Екозахід „Збережемо ліси для нащадків”

Про матеріал

Екозахід „Збережемо ліси для нащадків”

Той, хто любить паростки кленові,

Хто діброви молоді ростить,

Сам достоїн людської любові,

Бо живе й працює- для століть.

Учитель: Проведення вечора на тему „Збережемо ліси для нащадків ”допоможе учням зрозуміти значення лісу в природі й у житті людини і дасть змогу підсумувати проведенудослідницьку природоохоронну роботу в школі.

Ведучий 1: Ліс невичерпне багатство нашої країни. Він завжди був другом людини, захищав її в лиху годину і дарував свої запаси. Немає на Землі людини чиє життя не було б пов'язане з життям лісу. З деревини виготовляють меблі, папір, розчинники для фарб, спеціальні масла, ліки, вітаміни.

Ведучий 2: Життя без лісу було б неможливим. Ліс дарує нам гриби, ягоди, лікарські рослини. Це джерело кисню, захисник річок, ґрунтів. Хочеться низько вклонитися зеленому другу за його гостинність безкорисність.

М. Рильський, „Ліс”

Учень: Ліс, або, як серби кажуть, ширма,

Це не просто сосни та дуби:

Не одна там народилось дарма

Повна щастя, ніжності, журби

Учениця: Він співа то грізно, то шовково

Як морська безсмертна, глибина

Не одне ж там розцвілося слово,

Запалала пісня не одна.

Учень: Гомонить він з вечора до рання

Незглибимий, як людське життя,

Не одне там виникло кохання,

Не одне змужніло там дитя

Учениця: Як війна крилом своїм багряним

Отінила злото наших нив

Він давав притулок партизанам

Він бійців поранених живив.

Учень: З рослинами він вічну дружбу має

Приятелю дощам він голубим

І в пшеничнім пишнім врожаї

Лісовий таїться сизий дим.

І. Нікітін „Лес”

Учениця: Шуми, шуми, зелёный лес!

Знаком мне шум твой величавый

И твой покой, и блеск небес.

Над головой кудрявой.

Учень: Я с детства понимать привык

Твоё молчание немое,

Итвой таинственный язык

Как что-то близко, родное.

Учениця: Как я любил, когда порой,

Краса угрюмая природы,

Ты спорил с сильною грозой

В минуты страшной непогоды

Учень: Когда больших твоих дубов

Вершины тёмные качались

И сотни разных голосов

В твоей душе перекликались…

Учениця: Или когда светило дня

На дальнем западе сияло

И ярким пурпуром огня

Твою одежду освещало.

Учень: Меж тем в глуши твоих дерев

Била уж ночь, а над тобой

Цепь разноцветных облаков

Тянулась пестрою грядою…

Ведучий 1: Ліс у народі називали зеленою скарбницею. Він поліпшує склад повітря, зволожує і пом'якшує клімат, захищає поля від суховіїв, регулює водний режим ґрунту. Ліс - чудовий підручник, який створила сама природа. І товщі його сторінок розум людини бере знання, розгадує таємниці природи.

Ведучий 2: Ліси тягнуться через усю нашу країну із заходу на схід. Слуги лісів ,що складаються з дубів ,буків, грабів і ялини, тягнуться від околиці нашого села аж до сивих Карпат. У наших лісах водяться козулі, борсуки, зайці, куниці, лисиці. Вони повняться пташиним співом, кришталевим дзюрчанням джерел, запахами цілющих трав.

Ведучий 1: Особливої уваги приділено охороні лісів. Створено законипро охорону природи, які втілюються в життя протягом всієї історії країни. Піклуються про ліс у місцевому лісництві. Систематично проводяться санітарні рубки і рубки догляду. На облік узятомурашники, проводиться їхрозселення . На обліку козулі, олені, борсуки. Дорослим у цій роботі допомагають юні лісівники шкільного лісництва.

Ведучий 2: Серед птахів наших лісів багато рідкісних. Це пугач, лелека чорний, дятел чорний та інші. Юннати розповідають про рідкісних птахів лісів.

Ведучий 1: Багато користі приносять лісу лісові руді мурашки. Вони знищують безліч комах-шкідників, за що їх назвали санітарами лісу.Юннати розмовляють про охорону лісових рудих мурашок.

Вікторина

(Збережемо ліси для нащадків)

1.Яка основна порода дерев у наших лісах (дуб).

2.Які дерева наших лісів патріархами (дуби).

3.Назвіть 10 видів їстівних грибів нашого лісу.

4.Яківи знаєте отруйні гриби? (мухомор, бліда поганка, несправжні опеньки).

5.Назвіть 5 видів лікарських рослин лісу (шипшина, малина, горобина, барвінок, папороть).

6.Назвіть деревні породи , які використовуються, як лікарські рослини (кедр, дуб, ялина, береза, крушина).

7.Які з дерев, що ростуть у наших лісах, характеризуються найбільшою довговічністю? (тис ягідний).

8.Які хвойнідерева ви знаєте? (тис, ялина, сосна, модрина, кедр).

9.Як можна визначити вік зрізаного дерева (за річними кільцями).

10.За назвою якого дерева названо місяць року? Це дерево цвіте найпізніше. (липа-липень).

11. З насіння яких дерев виготовляють олію? (кедра, бука).

12. Які парнокопитні водяться в наших лісах? (козулі, дикі свині, олені).

13. Яких перетинчастокрилих людина використовує в боротьбі з

комахами-шкідниками лісу? (лісових рудих мурашок).

14. Які птахи з ряду куриних зустрічаються на узліссі і чагарниках нашогокраю? (куріпки сірі).

15. У картинах яких художників відображено красу лісу? (Левітана, Шишкіна,Куїнджі).

16. Назвіть найбільший лісовий заповідник нашої країни (Карпатський).

17. Які лісові птахи сприяють природному лісовідновленню? (сойки, дятли,шишкарі, дрізд).

18. Як ставлення учнів до підручників позначається на збереженні лісів?

19. Назвіть 6 видів осілих птахів наших лісів.(дятел строкатий, сорока, сова, сойка, ворона, пугач).

20. Назвіть рідкісних птахів і звірів нашого краю, які перебувають під охороною. (козуля європейська, борсук, куниця лісова, сова вухата, пугач, дятел чорний, куріпка сіра).

Перегляд файлу

Екозахід „Збережемо ліси для нащадків”

Той, хто любить паростки кленові,

Хто діброви молоді ростить,

Сам достоїн людської любові,

Бо живе й працює  - для століть.

Учитель: Проведення вечора на тему „Збережемо ліси для нащадків ”  допоможе учням зрозуміти значення лісу в природі й у житті людини і дасть змогу підсумувати проведену  дослідницьку природоохоронну роботу в школі.

Ведучий 1: Ліс невичерпне багатство нашої країни. Він завжди був другом людини, захищав її в лиху годину і дарував свої запаси. Немає на Землі людини чиє життя не було б пов’язане з життям лісу. З деревини виготовляють меблі, папір, розчинники для фарб, спеціальні масла, ліки, вітаміни.

Ведучий 2: Життя без лісу було б неможливим. Ліс дарує нам гриби, ягоди, лікарські рослини. Це джерело кисню, захисник річок, ґрунтів. Хочеться низько вклонитися зеленому другу за його гостинність безкорисність.

М. Рильський, „Ліс”

Учень: Ліс, або, як серби кажуть, ширма,

Це не просто сосни та дуби:

Не одна там народилось дарма

Повна щастя, ніжності, журби

Учениця: Він співа то грізно, то шовково

Як морська безсмертна, глибина

Не одне ж там розцвілося слово,

Запалала пісня не одна.

Учень: Гомонить він з вечора до рання

Незглибимий, як людське життя,

Не одне там виникло кохання,

Не одне змужніло там дитя

Учениця: Як війна крилом своїм багряним

Отінила злото наших нив

Він давав притулок партизанам

Він бійців поранених живив.

Учень: З рослинами він вічну дружбу має

Приятелю дощам він голубим

І в пшеничнім пишнім врожаї

Лісовий таїться сизий дим.

І. Нікітін „Лес”

Учениця: Шуми, шуми, зелёный лес!

Знаком мне шум твой величавый

И твой покой, и блеск небес.

Над головой кудрявой.

Учень: Я с детства понимать привык

Твоё молчание немое,

И  твой таинственный язык

Как что-то близко, родное.

Учениця: Как я любил, когда порой,

Краса угрюмая природы,

Ты спорил с сильною грозой

В минуты страшной непогоды

Учень: Когда больших твоих дубов

Вершины тёмные качались

И сотни разных голосов

В твоей душе перекликались…

Учениця: Или когда светило дня

На дальнем западе сияло

И ярким пурпуром огня

Твою одежду освещало. 

Учень:  Меж тем в глуши твоих дерев

Била уж ночь, а над тобой

Цепь разноцветных облаков

Тянулась пестрою грядою…

Ведучий 1: Ліс у народі називали зеленою скарбницею. Він поліпшує склад повітря, зволожує і пом’якшує клімат, захищає поля від суховіїв, регулює водний режим ґрунту. Ліс - чудовий підручник, який створила сама природа. І товщі його сторінок розум людини бере знання, розгадує таємниці природи.

Ведучий 2: Ліси тягнуться через усю нашу країну із заходу на схід. Слуги лісів ,що складаються з дубів ,буків, грабів і ялини, тягнуться від околиці нашого села аж до сивих Карпат. У наших лісах водяться козулі, борсуки, зайці, куниці, лисиці. Вони повняться пташиним співом, кришталевим дзюрчанням джерел, запахами цілющих трав.

Ведучий 1: Особливої уваги приділено охороні лісів. Створено закони  про охорону природи, які втілюються в життя протягом всієї історії країни. Піклуються про ліс у місцевому лісництві. Систематично проводяться санітарні рубки і рубки догляду. На облік узято  мурашники, проводиться їх  розселення . На обліку козулі, олені, борсуки. Дорослим у цій роботі допомагають юні лісівники шкільного лісництва.

Ведучий 2: Серед птахів наших лісів багато рідкісних. Це пугач, лелека чорний, дятел чорний та інші. Юннати розповідають про рідкісних птахів лісів.

Ведучий 1: Багато користі приносять лісу лісові руді мурашки. Вони знищують безліч комах-шкідників, за що їх назвали санітарами лісу.   Юннати розмовляють про охорону лісових рудих мурашок.

 

 

 

 

 

 

Вікторина

(Збережемо ліси для нащадків)

  1. Яка основна порода дерев у наших лісах (дуб).
  2. Які дерева наших лісів патріархами (дуби).
  3. Назвіть 10 видів їстівних грибів нашого лісу.
  4. Які  ви знаєте отруйні гриби? (мухомор, бліда поганка, несправжні опеньки).
  5. Назвіть 5 видів лікарських рослин лісу (шипшина, малина, горобина, барвінок, папороть).
  6. Назвіть деревні породи , які використовуються, як лікарські рослини (кедр, дуб, ялина, береза, крушина).
  7. Які з дерев, що ростуть у наших лісах, характеризуються найбільшою довговічністю? (тис ягідний).
  8. Які хвойні  дерева ви знаєте? (тис, ялина, сосна, модрина, кедр).
  9. Як можна визначити вік зрізаного дерева (за річними кільцями).
  10. За назвою якого дерева названо місяць року? Це дерево цвіте найпізніше. (липа-липень).
  11.  З насіння яких дерев виготовляють олію? (кедра, бука).
  12.  Які парнокопитні водяться в наших лісах? (козулі, дикі свині, олені).
  13.  Яких перетинчастокрилих людина використовує в боротьбі з

       комахами-шкідниками лісу? (лісових рудих мурашок).

  1.  Які птахи з ряду куриних зустрічаються на узліссі і чагарниках нашого  краю? (куріпки сірі).
  2.  У картинах яких художників відображено красу лісу? (Левітана, Шишкіна,  Куїнджі).
  3.  Назвіть найбільший лісовий заповідник нашої країни (Карпатський).
  4.  Які лісові птахи сприяють природному лісовідновленню? (сойки, дятли,  шишкарі, дрізд).
  5.  Як ставлення учнів до підручників позначається на збереженні лісів?
  6.  Назвіть 6 видів осілих птахів наших лісів.(дятел строкатий, сорока, сова, сойка, ворона, пугач).
  7.  Назвіть рідкісних птахів і звірів нашого краю, які перебувають під охороною. (козуля європейська, борсук, куниця лісова, сова вухата, пугач, дятел чорний, куріпка сіра).

 

 

doc
Додано
13 квітня 2018
Переглядів
1833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку