ЕКОЛОГО-ПАТРІОТИЧНИЙ КВЕСТ
Підготувала
Гевко Галина Ярославівна
МЕТА:
ОБЛАДНАННЯ: маршрутні листи, оцінні листи, матеріали для завдань.
ХІД ЗАХОДУ
(Перед початком заходу команди учасники еколого-патріотичного квесту входять у зал)
І. Організаційна частина.
Добрий день, усім присутнім дітям, педагогам, гостям, а також всім-всім командам учасникам, тим хто готовий спробувати свої сили у еколого-патріотичному квесті! Який проходить у рамках місячника патріотичного виховання, з метою активізації патріотичної діяльності та розвитку екологічної роботи, розвитку досягнень у галузі екологічного та патріотичного виховання, підвищення загального рівня ерудиції та розвитку логічного мислення. Найрозумніші, найерудованіші діти сьогодні вступають до боротьби за звання «Найкраща еколого-патріотична команда»!
Отже, я ще раз вітаю усіх розумників і розумниць, їх наставників, вболівальників та гостей квесту!
Сьогодні нашим юним патріотам інтелектуалам-екологам знадобляться витримка, ерудиція та логіка! Отже, давайте познайомимося з героями сьогоднішнього змагання; вітаймо оплесками команди-квестори!
(Звучить музика. Ведуча по черзі викликає команди)
Ведуча:
Не помилюся, якщо скажу, що результат квесту залежить не лише від підготовки команд, а й від їхнього бойового настрою та зібраності, але не останню роль відіграє сама фортуна. Тож нехай вона буде прихильна до всіх в однаковій мірі, а за правильністю і чіткістю простежить наше професійне журі…
А зараз настав час познайомити усіх з умовами нашого квесту. Отже, кожна команда отримає маршрутний лист, у якому позначено станції, на яких ви будете виконувати різні завдання. Ці завдання дадуть вам змогу отримати певну кількість балів. Окрім того, на кожній станції ви будете отримувати ключові слова, з яких потім складете речення та презентуєте його зміст в оригінальній формі, що і буде вашим останнім завданням.
Мені залишилося тільки побажати командам проявити себе якнайкраще та заробити максимум очок на кожній із станцій!
Отже, я оголошую перше завдання. Прошу кожну команду обрати собі назву та девіз на екологічну чи патріотичну тематику.
Поки журі оцінює яскравість та влучність назв та девізів команд, прошу капітанів отримати маршрутні листи та вирушати по станціях.
ІІ. Основна частина. Квест.
(Діти проходять всі станції і зустрічаються у залі, у якій починався квест)
ІІІ. Підведення підсумків.
«Найкраща еколого-патріотична команда»
«Найвеселіша команда»
«Найшвидша команда»
Якщо ми будемо піклуватися про природу, то вона нам віддячить сторицею, а сьогодні ми провели еколо-патріотичний квест на якому оберігали рослинний і тваринний світ, очищали навколишнє середовище тощо. Одним словом піклувалися про природу рідної землі, ми всі є переможцями, бо дбаючи про природу рідної України – ми дбаємо про своє майбутнє і тоді ми є справжніми патріотами!
ДОДАТКИ
НАЗВИ СТАНЦІЙ
СТАНЦІЯ 1
Збереження рослинного світу України
СТАНЦІЯ 2
Збереження тваринного світу України
СТАНЦІЯ 3
Очищення навколишнього середовища
СТАНЦІЯ 4
Очищення водойм України
СТАНЦІЯ 5
Ми – маленькі патріоти!
МАРШРУТНІ ЛИСТИ
Маршрутний лист №1 0-Місце зустрічі «Актовий зал» 1-станція «Теплиця» 2-станція «Куток живої природи» 3-станція «НДЗД» 4-станція «Акваріумний клуб» 5-станція «Кабінет Етноекології» 0- Місце зустрічі «Актовий зал» |
|
Маршрутний лист №2 0-Місце зустрічі «Актовий зал» 1-станція «Теплиця» 2-станція «Куток живої природи» 3-станція «НДЗД» 4-станція «Акваріумний клуб» 5-станція «Кабінет Етноекології» 0- Місце зустрічі «Актовий зал» |
|
Маршрутний лист №3 0-Місце зустрічі «Актовий зал» 1-станція «Теплиця» 2-станція «Куток живої природи» 3-станція «НДЗД» 4-станція «Акваріумний клуб» 5-станція «Кабінет Етноекології» 0- Місце зустрічі «Актовий зал» |
|
Маршрутний лист №4 0-Місце зустрічі «Актовий зал» 1-станція «Теплиця» 2-станція «Куток живої природи» 3-станція «НДЗД» 4-станція «Акваріумний клуб» 5-станція «Кабінет Етноекології» 0- Місце зустрічі «Актовий зал» |
|
ОЦІННІ ЛИСТИ
(для кожної команди)
Команда |
Девіз |
С 1 |
С 2 |
С 3 |
С 4 |
С 5 |
С 6 |
Заг. бали |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОМАНД
Станція 1 Збереження рослинного світу України Щоб отримати завдання вам слід розгадати загадку. Що так завзято всі шукають на Івана Купала?
(Чорнобривці, мальви, калина, верба, дуб)
|
Станція 2 Збереження тваринного світу України Щоб отримати завдання вам слід розгадати загадку. На дереві 5 птахів. Два горобці і три синиці, решта голуби. Скільки голубів на дереві?
|
Станція 3 Зупинення забруднення навколишнього середовища Щоб отримати завдання вам слід розгадати загадку. Назвіть число, що назва якого дорівнює кількості цифр в цьому числі.
Будь добрим до планети – вона віддячить тобі сповна. Чисте довкілля – запорука доброго здоров’я. Природа одному мати, другому мачуха.
Синій - папір, зелений – скло, червоний – метал, жовтий – пластик |
Станція 4 Очищення водойм України Щоб отримати завдання вам слід розгадати загадку. Фарбоване коромисло через річку повисло.
|
Станція 5 Ми – патріоти Щоб отримати завдання вам слід розгадати загадку. Тарас Шевченко, Леся Українка, Маруся Чурай, Дмитро Павличко, Олесь Гончар. Хто лишній? Чому?
|
ДЛЯ ЗАВДАНЬ
Будь добрим до планети – |
вона віддячить тобі сповна. |
Чисте довкілля – |
запорука доброго здоров’я. |
Природа одному мати, |
другому мачуха. |
БЕРЕГТИ |
ПРИМНОЖУВАТИ |
ЦІНУВАТИ |
ШАНУВАТИ |
ЛЮБИТИ |
ПРИРОДУ УКРАЇНИ СЛІД |
РІЧКА
ЖИТЕЛІ РІЧКИ
КОЛЬОРИ ВЕСЕЛКИ
КОНТЕЙНЕРИ
ВІДХОДИ
РЕБУС
Робота на 1 Станції
Робота на 2 Станції
Робота на 3 Станції
Робота на 4 Станції
Підведення підсумків квесту
У квесті брали участь три команди, які отримавши маршрутні та оцінні листи, відвідали п’ять станцій, а саме :
На кожній із станцій діти отримували завдання і виковували їх, отримуючи за свою роботу бали. У підсумку було визначено кращу команду квесту «Найкращу еколого-патріотичну команду». Переможці та учасники отримали подарунки та медалі.
Даний захід сформував у гуртківців розуміння відповідальності за природу, готовності до активної природоохоронної діяльності, розширив знання дітей про природу, допоміг зрозуміти підростаючому поколінню, що вони теж відповідальні за охорону довкілля, сприяв вихованню патріотизму, відповідальності за свою Вітчизну та її природу як національне багатство, основу життя на Землі.
Проведення такого виду виховної роботи урізноманітнило навчально-виховний процес, зацікавило дітей, мотивувало до еколого-патріотичної діяльності.