичне.

 

Ведучий-5: Хто з вас любить гарячий багрянець,  (червона пелюстка)

 Чудо-сонця, що йде спочивати?

Дуже любим, він серце ранить,

Як калиновий кущ біля хати.

 

Ведучий-6:  Я ж закохана в стигле колосся  (жовта пелюстка квітки)

Що налившись схилилось у полі.

А між ними квітнуть сині волошки,

Як провісники світлої долі.

 

Ведучий-7:  А повітря ви любите свіже,

Що вбаюкує навіть дитину?

Та без без нього ж нам не прожити

На Землі й жодної години!   (приклеює ще одну блакитну пелюстку)

 

Ведучий-8:  А ось так я позначу ліси,  (показує на зелену пелюстку квітки)

Що забезпечують киснем планету.

Все це будемо ми берегти

І нащадкам здамо естафету!

 

Учень 3: От з таких пелюсток різнобарвних

                Склали разом ми квітку чудову!

                Щоб було кольорово-яскраве

                 І життя, і душа наша, й слово!                        

(Танець квітів…)

Вчитель: До вашої уваги хвилинка-смішинка «Цікаве про тварин».

 

Учень 1. На уроці вчителька запитала:

  • Якого кольору їжачок?
  • Колючого, тихо відповіла Оленка

 

Учень  2.  Стоїть хлопчик біля клітки з вовком. Побачив його працівник зоопарку й каже:

  • Хлопчику, відійди від клітки.
  • Не бійтеся, дядечку, я йому нічого не зроблю.

 

Учень 3 . - Що ти знаєш про сову?

  • Сова корисний птах, але для декого страшний.
  • Для кого?
  • Для мишей.

 

Учень 4. – Розкажіть, як добуває дятел собі їжу?

  • Він стукає по дереву, а шкідливі комахи лякаються і виходять з-під кори.

Вчитель:  Природа – це життя. Вічне, таке прекрасне, таке цікаве і загадкове, що скільки б ми його не вивчали, - таємниці завжди залишаються, і скільки б не милувалися його красою, - воно завжди приноситиме радість. От тільки слід свято берегти це життя…

 

Учень:

То ж бо діти,  швидше схаменіться

І навколо себе подивіться,

Ще не пізно, але вже й не рано

Лікувати те, що душу ранить…

(Виходить дівчинка-Природа)

Природа: Людино, розумна істото,

Ти можеш усе на землі!

Відсунути можеш потопи

Й будуєш цілі кораблі.

Та знову і знову, людино,

До тебе звертаємось ми.

Ми гинемо, гинемо, гинем!

Будь ласка, ти нас збережи!

Хай будуть в нас цілі дерева,

Рослини, тварини птахи.

Людино, людино, людино!

Ми просимо нас зберегти!

(музика)

  1. А ми, і ти зможем разом ліс зберегти…
  2.  А ми, і ти зможем разом річку спасти…
  3. А ми, і ти зможем разом вихід знайти…
  4. А ми, і ти зможем разом бруд перемогти!

 

  1. А ти, і ти все мовчиш і дивишся кудись…
  2. А ти, і ти не лінуйсь, до роботи берись!
  3. А ти, і ти поспішай, бо пропаде Земля…
  4. А ти, і ти відгукнись і розцвіте вона!

 

  1. Не бійся, з нами річку не брудни!
  2. Не бійся, з нами сміття прибери!
  3. Природа кличе – а ти її почуй,
  4. Радіти буде і небо і земля, і зразу ж розцвіте вона!!!

 

Разом:        Природа рідна – наша втіха

                    Тож хай вона не знає лиха!

 

(Пісня на музику «Одна калина»)

Заключне слово вчителя:

 

  • Дорогі друзі! Ви переглянули наше екологічне свято, де головним героєм була наша знедолена Земля, яка просить порятунку.
  • Природа волає, просить прислухатися до її прохання. І від того, як ми поводимося, залежатиме і наше життя, і життя майбутніх поколінь.

 

Ми Вкраїни діти

 

Ми Вкраїни діти

І нам судилось жити,

Де вся земля у квітах навесні

Там, де стежки у росах

Там де стрічки у косах

Там, де пісні лунають  голосні.

 

Приспів:2р.

І серце проситься в політ

І все навколо небайдуже.

Не забувай ніколи друже,

де народився ти на світ.

 

 Ми Вкраїни діти, і ми розкажем світу

Про край, що люди в серці бережуть.

Про білий цвіт калини,

Про пісню журавлину,

Про землю, що Вкраїною зовуть.

 

Приспів. 2р

Програш

Приспів.2р

 

 

{Пісня на мелодію "Одна родина ")

 Сумно, сумно аж за край

Ну чого ж ти плачеш –

Краще заспівай

Слізьми горя не заллєш,

Посміхнися, друже, поки в нас ще є:

 

Пр-ів: Чиста вода у джерелі,

Шовкові трави у росі,

В саду вишневім ще співають солов'ї

Одна в нас мрія у житті –

Щоб повертались журавлі

Додому з вирію щороку навесні.

 

1

 

Завантаження...
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Сценарії
НУШ
Додано
10 січня 2021
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку