ЕКСКУРСІЯ ДО КАБІНЕТУ ІНФОРМАТИКИ.

Про матеріал

Ознайомлення учнів із кабінетом інформатики, сучасними комп'ютерами, учнівськими роботами; формування інтересу учнів початкової школи до вивчення інформатики, формування елементів інформаційної культури; виховувати в учнів стимулювання до застосування новітніх комп'ютерних технологій.

Перегляд файлу

ЕКСКУРСІЯ  ДО  КАБІНЕТУ  ІНФОРМАТИКИ.

Мета:

- ознайомлення учнів із кабінетом інформатики, сучасними комп'ютерами, учнівськими роботами;

- формування інтересу учнів початкової школи до вивчення інформатики, формування елементів інформаційної культури;

- виховувати в учнів  стимулювання до застосування новітніх комп'ютерних технологій.

Хід заходу

І. Організаційний момент

Слово вчителя:                                                             

— Сьогодні ми раді вітати вас у нашому кабінеті інформатики. Увага! Екскурсія у чарівний світ інформатики для знайомства з Його Величністю Комп'ютером починається!

Сьогодні в нас велике свято, Комп'ютер радий всіх вітати,- Ласкаво просить він у гості клас увесь

 В чарівний світ комп'ютерних чудес!

 Навчаєш нас, тестуєш, розважаєш,

Даруєш нам ти радість і тепло,

 Хоч не живий і серце електронне маєш —

Життя сучасне в купу нас звело!

Ми нероздільні, справи наші спільні,

 Ти вірний; добрий і найкращий друг.

Весь час з тобою — всі хвилини вільні,

І світ не бачив ще таких'надійних слуг!

II. Знайомство з пристроями.

Слово вчителя:

— Ви вже знаєте,що комп'ютер — де сучасний технічний пристрій; створений людиною. Люди придумали комп'ютери, щоб швидко виконувати,складні розрахунки. Комп'ютер легко роз­ташовується на письмовому столі і може розв'язати за 1 секунду мільйон задач і прикладів з арифметики.

-  А як називаються ці пристрої, які стоять на столі? Ми всі разом будемо  називати  пристрої.

Ведучий читає вірші, зупиняючись у потрібних місцях:

1.Ось на телевізор схожий ,

На столі стоїть ... (монітор,дисплей).

Він в усьому допоможе,

Друг дорослих і дітей.

Покаже кольорові візерунки,.

Фільми,схеми і малюнки.                                                               

Дивись уважно ти на нього,

На цифри, підписи до цього.                                          

2. Цей блок називають ... (системним).

 Важливі в ньому мікросхеми.

Мозок ... (процесором) називається,

Він всередині блоку ховається. .

Він рахує, він читає,

Скільки ж слів він пам'ятає!

Та біда: хоч все він знає,

 Вимкнеш — все він забуває.

3.  На столі ... (клавіатура),

0сь де пальцям фізкультура.

 Вправи треба їм робити,

Щоби пальці укріпити.

Раз, два, три — і все готово.

На екрані видно, слово.

В силі тут нема потреби,

Сильно тиснути не треба.

4.Скромний,сірий коробок,

Довгий, тонкий  проводок,

Кілька кнопок на коробці —

... (миша) це, дівчатка й хлопці!

 Мишу на килимок ти поклади,

 В сторону мишею ти поведи,

І на екрані у ту ж саму мить

Стрілочка чорна сама побіжить.

Миша може показати,

 Миша може наказати,

- I тоді комп'ютер вміло

Зразу ж візьметься за діло.

5. Як працює, друзі, ... (принтер)?

Може, « квінтер-мінтер-вінтер ».

Магічними словами нам скористатися,

Щоб з пристроєм цим скоріш розібратися?

Всередину втягує він папірець,

Не встигнеш присісти і на стілець —

Вірш за хвилину нам надрукує,

А поруч картинки він розташує

ІІІ. Робота за компютерами.

Комп'ютер наш багато чого вміє,

 Тільки от вчитись за нас не зуміє,

Але може, як учитель підказати,

Трішечки з нами в ігри пограти.   (Ігри)

Може  мультфільм  залюбки  показати,

Пісню улюблену може програти.

До зірок долетіти,

Принцесу звільнити,

Цілу країну побудувати,

Або з драконами воювати,

 Задачі з математики розв'язати,

Листа приятелю надіслати.

 І навіть зі святом нас привітати.

6. Наука цікава- інформатикою зветься,

Працювати з інформацією вам доведеться.

Помічник для цього є надійний,

Він комп'ютером зоветься!

Слово вчителя:

- Якщо з комп'ютером товаришувати, то можна навчитися самому створювати малюнки, програми, мультики, готувати доповіді з презентаціями. Наші учні беруть участь у різноманітних конкурсах, турнірах з інформатики.

ІV.Рефлексія. Чи сподобалась екскурсія? Що найбільше?

V. Підсумки.

Заключне слово вчителя:

— Ось і закінчилася наша екскурсія до кабінету інформатики! Що запам'яталося найбільш за все, що сподобалось? (Діти, зазви­чай, із задоволенням діляться своїми враженнями, розповідають про комп'ютери, які бачили у батьків, друзів.)

До нових зустрічей!

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Позакласні заходи
Інкл
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
1750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку