Економічне виховання

Про матеріал

Пропоную вам презентацію для перегляду - економічне виховання у дошкільних закладах освіти

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Економічне виховання Підготувала Ясінська Валентина

Номер слайду 2

Економічне виховання — організована педагогічна діяльність, спрямована на формування економічної культури учнів.

Номер слайду 3

Найчастіше системою економічного виховання в дошкільному навчальному закладі охоплюють дітей з чотирьох років, використовуючи при цьому ігрові прийоми. Заняття з економіки виховують у дітей ощадливість, економність, бережливе ставлення до власних речей тощо. При цьому важливо, щоб дошкільники усвідомлювали себе не тільки членами сім’ї, а і суспільства, маленькими громадянами своєї держави.

Номер слайду 4

Формування економічної досвідченості дошкільників можливе за допомогою гри. У грі діти наслідують форми суспільних відносин людей, поступово опановують моральні норми й починають керуватися ними у своїх стосунках з дорослими й іншими дітьми. Через гру дошкільники освоюють та пізнають світ. Гра є тим механізмом, що перетворює зовнішні вимоги соціального середовища на власні потреби дитини.

Номер слайду 5

Також ігри сприяють закріпленню й розширенню знань про економічну сферу діяльності дорослих, виробленню елементарних практичних навичок у сфері економічних відносин. Окрім завдань загальної цільової спрямованості ці ігри розвивають психічні процеси, інтелект дитини, удосконалюють особистісні якості, створюють передумови для психологічної підготовленості та залучення до економічної сфери діяльності. 

Номер слайду 6

Ігри економічної спрямованості«Види витрат»Мета: навчати дітей визначати види витрат, виділяючи серед них основні; розвивати вміння аналізувати, робити висновки. Хід гри: вихователь показує дітям картки із зображенням театру, хліба, помешканням (дому), дитячого садочка, меблів, іграшок, цукерок. Пропонує вибрати ті картки, на яких зображеннях основні види витрат будь-якої людини.

Номер слайду 7

«Банк»Мета : закріпити знання дітей про діяльність банку; розвивати мислення; формувати вміння рахувати, аналізувати. Хід гри: діти, ознайомлені з діяльністю банку можуть виконувати банківські операції: знімати гроші з картки, обмінювати валюту, вносити плату за комунальні послуги, за дитячий садок, обмінювати старі купюри на нові. Декілька дітей виконують ролі касирів, інші – відвідувачі банку. Гра може повторюватися декілька разів зі зміною ролей.

Номер слайду 8

«Якість товару»Мета: закріпити знання дітей про взаємозалежності якості товару і навчити співвідносити якість їх з ціною; розвивати вміння аналізувати, робити висновки, виховувати дбайливе ставлення до речей. Хід гри: вихователь пропонує оглянути предмети, серед яких можуть бути зламані іграшки, книжки з відірваними сторінками і обрати ті, які, на думку дітей, мають не дуже гарний вигляд, тому їх ціна має бути низькою. Діти отримують завдання поліпшити зовнішній вигляд цих речей, а отже, й підвищити їхню вартість.

pptx
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку