Ознайомлення учнів із кабінетом інформатики, сучасними комп'ютерами, учнівськими роботами; формування інтересу учнів початкової школи до вивчення інформатики, формування елементів інформаційної культури; виховувати в учнів стимулювання до застосування новітніх комп'ютерних технологій.
ЕКСКУРСІЯ ДО КАБІНЕТУ ІНФОРМАТИКИ.
Мета:
- ознайомлення учнів із кабінетом інформатики, сучасними комп'ютерами, учнівськими роботами;
- формування інтересу учнів початкової школи до вивчення інформатики, формування елементів інформаційної культури;
- виховувати в учнів стимулювання до застосування новітніх комп'ютерних технологій.
Хід заходу
І. Організаційний момент
Слово вчителя:
— Сьогодні ми раді вітати вас у нашому кабінеті інформатики. Увага! Екскурсія у чарівний світ інформатики для знайомства з Його Величністю Комп'ютером починається!
Сьогодні в нас велике свято, Комп'ютер радий всіх вітати,- Ласкаво просить він у гості клас увесь
В чарівний світ комп'ютерних чудес!
Навчаєш нас, тестуєш, розважаєш,
Даруєш нам ти радість і тепло,
Хоч не живий і серце електронне маєш —
Життя сучасне в купу нас звело!
Ми нероздільні, справи наші спільні,
Ти вірний; добрий і найкращий друг.
Весь час з тобою — всі хвилини вільні,
І світ не бачив ще таких'надійних слуг!
II. Знайомство з пристроями.
Слово вчителя:
— Ви вже знаєте,що комп'ютер — де сучасний технічний пристрій; створений людиною. Люди придумали комп'ютери, щоб швидко виконувати,складні розрахунки. Комп'ютер легко розташовується на письмовому столі і може розв'язати за 1 секунду мільйон задач і прикладів з арифметики.
- А як називаються ці пристрої, які стоять на столі? Ми всі разом будемо називати пристрої.
Ведучий читає вірші, зупиняючись у потрібних місцях:
1.Ось на телевізор схожий ,
На столі стоїть ... (монітор,дисплей).
Він в усьому допоможе,
Друг дорослих і дітей.
Покаже кольорові візерунки,.
Фільми,схеми і малюнки.
Дивись уважно ти на нього,
На цифри, підписи до цього.
2. Цей блок називають ... (системним).
Важливі в ньому мікросхеми.
Мозок ... (процесором) називається,
Він всередині блоку ховається. .
Він рахує, він читає,
Скільки ж слів він пам'ятає!
Та біда: хоч все він знає,
Вимкнеш — все він забуває.
3. На столі ... (клавіатура),
0сь де пальцям фізкультура.
Вправи треба їм робити,
Щоби пальці укріпити.
Раз, два, три — і все готово.
На екрані видно, слово.
В силі тут нема потреби,
Сильно тиснути не треба.
4.Скромний,сірий коробок,
Довгий, тонкий проводок,
Кілька кнопок на коробці —
... (миша) це, дівчатка й хлопці!
Мишу на килимок ти поклади,
В сторону мишею ти поведи,
І на екрані у ту ж саму мить
Стрілочка чорна сама побіжить.
Миша може показати,
Миша може наказати,
- I тоді комп'ютер вміло
Зразу ж візьметься за діло.
5. Як працює, друзі, ... (принтер)?
Може, « квінтер-мінтер-вінтер ».
Магічними словами нам скористатися,
Щоб з пристроєм цим скоріш розібратися?
Всередину втягує він папірець,
Не встигнеш присісти і на стілець —
Вірш за хвилину нам надрукує,
А поруч картинки він розташує
ІІІ. Робота за компютерами.
Комп'ютер наш багато чого вміє,
Тільки от вчитись за нас не зуміє,
Але може, як учитель підказати,
Трішечки з нами в ігри пограти. (Ігри)
Може мультфільм залюбки показати,
Пісню улюблену може програти.
До зірок долетіти,
Принцесу звільнити,
Цілу країну побудувати,
Або з драконами воювати,
Задачі з математики розв'язати,
Листа приятелю надіслати.
І навіть зі святом нас привітати.
6. Наука цікава- інформатикою зветься,
Працювати з інформацією вам доведеться.
Помічник для цього є надійний,
Він комп'ютером зоветься!
Слово вчителя:
- Якщо з комп'ютером товаришувати, то можна навчитися самому створювати малюнки, програми, мультики, готувати доповіді з презентаціями. Наші учні беруть участь у різноманітних конкурсах, турнірах з інформатики.
ІV.Рефлексія. Чи сподобалась екскурсія? Що найбільше?
V. Підсумки.
Заключне слово вчителя:
— Ось і закінчилася наша екскурсія до кабінету інформатики! Що запам'яталося найбільш за все, що сподобалось? (Діти, зазвичай, із задоволенням діляться своїми враженнями, розповідають про комп'ютери, які бачили у батьків, друзів.)
До нових зустрічей!