Екскурсія до сільського стадіону та практичні заняття

Про матеріал
Мета: поглиблювати знання, уміння та навички, що отримані учнями на уроках фізичної культури; сприяти зміцненню здоров’я учнів;розширювати уявлення дітей про спортивне життя села, спортивне знаряддя, про професії, пов'язані з фізичним вихованням; залучати учнів до рухової діяльності за допомогою рухливих ігор і естафет; розвивати пам'ять, увагу, організованість, самостійність, уміння узгоджувати інтереси, долати труднощі; виховувати організованість, дисциплінованість і витримку.
Перегляд файлу

Екскурсія до сільського стадіону та практичні заняття

Мета:  поглиблювати знання, уміння та навички, що отримані учнями на уроках фізичної культури;
сприяти зміцненню здоров’я учнів;розширювати уявлення дітей про спортивне життя села, спортивне знаряддя, про професії, пов'язані з фізичним вихованням; залучати учнів до рухової діяльності за допомогою рухливих ігор і естафет; розвивати пам'ять, увагу, організованість, самостійність, уміння узгоджувати інтереси, долати труднощі; виховувати організованість, дисциплінованість і витримку.

 

Хід екскурсії

І Організаційний момент.

 

1. Цільовий інструктаж з техніки безпеки під час переходу до стадіону.

1.  Від школи до місця проведення екскурсії й назад рухатися колоною по двоє. Перша і остання пара несе червоний прапорець.

2.  Під час руху не відставати від групи і не галасувати.

3.. Проходь по тротуару тільки праворуч. За відсутності тротуару, іди по лівому краю дороги, назустріч руху транспорту.

4. Дорогу переходь у тому місці, де є пішохідна доріжка або встановлено світлофор. Дорогу переходь на зелене світло.

5. Коли переходиш дорогу, дивись спочатку ліворуч, потім — праворуч.

6. За відсутності світлофора переходь дорогу на перехресті. Перетинати вулицю потрібно прямо, а не навскоси.

7. Не переходь дорогу, коли поруч рухається транспорт.

8. На проїжджій частині суворо заборонено грати.

 

2. Правила поведінки під час проведення спортивних завдань.

    (повтор інструкцій по ТБ на уроках фізичної культури)

 

ІІ Основна частина

1. Ознайомлення зі спеціальним спортивним обладнанням та особливостями його використання.

2. Розповідь про футбольну команду с. Підлиман.

3. Гра «Футбол»

 ІІІ Заключна частина.

1. Спортивні змагання «Веселі старти»

1. Перше завдання: «Біг з кулькою»
- пробігти з кулькою, лежачим на зошити; по черзі вся команда, хто швидше.
2. «Метання м'яча»
- Метання м'яча в баскетбольне кільце, чия команда більше закине м'ячів.
3. Естафета. За сигналом перший учасник команди біжить до прапорця і назад, плескає у долоні руки наступного учасника - передає естафету. Переможе той, хто першим досягне фінішу.
4. «Біг зі скакалкою». Кожен з команди, стрибає через скакалку і назад. Потім передає скакалку наступним й так далі до перемоги.
5. «Передача м'яча»
Ви всі стоїте на своїх місцях і тримайте руки над головою. Потрібно по черзі передати м'яч над головою в кінець команди, переможе та команда, яка швидше передасть м'яч.
6. «Біг змійкою з м'ячем»
Кожен член команди повинен пробігти змійкою " між розставленими кеглями з м'ячем в руках, на фініші вдарити м'ячем об підлогу і зловити його, добігти до наступного гравця і передати йому м'яч кидком від позначки.
7.«Стрибки з м'ячем» Для естафети буде потрібно м'яч. Ви повинні, затиснувши м'яч між ногами, дострибати з ним до відмітки і назад, як можна швидше, передати м'яч іншому учаснику і так вся команда. Якщо м'яч хтось впустив, то починає все сначала.Чья команда швидше?
8. «Хто швидше?»
По одній людині від кожної команди по черзі стрибають на двох ногах до обруча, пролазять через нього і біжать назад. 
9. Конкурс з м'ячем "Покатай м'яч".
Котити м'яч однією рукою по лавці, потім взяти його в руки і бігом назад до своєї команди.
10.“Перенеси кубики".
Біля лінії старту кубики за кількістю дітей; брати потрібно по одному і переносити в обруч; тому - бігом.
11. Конкурс для капітанів "Збери картоплю".
Беруть участь капітани команд. З зав'язаними очима зібрати якомога більше картоплин з обруча, що лежить на підлозі (збирати у відерце). Брати по одному.
Підведення підсумків

4. Рухливі ігри

Кіт і мишеня

Учні утворюють спільне коло. Один із гравців зображує кота, а другий - мишеня. "Мишеня" втікає від "кота", а той його доганяє. Гравці, що стоять у колі, вільно пропускають "мишеня" під з'єднаними руками і заважають пробігати "котові". Коли "кіт" спіймає "мишеня" або не може його спіймати тривалий час, призначають іншу пару.

Правила: Для того щоб "кіт" швидше спіймав "мишеня", у колі можна зробити кілька воріт, через які "кіт" може вільно вбігати і вибігати з кола. "Кіт" не має права переступати чи перестрибувати через руки гравців. Гравці, що стоять у колі, не повинні роз'єднувати руки

Вчитель: Давайте дамо слово журі і дізнаємося, чия команда сьогодні стала найкращою, самою швидкою, самої уважною, дружною і спортивної. 
Підсумок нашого заходу, журі називає переможця.
Вчитель: Спорт, хлопці, дуже потрібен,
Ми зі спортом дуже дружимо.
Спорт - помічник!
Спорт - здоров'я!
Спорт - гра!
Фізкульт - ура!

 

 

doc
Додано
2 вересня 2021
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку