На допомогу вчителям початкової школи пропоную електронний супровід до уроку "Літературне читання" 4 клас по темі: "Притча "Без труда нема плода"". Зміст уроку відповідає чинній навчальній програмі МОН та Державному стандартові початкової освіти.
Електронний супровід до уроку«Літературне читання» 4 клас по темі:«Притча «Без труда нема плода»». Підготувала вчитель початкових класів. Світловодської ЗОШ І – ІІІ ст.№9 Ненько Світлана Іванівна
Номер слайду 2
Усі сідайте тихо, діти. Домовляймось – не шуміти,Руку гарно підіймати,На уроці не дрімати,А знання мерщій хапати –Щоб не було нам мороки. Всі готові до уроку?Тож, гаразд. Часу не гаймоІ урок наш починаймо.
Мовленнєва розминка Артикуляційна вправа «Жук»У Жені в жмені жук дзижчить:« Ж-ж-ж-ж-ж-ж!»Не хоче жук у жмені жить: «Ж-ж-ж-ж-ж-ж!»Женю, швиденько жука відпускай:« Ж-ж-ж-ж-ж-ж!»Вдячно тобі він промовить:«Бувай! Ж-ж-ж-ж-ж-ж!»
Гра «Обличчям до обличчя»Переказ в парах казки «Мудра дівчина»
Номер слайду 7
Розгадайте кросворд1. Словесно- музичний твір, який виконується однією особою, або хором. 2. Населення, жителі однієї країни.3. Золоті зернята усної народної творчості.4. Народна казка, в якій йдеться про те, як чоловік ходив міняти волів та повернувся додому без грошей.5. Як називають молоду особу жіночої статі?6. Розповідний твір про фантастичні події та персонажі.піснянародприслів’якалиточкадівчинаказка
Номер слайду 8
Притча — невелике усне оповідання повчального характеру про якусь життєву пригоду, що утверджує справедливість народної моралі. Безтруданемаплода. ПРИТЧА
Номер слайду 9
Фізкультхвилинка
Номер слайду 10
Гра «Передбачення»Що є заголовком притчі?- Як ви розумієте це прислів'я?- Як ви вважаєте, про що ця притча?Гра «Відгадай загадку. Назви героя» Від мене всі втікають І злим мене вважають. Мене у ліс женуть,Овечок стережуть,Щоб я їх не поцупив,Не показав їм зуби. А що ж бо я зроблю,Як м’ясо так люблю?
Номер слайду 11
СЕНКАН Притча. Невелика, повчальна. Утверджує, розповідає, навчає. Цікавий вид усної народної творчості. Оповідка.
Номер слайду 12
Гра «Закінчи речення» - Сьогодні на уроці я навчився…- Я дізнався…- Мені сподобалось…- Мене засмутило…