Всеукраїнський конкурс з квітництва і ландшафтного дизайну “Квітуча Україна” Презентація "Озеленення території навчального закладу "

Про матеріал
Метою проекту було залучити друзів до озеленення та оформлення шкільного подвір’я; дати їм можливість проявити себе, досягти успіху; Збагатити видовий склад квітково-декоративних рослин біля школи; Підвищити естетичність, декоративність,функціональність шкільного подвір’я; Покращити екологічний стан навколишнього середовища
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект підготували: Жигула Ірина Боротюк Іванна Шокот Марія Генько Катерина учні 11 – Б класу Керівник: Шокот Вікторія Григорівна Чудельської ЗОШ І – ІІІ ступенів. Відділ освіти. Сарненської РДАВсеукраїнський конкурсз квітництва і ландшафтного дизайну“Квітуча Україна”Озеленення території навчального закладу

Номер слайду 2

Проект підготували: Біолог – Жигула Ірина. Дизайнер – Боротюк Іванна. Еколог – Шокот Марія. Програміст – Генько Катерина

Номер слайду 3

Нас зацікавило: Перетворити роботу на шкільному подвір'ї з примусового “відпрацьовування” на роботу творчу, з задоволенням – це можливо?

Номер слайду 4

Мета роботи: Залучити друзів до озеленення та оформлення шкільного подвір’я; дати їм можливість проявити себе, досягти успіху;Збагатити видовий склад квітково-декоративних рослин біля школи;Підвищити естетичність, декоративність,функціональність шкільного подвір’я;Покращити екологічний стан навколишнього середовища

Номер слайду 5

План наших дій: Вивчити рослини України,підібрати та проаналізувати матеріали для висадки;Дослідити придатність ґрунтів біля школи щодо різних видів озеленення;Дослідити умови догляду та співіснування певних рослин;Провести консультації з фахівцями та здійснити поїздки до ботанічних садів або парків;Познайомитись з основами ландшафтного дизайну,зробити свій проект;Організувати роботи на шкільному подвір'ї

Номер слайду 6

Шляхи дослідження: Крок 1. Вивчаємо рослини України. Ми прочитали багато книжок про рослини. Крок 2. Екскурсія до Софіївського парку. Керівник проекту у червні 2013 року побувала на території Софіївського парку

Номер слайду 7

Результати дослідження. Для шкільного подвір'я ми вибрали рослини: ЧорнобривціАйстри. Ромашки. Майори

Номер слайду 8

Результати дослідження. Ще ми висадимо на шкільному подвір'ї: самшитялину вишню бузокжасмин

Номер слайду 9

Результати дослідження. Ми будемо милуватися на шкільному подвір'ї: трояндами ліліями піонами гладіолусамитюльпанами

Номер слайду 10

Шляхи дослідження. Крок 3. Вивчаємо основи ландшафтного дизайну. Ландшафтний дизайн – це сукупність мистецтва, науки і натхнення . Це складний ,але водночас цікавий і захоплюючий процес створення нашого унікального, неповторного стилю,образу. Це копітка праця, політ фантазії, а також правильне розташування всіх елементів мозаїки на нашій ділянці

Номер слайду 11

Результати дослідження. Елементи ландшафтного дизайну – газон, квітники, доріжки, дерева та кущі, декоративні водоймища, садові скульптури. Газон має важливе санітарно-гігієнічне значення – зелений колір заспокоює нервову систему, зменшує втому, підвищує працездатність

Номер слайду 12

Проектуємо подвір'я Ми підібрали рослинні угрупування та елементи дизайну, вивчили композиційні прийоми проектування і починаємо планувати. Шкільне подвір'я ми ділимо на чотири функціональні зони: Спортивну. Дитячий майданчик. Паркову. Шкільний майданчик

Номер слайду 13

Ландшафтна зона 1 Спортивний майданчик Зовнішній вигляд майданчика має бути в гармонії з довкіллям. Необхідно вірно обрати якісні матеріали для покриття майданчика. Звичайно, це газон, класичний пісок або дрібний гравій та нові матеріали, які надають справжній простій для фантазії. Гра на такому майданчику дає силу, здоров'я, спритність, нарешті, це рух

Номер слайду 14

Ландшафтна зона 2 Дитячий майданчик для відпочинку учнів початкових класів Різноманітні малі архітектурні форми: дерев'яні містки, альтанки, дерев'яні будиночки, гойдалки допоможуть нам створити особливе природне середовище, ту природну красу, яку ми, часом, марно намагаємося побачити навколо себе

Номер слайду 15

Ландшафтна зона 3 Ландшафтний парк з квітниками Порядок з вишнями та бузком - опори з підвісними вазонами, клумби різних форм. А в затишку під калинами-лавочки для відпочинку

Номер слайду 16

Ландшафтна зона 4 Шкільний майданчик для урочистих лінійок. Шкільний майданчик планується прикрасити клумбами з квітами різних пастельних кольорів

Номер слайду 17

Реалізація проекту. Зони шкільного подвір'я, окремі ділянки та квітники розподілено між класами, діти нашої школи вже розпочали роботу з реалізації нашого проекту

Номер слайду 18

Чому ми навчились: Працювати з літературою та інтернетсайтами, аналізувати матеріал. Проектувати об'єкти ландшафтного дизайну в планах та на місцевостіБрати інтерв'ю у фахівців. Робити комп'ютерні презентації роботи. Організовувати акції серед своїх друзів в школі та серед мешканців села

Номер слайду 19

Керівник проектувчитель біологіїШокот Вікторія Григорівна. В роботі над цим проектом моя мета як педагога – сприяти вихованню в дітей любові до рідної природи,розвивати в них почуття дбайливого господаря закладу, в якому вони навчаються, виховувати почуття прекрасного, ознайомити дітей з професією дизайнера, залучити учнів, вчителів та батьків до благоустрою шкільного подвір'я

Номер слайду 20

Використані джерела. Білоус В. І. Садово-паркове мистецтво. Київ, 2001 Бочалюк О. І. Озеленення ділянки навчального закладу. Крижанівська М. Я. Основи ландфафтного дизайну, “Ліра-К” 2009

pptx
Додав(-ла)
Шокот Вікторія
Додано
10 березня 2020
Переглядів
1890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку