12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Еколого-патріотичний квест

Про матеріал
Пропоную Вашій увазі еколого-патріотичний квест на тему: " Бережи природу - будь патріотом!" Квест — аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.
Перегляд файлу

             

 

 

D:\)))\КАРТИНКИ\Патріотичні)\патріот.jpeg

 

ЕКОЛОГО-ПАТРІОТИЧНИЙ КВЕСТ

 

 

Підготувала

Гевко Галина Ярославівна

 

 


МЕТА:

  •            формувати розуміння відповідальності за природу, готовності до активної природоохоронної діяльності;
  •            розширити знання дітей про природу;
  •            допомогти зрозуміти підростаючому поколінню, що вони теж відповідальні за охорону довкілля;
  •            розвивати пізнавальні інтереси, логічне мислення;
  •            виховувати патріотів України, відповідальних за свою Батьківщину та її природу як національне багатство, основу життя на землі;
  •            виховувати бережливе і шанобливе ставлення до природи, бажання зберігати її чистоту і красу.

 

ОБЛАДНАННЯ: маршрутні листи, оцінні листи, матеріали для завдань.

 

ХІД ЗАХОДУ

(Перед початком заходу команди учасники еколого-патріотичного квесту входять у зал)

І. Організаційна частина.

Добрий день, усім присутнім дітям, педагогам, гостям, а також всім-всім командам учасникам, тим хто готовий спробувати свої сили у еколого-патріотичному квесті! Який проходить у рамках місячника патріотичного виховання, з метою активізації патріотичної діяльності та розвитку екологічної роботи, розвитку досягнень у галузі екологічного та патріотичного виховання, підвищення загального рівня ерудиції та розвитку логічного мислення. Найрозумніші, найерудованіші діти сьогодні вступають до боротьби за звання «Найкраща еколого-патріотична команда»!

Отже, я ще раз вітаю усіх розумників і розумниць, їх наставників, вболівальників та гостей квесту!

Сьогодні нашим юним патріотам інтелектуалам-екологам знадобляться витримка, ерудиція та логіка! Отже, давайте познайомимося з героями сьогоднішнього змагання; вітаймо оплесками команди-квестори!

(Звучить музика. Ведуча по черзі викликає команди)

Ведуча:

Не помилюся, якщо скажу, що результат квесту залежить не лише від підготовки команд, а й від їхнього бойового настрою та зібраності, але не останню роль відіграє сама фортуна. Тож нехай вона буде прихильна до  всіх в однаковій мірі, а за правильністю і чіткістю простежить наше професійне журі…

А зараз настав час познайомити усіх з умовами нашого квесту. Отже, кожна команда отримає маршрутний лист, у якому позначено станції, на яких ви будете виконувати різні завдання. Ці завдання дадуть вам змогу отримати певну кількість балів. Окрім того, на кожній станції ви будете отримувати ключові слова, з яких потім складете речення та презентуєте його зміст в оригінальній формі, що і буде вашим останнім завданням.

Мені залишилося тільки побажати командам проявити себе якнайкраще та заробити максимум очок на кожній із станцій!

Отже, я оголошую перше завдання. Прошу кожну команду обрати собі назву та девіз на екологічну чи патріотичну тематику.

Поки журі оцінює яскравість та влучність назв та девізів команд, прошу капітанів отримати маршрутні листи та вирушати по станціях.

ІІ. Основна частина. Квест.

(Діти проходять всі станції і зустрічаються у залі, у якій починався квест)

ІІІ. Підведення підсумків.

  1. Всі команди складають вираз «Природу слід любити, берегти, шанувати, примножувати, цінувати» і презентують його.
  2. Підрахунок балів. Оголошення переможців:

«Найкраща еколого-патріотична команда»

«Найвеселіша команда»

«Найшвидша команда»

Якщо ми будемо піклуватися про природу, то вона нам віддячить сторицею, а сьогодні ми провели еколо-патріотичний квест на якому оберігали рослинний і тваринний світ, очищали навколишнє середовище тощо. Одним словом піклувалися про природу рідної землі, ми всі є переможцями, бо дбаючи про природу рідної України – ми дбаємо про своє майбутнє і тоді ми є справжніми патріотами!

ДОДАТКИ

 

НАЗВИ СТАНЦІЙ


D:\)))\КАРТИНКИ\Природа)\DCiIXivTRRQ.jpg

СТАНЦІЯ  1

Збереження рослинного світу України

D:\)))\КАРТИНКИ\Тваринки)\m8wahaSXarg.jpgСТАНЦІЯ  2

Збереження тваринного світу України


 


C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0[1].jpg

СТАНЦІЯ  3

Очищення навколишнього середовища

D:\)))\КАРТИНКИ\Природа)\1167946585[1].jpg

СТАНЦІЯ  4

Очищення водойм України


D:\)))\КАРТИНКИ\Патріотичні)\547459_main.jpg

СТАНЦІЯ  5

Ми – маленькі патріоти!

МАРШРУТНІ ЛИСТИ

 

Маршрутний лист №1

0-Місце зустрічі «Актовий зал»

1-станція «Теплиця»

2-станція «Куток живої природи»

3-станція «НДЗД»

4-станція «Акваріумний клуб»

5-станція «Кабінет Етноекології»

0- Місце зустрічі «Актовий зал»

 

 

 

Маршрутний лист №2

0-Місце зустрічі «Актовий зал»

1-станція «Теплиця»

2-станція «Куток живої природи»

3-станція «НДЗД»

4-станція «Акваріумний клуб»

5-станція «Кабінет Етноекології»

0- Місце зустрічі «Актовий зал»

 

 

Маршрутний лист №3

0-Місце зустрічі «Актовий зал»

1-станція «Теплиця»

2-станція «Куток живої природи»

3-станція «НДЗД»

4-станція «Акваріумний клуб»

5-станція «Кабінет Етноекології»

0- Місце зустрічі «Актовий зал»

 

 

Маршрутний лист №4

0-Місце зустрічі «Актовий зал»

1-станція «Теплиця»

2-станція «Куток живої природи»

3-станція «НДЗД»

4-станція «Акваріумний клуб»

5-станція «Кабінет Етноекології»

0- Місце зустрічі «Актовий зал»

 

 

 

ОЦІННІ ЛИСТИ

(для кожної команди)

Команда

Девіз

С 1

С 2

С 3

С 4

С 5

С 6

Заг.

бали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОМАНД

 

Станція 1

Збереження рослинного світу України

Щоб  отримати завдання вам слід розгадати загадку.

Що так завзято всі шукають на Івана Купала?

  1. Намалюйте емблему вашої еколого-патріотичної команди.
  2. Що символізує герб України?
  3. Дайте відповідь на питання:
  • Звичайні люди це їдять, але є такі люди що її б’ють. (Груша)
  • Назвіть більше 5 і більше рослин символів України.

 (Чорнобривці, мальви, калина, верба, дуб)

  • Яка рослина викликала негативні емоції в українських парубків? (Гарбуз)
  • Цей фрукт пов’язують з відкриттям відомого закону фізики. (Яблуко)

 

Станція 2

Збереження тваринного світу України

Щоб  отримати завдання вам слід розгадати загадку.

На дереві 5 птахів. Два горобці і три синиці, решта голуби. Скільки голубів на дереві?

  1. Розгадайте ребус.
  2. Назвіть 5 і більше українських народних казок про тварин.
  3. Дайте відповідь на питання:
  • Які ключі до неба добираються? (Журавлині)
  • Назва птаха, річки, сузір’я. (Либідь)
  • Хто бачить вночі, має круглі очі? (Сова)
  • У кого з птахів може бути струс мозку? (Дятел)

 

Станція 3

Зупинення забруднення навколишнього середовища

Щоб  отримати завдання вам слід розгадати загадку.

Назвіть число, що назва якого дорівнює кількості цифр в цьому числі.

  1. Складіть речення з частин…

Будь добрим до планети – вона віддячить тобі сповна.

Чисте довкілля – запорука доброго здоров’я.

Природа одному мати, другому мачуха.

  1. Придумайте захід, провівши який ми очистимо навколишнє середовище.
  2. Складіть відходи відповідно до контейнерів.

Синій -  папір, зелений – скло, червоний – метал, жовтий – пластик

 

Станція 4

Очищення водойм України

Щоб  отримати завдання вам слід розгадати загадку.

Фарбоване коромисло через річку повисло.

  1. Очистіть озеро від забруднень.
  2. Назвіть 5 і більше річок України.
  3. Складіть веселку з кольорів.

 

Станція 5

Ми – патріоти

Щоб  отримати завдання вам слід розгадати загадку.

Тарас Шевченко, Леся Українка, Маруся Чурай, Дмитро Павличко, Олесь Гончар. Хто лишній? Чому?

  1. Запишіть пропущенні слова Гімну України.
  2. Назвіть 5 і більше якостей людини-патріота.
  3. Намалюйте Україну в майбутньому.

ДЛЯ ЗАВДАНЬ

 

Будь добрим до планети –

вона віддячить тобі сповна.

Чисте довкілля –

запорука доброго здоров’я.

Природа одному мати,

другому мачуха.

 

БЕРЕГТИ

ПРИМНОЖУВАТИ

ЦІНУВАТИ

ШАНУВАТИ

ЛЮБИТИ

ПРИРОДУ УКРАЇНИ СЛІД

 

РІЧКА

C:\Users\Nadiya\Desktop\mini_1.jpg

 

ЖИТЕЛІ РІЧКИ

 Результат пошуку зображень за запитом "озеро малюнок" Результат пошуку зображень за запитом "озеро малюнок" Результат пошуку зображень за запитом "озеро малюнок" Результат пошуку зображень за запитом "озеро малюнок" Результат пошуку зображень за запитом "озеро малюнок"

 

КОЛЬОРИ ВЕСЕЛКИ Результат пошуку зображень за запитом "створи веселку"

 

КОНТЕЙНЕРИ

C:\Users\Nadiya\Desktop\i066982s.jpg

ВІДХОДИ

      C:\Users\Nadiya\Desktop\depositphotos_41232791-Collage-of-different-garbage-isolated.jpg                C:\Users\Nadiya\Desktop\depositphotos_40945661-Collage-of-different-garbage-isolated.jpg

 

РЕБУС

Результат пошуку зображень за запитом "ребуси з української мови 3 клас"

Робота на 1 Станції

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\Новая папка (2)\Изображение 451.jpg

Робота на 2 Станції

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\DCIM\Camera\20191106_152253.jpg

 

Робота на 3 Станції

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\DCIM\Camera\20191106_152340.jpg

Робота на 4 Станції

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\viber\media\Viber Images\IMG-32399836269e6d48f9472862d185518e-V.jpg

 

Підведення підсумків квесту

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\viber\media\Viber Images\IMG-211549f3cd7d36b703fa44713dc502e9-V.jpg

У квесті брали участь три команди, які отримавши маршрутні  та оцінні листи, відвідали  п’ять станцій, а саме :

  • Збереження рослинного світу;
  • Збереження тваринного світу;
  • Очищення водойм;
  • Очищення навколишнього середовища;
  • Ми – патріоти України.

На кожній із станцій діти отримували завдання і виковували їх, отримуючи за свою роботу бали. У підсумку було визначено кращу команду квесту «Найкращу еколого-патріотичну команду». Переможці  та учасники отримали подарунки та медалі.

Даний захід сформував у гуртківців розуміння відповідальності за природу, готовності до активної природоохоронної діяльності,  розширив знання дітей про природу, допоміг зрозуміти підростаючому поколінню, що вони теж відповідальні за охорону довкілля, сприяв вихованню  патріотизму, відповідальності за свою Вітчизну та її природу як національне багатство, основу життя на Землі.

Проведення такого виду виховної роботи урізноманітнило навчально-виховний процес, зацікавило дітей, мотивувало до еколого-патріотичної діяльності.

 

docx
Додав(-ла)
Гевко Галя
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Сценарії
Інкл
Додано
30 березня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку