Проект підготували: Жигула Ірина Боротюк Іванна Шокот Марія Генько Катерина учні 11 – Б класу Керівник: Шокот Вікторія Григорівна Чудельської ЗОШ І – ІІІ ступенів. Відділ освіти. Сарненської РДАВсеукраїнський конкурсз квітництва і ландшафтного дизайну“Квітуча Україна”Озеленення території навчального закладу
Мета роботи: Залучити друзів до озеленення та оформлення шкільного подвір’я; дати їм можливість проявити себе, досягти успіху;Збагатити видовий склад квітково-декоративних рослин біля школи;Підвищити естетичність, декоративність,функціональність шкільного подвір’я;Покращити екологічний стан навколишнього середовища
План наших дій: Вивчити рослини України,підібрати та проаналізувати матеріали для висадки;Дослідити придатність ґрунтів біля школи щодо різних видів озеленення;Дослідити умови догляду та співіснування певних рослин;Провести консультації з фахівцями та здійснити поїздки до ботанічних садів або парків;Познайомитись з основами ландшафтного дизайну,зробити свій проект;Організувати роботи на шкільному подвір'ї
Шляхи дослідження. Крок 3. Вивчаємо основи ландшафтного дизайну. Ландшафтний дизайн – це сукупність мистецтва, науки і натхнення . Це складний ,але водночас цікавий і захоплюючий процес створення нашого унікального, неповторного стилю,образу. Це копітка праця, політ фантазії, а також правильне розташування всіх елементів мозаїки на нашій ділянці
Ландшафтна зона 1 Спортивний майданчик Зовнішній вигляд майданчика має бути в гармонії з довкіллям. Необхідно вірно обрати якісні матеріали для покриття майданчика. Звичайно, це газон, класичний пісок або дрібний гравій та нові матеріали, які надають справжній простій для фантазії. Гра на такому майданчику дає силу, здоров'я, спритність, нарешті, це рух
Ландшафтна зона 2 Дитячий майданчик для відпочинку учнів початкових класів Різноманітні малі архітектурні форми: дерев'яні містки, альтанки, дерев'яні будиночки, гойдалки допоможуть нам створити особливе природне середовище, ту природну красу, яку ми, часом, марно намагаємося побачити навколо себе
Чому ми навчились: Працювати з літературою та інтернетсайтами, аналізувати матеріал. Проектувати об'єкти ландшафтного дизайну в планах та на місцевостіБрати інтерв'ю у фахівців. Робити комп'ютерні презентації роботи. Організовувати акції серед своїх друзів в школі та серед мешканців села
Керівник проектувчитель біологіїШокот Вікторія Григорівна. В роботі над цим проектом моя мета як педагога – сприяти вихованню в дітей любові до рідної природи,розвивати в них почуття дбайливого господаря закладу, в якому вони навчаються, виховувати почуття прекрасного, ознайомити дітей з професією дизайнера, залучити учнів, вчителів та батьків до благоустрою шкільного подвір'я