Урок "Безпека руху велосипедиста"

Про матеріал

Урок містить практичне застосування здобутих знань. Даний урок пропоную проводити на шкільному подвір'ї так, як тема "Безпека руху велосипедиста" вивчається у теплу пору навачльного року. І це буде кращою мотивацією до виконання Правил дорожнього руху для велосипедистів та пропагування екологічно чистого виду транспорту - велосипеда.

Перегляд файлу

Основи здоров’я

Урок № 31

Дата:

Тема:                                             Безпека руху велосипедиста

Мета:

  •  Продовжити ознайомлювати учнів з Правилами дорожнього руху, що стосуються велосипедистів.
  • Розвивати вміння застосовувати набуті знання та вміння в житті.
  • Виховувати дбайливе ставлення до здоров’я всіх учасників дорожнього руху.

Обладнання: мультимедійне обладнання, картки, підручники, робочі зошити, малюнки, велосипеди.

Методи: розповідь учителя з елементами бесіди, робота в групах, опитування, проблемне питання, практичні навички.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

  1. Організаційний етап.

Так як тему «Безпека руху велосипедиста», вивчають у тепло пору навчального року, то урок рекомендую провести на подвір’ї школи. Обов'язково не забуваючи про дисципліну та правила безпеки життєдіяльності.

У класі вчитель знайомить учнів із принципами роботи на уроці, проводить інструктаж з техніки безпеки, повторюють матеріал вивчений на минулому уроці.

  1. Актуалізація опорних знань.

Вправа «Світлофор»

Учні мають картки зеленого, жовтого та червоного кольору. Зелений колір  - знаю відповідь, жовтий – знаю, але не впевнений у відповіді, червони – не знаю відповіді.

Питання для обговорення.

  • Чи є велосипед транспортним засобом?
  • Як підібрати велосипед за розміром?
  • Де краще купувати велосипед?
  • Назвати основні елементи конструкції велосипеду?
  • Який одяг найкраще підійде для велопрогулянки?
  • В якому віці дітям дозволено виїжджати на дорогу, де рухається транспорт?

Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.

  1. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

Проблемне запитання:

  • Чи можуть велосипедисти спровокувати ДТП?

Слово вчителя.

Сьогодні у світі випускається величезна кількість велосипедів для дорослих і дітей. Наявність такої великої кількості велосипедів на дорогах і вулицях міст набагато ускладнює рух механічних транспортних засобів, навіть при ідеальному виконанні велосипедистами правил дорожнього руху.
Велосипед, як транспортний засіб, має свої особливості - він дуже маневрений і недостатньо стійкий, особливо при поворотах. До того ж, швидкість руху велосипедистів значно відрізняється від швидкості руху мотоциклів, автомобілів, тролейбусів, автобусів.
Як не дивись, велосипед є транспортним засобом, а велосипедист – його водієм, тому йому необхідно знати правила дорожнього руху так само, як водію автомобіля або мотоцикла.

На жаль, не всі водії велосипедів знають і виконують правила дорожнього руху, а дехто вважає їх занадто суворими. Можна навести немало прикладів, коли неумілі дії велосипедистів приводили до ДТП з важкими наслідками. Наслідки можуть бути важкими і для самих велосипедистів.

  1. Вивчення нового матеріалу.

1.Перегляд відео з Інтернету «Правила безпеки велосипедистів».

2.Практичне засвоєння нового матеріалу.

- Проведення інструктажу.

- Перевірка справності велосипедів на подвір’ї школи.

3.Робота в групах.

Робота в групах  проводиться за інструкціями, демонстрацією та поясненнями вчителя.

1 група – перевезення вантажу та пасажирів на велосипеді.

2 група – виконання маневрів на велосипеді.

3 група – як безпечно об'їхати перешкоду на велосипеді.

  1. Узагальнення та закріплення знань.

Моделювання та обговорення ситуацій, що можуть спровокувати ДТП за участю велосипедистів.

  1. Підбиття підсумків.

Вправа «Вільний мікрофон»

  • Що на сьогоднішньому уроці було найцікавішим?
  1. Домашнє завдання.

Опрацювати відповідний параграф підручника.

Творче завдання – розробити рекламу для заохочення займатися велоспортом.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василюк Тетяна Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 березня 2018
Переглядів
6783
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку