Е - контент, поданий в цікавій, ігровій формі, з використанням відеороликів і фізкультпаузи може стати ефективним для самоосвіти учнів 5 класу з питань пожежної безпеки. В процесі опрацювання матеріалу, у грі, учні зможуть більше дізнатися про умови виникнення горіння, із відповідного відеоролика - про правила пожежної безпеки, зробивши дослід - з'ясувати умови виникнення пожеж, переглянувши відеоролик про правила евакуації у навчальних закладах - закріпити свої знання з цього питання. І. нарешті, перевірити отриманні знання учні зможуть, виконавши тестові завдання і перевіривши їх. Думаю, що поданий матеріал буде корисним як вчителям, так і учням.
Відділ освіти Селидівської міської ради Донецької області
ГІРНИЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І- ІІ СТУПЕНІВ № 18 СЕЛИДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЕЛЕКТРОННИЙ КОНТЕНТ
НА ТЕМУ : «Пожежна безпека. Умови й причини виникнення пожеж. Принципи запобігання та гасіння пожеж. 5 клас»
Розробила: вчитель вищої кваліфікаційної категорії Сергєєва І. А.
2018
Основи здоров'я
Тема уроку: Пожежна безпека. Умови й причини виникнення пожеж. Принципи запобігання та гасіння пожеж
Любий друже!
Працюй старанно, уважно виконуй завдання і ти більше дізнаєшся про пожежу, з’ясуєш причини та умови виникнення пожеж, способи уникнення та запобігання пожежам, навчишся, як треба діяти під час пожежі.
Згадай легенду про Прометея - давньогрецького міфологічного героя. Що корисного отримали люди від дарунка, який він зробив? Прометей не передбачав, що його вистражданий дар може стати небезпечним. Люди навчилися використовувати вогонь для приготування їжі, виготовлення глиняного та скляного посуду, виплавляння металів та багато іншого. Проте досі не навчилися повністю приборкувати вогонь. Недарма кажуть, що вогонь – добрий слуга, але поганий хазяїн.
Ану, відгадай загадку!
Лишає він страшні сліди.
Усе він пожирає.
А як даси йому води -
Відразу помирає! Молодець!
- А чи кожне горіння – це пожежа? Звісно ж ні!
Пожежа – це неконтрольоване горіння, що завдає значних матеріальних втрат, призводить до отруєння, травмування, навіть загибелі живих істот.
-А які ти знаєш причини виникнення пожеж? Перевірити свої знання ти можеш, переглянувши відеоролик . Завантажуй тут
Склади трикутник вогню, тобто з’ясуй три умови виникнення пожежі.
Проведи дослід і дай відповіді на запитання.
Перегорнувши сторінку , клацнувши лівою кнопкою миші, ти зможеш перевірити себе.
Пропоную гру «Я знаю такі джерела запалювання». Відкрий додаток 2.
Перевірити себе ти зможеш, перегорнувши сторінку.
Дякую тобі за роботу!
Попрацюй з підручником «Основи здоров’я» 5клас. Самостійно опрацюй відповідну статтю в підручнику і дай відповіді на запитання:
- На які групи поділяються речовини за ознакою займистості?
- Чим відрізняються займисті речовини від важко займистих і незаймистих?
Фізкультпауза для очей. Відкрий додаток 3
Протягом фізкультпаузи слідкуй очима за осінніми листочками.
Продовжуємо роботу.
Уважно продивись відеоролик про правила евакуації з приміщення школи.
Завантажуй тут
Пригадай:
-За яким номером викликають пожежну службу?
-У якому випадку безпечно самому гасити пожежу?
-Чому захищати ніс і рот при пожежі краще мокрою тканиною, рушником, одягом тощо ?
-Які правила евакуації з приміщення школи при пожежі ти знаєш?
Впевнена, що навчання з приводу евакуації в вашій школі відбуваються!
Закріпи знання. Виконай тестове завдання .
Наведи на слайд і клацни два рази лівою кнопкою миші.
Перевірити свої знання ти можеш, перегорнувши сторінку.
Вітаю з успішним закінченням роботи!
В якості домашнього завдання виконай творчу роботу: склади вірш або намалюй плакат про причини пожеж, способи гасіння.