Електронне дистанційне тестування: веб-платформи та ресурси

Про матеріал
В даній презентації вказані сім найпоширеніших сервісів для створення або використання онлайн-тестів, та наведений приклад створення тесту з математики для 10 класу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Електронне дистанційне тестування: веб-платформи та ресурси2023 р

Номер слайду 2

В умовах сьогодення, коли форми навчання - дистанційні або змішані, суттєво зростає потреба онлайнових платформ і сервісів, які сприяють можливості здійснити контроль отриманих знань у вигляді дистанційного тестування. В даній роботі розглядаються сім найбільш зручних безкоштовних онлайн-платформ й сервісів, які дозволяють створювати різноманітні тести для дистанційного контролю, їх переваги та можливості. Також детально розглянуто створення тесту в платформі Online Test Pad. Анотація

Номер слайду 3

Сервісів, які дозволяють створювати різноманітні тести для дистанційного контролю

Номер слайду 4

1. ПЛАТФОРМА CLASSROOM. (GOOGLE ФОРМИ) Зручна безкоштовна платформа Google для створення віртуальних класів, розробки та коригування практичних завдань і тестів, самостійних та контрольних робіт й активного обміну завданнями з учителем. Інтерфейс доступний українською мовою. У сервісі можливо коментувати роботи учнів та виставляти оцінки, публікувати оголошення, архівувати проведені курси, ділитися файлами з інших додатків, мати доступ до матеріалів без Інтернет-підключення. Платформа містить сервіс для створення електронного тестування Google Форми — частина офісного інструментарію Google Drive. Це один з найшвидших і простих способів створити своє опитування або тест: пишемо завдання, вибираємо тип відповіді (вибір з кількох варіантів, написання власного) - готово! Одержаний тест можна відправити учням електронною поштою або вбудувати на свій сайт за допомогою спеціального коду. Посилання на сервіс: https://classroom.google.com/u/0/h

Номер слайду 5

Безкоштовний освітній сервіс, орієнтований на створення тестів та проведення онлайн тестування з навчальною метою. Чудово підходить для організації тематичного та контрольного оцінювання знань. Інтерфейс ресурсу представлений українською, англійською.2. МАЙСТЕР-ТЕСТ Усі створені тестові матеріали та результати учнів зберігаються у профілі викладача на сайті. За потреби їх можна роздрукувати. Посилання на сервіс: https://master-test.net

Номер слайду 6

Сервіс для підтримки навчального процесу шляхом створення та збереження інтерактивних вправ ігрового характеру. Завдання найкраще підходять для проведення узагальнення та систематизації знань з певної дисципліни.  Даний сайт буде цікавий перш за все школярам молодших та середніх класів, оскільки вправи побудовані у вигляді незвичних інтелектуальних ігор. Проте є можливість вибрати рівень складності завдань – від дошкільного до післядипломної освіти. 3. LEARNINGAPPS Пропонується широкий вибір мов інтерфейсу, в тому числі українська Викладач може обирати запропоновані сайтом предметні категорії та варіанти завдань у розділі «Перегляд вправ» Окрім готових вправ інших користувачів, платформа дозволяє створювати власні завдання. Посилання на сервіс: https://learningapps.org

Номер слайду 7

Безкоштовний багатофункціональний сервіс для проведення навчання і тестування онлайн. Зручний сайт для створення різноманітних навчальних матеріалів та типів завдань4. ONLINE TEST PAD До того ж на сайті у загальному доступі розташована величезна кількість завдань з основних шкільних предметів. Інтерфейс представлений кількома мовами, серед яких – українська Містить вбудований конструктор тестів з багатьма налаштуваннями типів питань та результатів, статистичних звітів та стилізації завдань. Посилання на сервіс: https://onlinetestpad.com

Номер слайду 8

Англомовний сервіс для швидкого конструювання тестових завдань та опитувань з найбільш широким форматом відповідей. Викладач може створювати та редагувати свої тести, зберігаючи їх до банку завдань у своєму профайлі.5. CLASSMARKER Безоплатний варіант користування допускає створення не більше 100 тестів. Розширені функціональні пакети коштують 16.50$ за 400 тестів на місяць або 33$ за 1000 тестів на місяць. За умови використання браузера Google Chromе текст платформи можна автоматично перекласти на українську.  Даний ресурс також дозволяє продавати свої тести онлайн з виплатою комісії у розмірі 10% від вказаної вами суми. Посилання на сервіс: https://www.classmarker.com/online-testing/faq/

Номер слайду 9

Популярний у світі сервіс, який забезпечує дистанційне навчання через створення поточних, контрольних та домашніх завдань у форматі вікторин і тестів, організації змагань. Налічує мільйони користувачів у понад 100 країнах світу.  Сайт містить величезну кількість готових завдань з найрізноманітніших дисциплін та галузей, однак викладач може створювати нові оригінальні вікторини та публікувати їх у своєму профілі. Забезпечується виконання завдань класом у режимі реального часу та можливість викладача відслідковувати результати кожного учня, формувати звітні дані за проведену гру.6 QUIZIZZПосилання на сервіс: https://quizizz.com

Номер слайду 10

Безкоштовний освітній сервіс, орієнтований на створення тестів та проведення онлайн тестування з навчальною метою. Чудово підходить для організації тематичного та контрольного оцінювання знань. Інтерфейс ресурсу представлений українською.7. Vseosvita.ua. Посилання на сервіс: https://vseosvita.ua/test

Номер слайду 11

Аналіз та систематизація наявного досвіду. Створення тесту з математики на основі платформи ONLINE TEST PAD

Номер слайду 12

Я протягом трьох років користуюся можливостями платформи Online Test Pad, мною розроблено більше 40 різноманітних математичних тестів Я пропоную для перегляду алгоритм створення нового тесту з теми «Тригонометричні рівняння»

Номер слайду 13

1. Заванажую платформу Online Test Pad, в правому верхньому куті натискую кнопку «Додати». Зявиться вікно в якому потрібно записати назву теста «Тригонометричні рівняння» та обрати тип тесту2. Починаю налаштовувати початкову сторінку тесту – створюю поля для введення учнем свого прізвища, імені та групи

Номер слайду 14

3. Зліва обираю розділ «Питання», в правому нижньому куті екрана натискую кнопку і із списку обираю тип питання «Одиночний вибір» Записую питання і варіанти можливих відповідей

Номер слайду 15

4. В правому нижньому куті екрана знову натискую кнопку і із списку обираю тип питання «Множинний вибір»Записую питання і варіанти можливих відповідей.

Номер слайду 16

5. В правому нижньому куті екрана знову натискую кнопкуі із списку обираю тип питання «Введення числа»Записую питання і вказую відповідь6. Аналогічно створюю всі підготовленні мною 14 питань.7. Зліва обираю розділ «Результат» і починаю налаштовувати шкалу оцінювання. Загальна сума можливих набраних балів 26. Розписую їх на 12 бальну шкалу

Номер слайду 17

8. Зліва обираю розділ «Налаштування» і обираю необхідні обмеження, які дозволяють не бачити учневі правильні відповіді9. Зліва обираю розділ «Дашборд», копіюю посилання на тест і потім розміщую його або в класі, або в групі Вайбер10. Для перегляду результатів обираю зліва розділ «Тести», натискую на назві тесту «Тригонометричні рівняння», зверху натискую кнопку обираю опцію «Таблиця результатів» в якій наведено результати проходження тесту

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
25 червня 2023
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку