Еколого – психологічний тренінг «Ми – земляни»

Про матеріал
Мета: простежити історичні тенденції в розвитку взаємодії людини з природою; усвідомити причинно - наслідкові зв’язки у природі; формувати в дітей уявлення про майбутнє світу природи, мотивацію переходу до природокористування на засадах сталого розвитку; сприяти особистісному розвитку, самовдосконаленню.
Перегляд файлу

Еколого – психологічний тренінг  «Ми – земляни»

 

Тренінг склала:

Полякова Н.В.,

 вчитель біології

«Комунальний заклад «Шарівський ліцей

Валківської районної ради Харківської області

 

Мета: простежити історичні тенденції в розвитку взаємодії людини з природою; усвідомити причинно - наслідкові зв’язки у природі;

формувати в дітей уявлення про майбутнє світу природи, мотивацію  переходу до природокористування на засадах сталого розвитку; сприяти особистісному розвитку, самовдосконаленню.

Обладнання: відеофільм «Концерт «Еволюція», фрагмент мультфільму «Валлі», тест «Екологічний слід», музика, ватмани, фломастери, мультимедійне обладнання.

Учасники тренінгу:  учні10, 11класів

Час тривалості тренінгу:1,5 годин

Хід тренінгу

І.Організаційний момент

ІІ. Мотивація тренінгу. Сьогодні ми поговоримо проте, яке значення має людина в житті планети, яка їй для цього відведена роль, перегорнемо сторінки життя людини на планеті. І спробуємо визначитися, що нас чекає надалі?

ІІІ. Практична частина тренінгу.

В невимушеній обстановці під час гри «Коло друзів»  діти об’єднуються в три групи.                                           Земляни:     1 група – люди минулого,

                                                                           2 група – люди сьогодення,

                                                                           3 група – люди майбутнього.

 

Кожній групі пропонується обговорити і описати ознаки світу природи, характерні для їхнього часу(ватман, фломастери)

Час підготовки – 7 – 10 хвилин.

Представники від груп по черзі повідомляють результати обговорень.

  1.               Виступ  «Людей  минулого» (презентація, постерна сесія)
  2.               Виступ  «Людей  сьогодення» (презентація, постерна сесія)

 

Звернення до групи «Люди сьогодення»:

  •                   Як на вашу думку, чи винні люди минулого в екологічних проблемах вашого часу? Якщо так, які звинувачення ви їм висуваєте?

Звернення до «Людей  минулого»:

Чи погоджуєтеся ви з цими звинуваченнями? Чому?

  1.               Виступ  «Людей  майбутнього» (презентація кадрів з мультфільму «Валлі»)

Звернення до «Людей майбутнього»:

  •                   Чи подобається вам самим вести такий спосіб життя , який ви нам описали?
  •                   Як ви вважаєте, чи винні нинішні люди в екологічних проблемах вашого часу?
  •                   Чи можна ще запобігти деяким із них? Якщо так, то яким чином?

Ведучий звертається до всіх груп:

  •                   Чи завдаєте ви шкоди природі своїм способом життя? Як саме?
  •                   Назвіть екологічні проблеми, характерні для вашого часу.
  •                   Чи хотіли б ви жити в іншому часі? Чому?
  1.               Перегляд відеофільму «Концерт «Еволюція»

          Обговорення фільму

  1.               Практична робота «Розрахунок власного екологічного сліду»

          Обговорення результатів

ІV. Заключна частина тренінгу

         Рефлексія.  Ведучий до всіх груп:

  •                   Розкажіть, що вам дає світ природи. Які особисті потреби задовольняє? Які потреби не може задовольнити природа ?
  •                   Як зробити так, щоб всім було добре?

 

V. Підсумки тренінгу. (відеоролик  «Краса і велич  природи»)

В кожній країні,  і в світі в цілому має панувати сталий розвиток, і кожна людина повинна чітко дотримуватися норм і правил життя, що забезпечують цілісність природи,  її майбутнє. Тільки так можна зберегти  життя на планеті. Тільки так ми маємо право на майбутнє.

 

doc
Додано
2 березня 2020
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку